Als gevolg van die beoordeling moeten wijzigingen worden doorgevoerd op het gebied van de hervorming van de financiële sector, het begrotingsbeleid en de structurele hervormingen waarbij rekening wordt gehouden met de stappen die de Cypriotische autoriteiten aan het einde van het eerste kwartaal van 2015 al hadden gezet; deze wijzigingen betreffen met name: i) het nauwlettend blijven monitoren van de liquiditeitspositie van de banksector; ii) het stroomlijnen van het toezicht op en de regelgeving van verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen; iii) het nemen van verdere maatregelen nemen om het beheer door banken van oninbare leningen te versterken en het uitwerken van houdbare langetermijnoplossingen inzake schuldherschikking, onder
...[+++]meer met behulp van doelstellingen voor de herschikking van oninbare leningen en een strategische studie naar wanbetaling; iv) het indienen van een wetgevingsvoorstel dat de verkoop van leningen mogelijk maakt; v) het presenteren van een wetgevingsvoorstel dat garandeert dat afgegeven eigendomsbewijzen onverwijld worden overgedragen, met waarborgen tegen misbruik; vi) het continu monitoren van de implementatie en de prestaties van de insolventie- en beslagleggingsregelingen om erop toe te zien dat deze regelingen de verwezenlijking van hun doelstellingen en principes in de hand werken; vii) het bijstellen, in het licht van de in het eerste kwartaal van 2015 geleverde begrotingsprestaties, van de doelstelling voor het primaire saldo voor 2015 tot een overschot van ten minste 264 miljoen EUR (1,5 % van het bbp) en het verder aanpassen van de doelstelling voor het primaire overschot voor 2016-2018, ook opdat het land zich blijft houden aan het aanpassingstraject dat door het stabiliteits- en groeipact wordt voorgeschreven; viii) het volledig implementeren van een nationaal zorgstelsel tegen 2017; ix) het operationeel maken van de nieuwe geïntegreerde belastingdienst door de instelling van één enkel registratieproces en door de ...As a consequence of that review, changes should be made in the areas of financial sector reform, fiscal policy and structural reforms, r
eflecting the steps taken by the Cypriot authorities by the first quarter of 2015, in particular with regard to: (i) continuing to closely monitor the liquidity situation of the banking sector; (ii) streamlining the regulation and supervision of insurance companies and pension funds; (iii) further measures to strengthen the banks' management of non-performing loans and ensure long-term sustainable restructuring solutions, including targets for the work-out of non-performing loans and a strategic defaul
...[+++]t study; (iv) the submission of a legal proposal enabling the sale of loans; (v) the presentation of a legal proposal ensuring the transfer of issued title deeds without delay while safeguarding against abuse; (vi) the monitoring on a continuous basis of the implementation and performance of the insolvency and foreclosure frameworks, ensuring that they support their objectives and principles; (vii) to reflect the fiscal performance in the first quarter of 2015, a revision of the 2015 primary balance target to a surplus of at least EUR 264 000 000 (1,5 % of GDP) and further adjustments to the primary surplus target for 2016-2018, also to remain in line with the adjustment path prescribed by the Stability and Growth Pact; (viii) the full implementation of a National Health System (NHS) by 2017; (ix) the operationalisation of the new integrated tax agency by setting up a single registration process and approving a new tax procedure code; (x) the adoption of a plan for the public administration reform leading to the improvement of the wage-setting mechanism, the introduction of a new staff-appraisal and promotion system and an increase in staff mobility; (xi) the consolidation of disability and student benefits; (xii) the inclusion in housing-market regulations of further requirements to accelerate the issuance of title deeds; ...