Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bediendenvakbond
MHP
Raad voor Middelbaar en Hoger Personeel
Vakbond van beambten
Vakbond van middelbaar en hoger personeel
Vakcentrale voor Middelbaar en Hoger Personeel

Vertaling van "Vakbond van middelbaar en hoger personeel " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
bediendenvakbond | vakbond van beambten | vakbond van middelbaar en hoger personeel

managerial and professional staff union | white-collar union




Vakcentrale voor Middelbaar en Hoger Personeel | MHP [Abbr.]

Federation of Managerial and Professional Staff Unions
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De meeste werknemers voor wie steun wordt aangevraagd beschikken slechts over een diploma middelbaar onderwijs, terwijl de verwachte vacatures hooggekwalificeerd personeel en ingenieurs met een passend diploma hoger onderwijs betreffen.

Most of the targeted workers have only secondary education, while the expected job openings are for highly qualified staff and engineers with relevant higher education.


E. overwegende dat de arbeidsparticipatie van onderdanen van derde landen tussen de 20 en 64 jaar in de EU gemiddeld 10% onder de participatiegraad van de autochtone bevolking ligt en dat bovendien veel migranten in de EU banen onder hun kwalificatieniveau hebben of werken in een onzeker dienstverband, een verschijnsel dat kan worden tegengegaan door uitbreiding van de werkingssfeer van algemeen toepasbare, collectieve loonovereenkomsten waar deze bestaan; overwegende dat de vraag naar vakbekwaam personeel stijgt en in een hoger tempo zal toenemen dan die naar minder gekwalificeerde werknemers, maar dat het gemiddelde opleidingsniveau ...[+++]

E. whereas the employment rate for third-country nationals between the ages of 20 and 64 is on average 10 % lower than the corresponding rate for nationals across the EU, and in addition many migrants are working in jobs below their level of qualification or in precarious situations, a phenomenon that can be counteracted by extending the scope of universally applicable collective labour agreements where they exist; whereas the demand for skilled workers is rising and will rise at a faster rate than that for less-skilled workers, but the average educational level of third-country nationals is below that of EU nation ...[+++]


E. overwegende dat de arbeidsparticipatie van onderdanen van derde landen tussen de 20 en 64 jaar in de EU gemiddeld 10% onder de participatiegraad van de autochtone bevolking ligt en dat bovendien veel migranten in de EU banen onder hun kwalificatieniveau hebben of werken in een onzeker dienstverband, een verschijnsel dat kan worden tegengegaan door uitbreiding van de werkingssfeer van algemeen toepasbare, collectieve loonovereenkomsten waar deze bestaan; overwegende dat de vraag naar vakbekwaam personeel stijgt en in een hoger tempo zal toenemen dan die naar minder gekwalificeerde werknemers, maar dat het gemiddelde opleidingsniveau v ...[+++]

E. whereas the employment rate for third-country nationals between the ages of 20 and 64 is on average 10 % lower than the corresponding rate for nationals across the EU, and in addition many migrants are working in jobs below their level of qualification or in precarious situations, a phenomenon that can be counteracted by extending the scope of universally applicable collective labour agreements where they exist; whereas the demand for skilled workers is rising and will rise at a faster rate than that for less-skilled workers, but the average educational level of third-country nationals is below that of EU nationa ...[+++]


64. wijst erop dat de lidstaten van de GCC onderwijs tot nationale prioriteit hebben gemaakt, en dat er grote behoeften zijn op het gebied van personeel (onvoldoende onderwijspersoneel), leerstof (niet aangepast aan de ontwikkeling van de arbeidsmarkt), de kwaliteit van de leerprogramma's (veroudering methoden en didactisch materiaal) en het gebruik van nieuwe technologieën; verzoekt de inspanningen van de autoriteiten actief te ondersteunen om hiervoor een oplossing te vinden en een verstrekkende samenwerking voor te stellen in het hoger, ...[+++]middelbaar en lager onderwijs om een grotere toegang tot het onderwijs voor zowel mannen als vrouwen te bevorderen;

64. Notes that the GCC member states have made education a national priority and have extensive requirements in terms of human resources (there are not enough teachers), course content (which has not kept pace with changing labour markets), syllabus quality (teaching methods and materials are out of date) and the use of new technologies; calls for the authorities' efforts to address these shortcomings to be actively supported and proposes cooperation on an ambitious scale in higher, secondary and primary education to promote greater access to education for both men and women;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
64. wijst erop dat de lidstaten van de GCC onderwijs tot nationale prioriteit hebben gemaakt, en dat er grote behoeften zijn op het gebied van personeel (onvoldoende onderwijspersoneel), leerstof (niet aangepast aan de ontwikkeling van de arbeidsmarkt), de kwaliteit van de leerprogramma's (veroudering methoden en didactisch materiaal) en het gebruik van nieuwe technologieën; verzoekt de inspanningen van de autoriteiten actief te ondersteunen om hiervoor een oplossing te vinden en een verstrekkende samenwerking voor te stellen in het hoger, ...[+++]middelbaar en lager onderwijs om een grotere toegang tot het onderwijs voor zowel mannen als vrouwen te bevorderen;

64. Notes that the GCC member states have made education a national priority and have extensive requirements in terms of human resources (there are not enough teachers), course content (which has not kept pace with changing labour markets), syllabus quality (teaching methods and materials are out of date) and the use of new technologies; calls for the authorities' efforts to address these shortcomings to be actively supported and proposes cooperation on an ambitious scale in higher, secondary and primary education to promote greater access to education for both men and women;


61. wijst erop dat de lidstaten van de GCC onderwijs tot nationale prioriteit hebben gemaakt, en dat er grote behoeften zijn op het gebied van personeel (onvoldoende onderwijspersoneel), leerstof (niet aangepast aan de ontwikkeling van de arbeidsmarkt), de kwaliteit van de leerprogramma's (veroudering methoden en didactisch materiaal) en het gebruik van nieuwe technologieën; verzoekt de inspanningen van de autoriteiten actief te ondersteunen om hiervoor een oplossing te vinden en een verstrekkende samenwerking voor te stellen in het hoger, ...[+++]middelbaar en lager onderwijs om een grotere toegang tot het onderwijs voor zowel mannen als vrouwen te bevorderen;

61. Notes that the GCC member states have made education a national priority and have extensive requirements in terms of human resources (there are not enough teachers), course content (which has not kept pace with changing labour markets), syllabus quality (teaching methods and materials are out of date) and the use of new technologies; calls for the authorities’ efforts to address these shortcomings to be actively supported and proposes cooperation on an ambitious scale in higher, secondary and primary education to promote greater access to education for both men and women;


In de ramingen van Cedefop wordt bevestigd dat de vraag naar laaggeschoolde arbeidskrachten zal afnemen, terwijl de vraag naar hogere kwalificaties zal toenemen en de grootste vraag naar middelbaar opgeleid personeel zal zijn[2].

The Cedefop forecasts confirm that the demand for low skilled will decrease, while the demand for higher skills will increase, and the highest demand will be for medium skilled people[2].


In de ramingen van Cedefop wordt bevestigd dat de vraag naar laaggeschoolde arbeidskrachten zal afnemen, terwijl de vraag naar hogere kwalificaties zal toenemen en de grootste vraag naar middelbaar opgeleid personeel zal zijn[2].

The Cedefop forecasts confirm that the demand for low skilled will decrease, while the demand for higher skills will increase, and the highest demand will be for medium skilled people[2].


[12] De volgende elementen vallen hieronder: hoger onderwijs (Erasmus, Erasmus Mundus, Marie Curie) voor studenten, promovendi en personeel; hoger onderwijs en onderzoek (Marie Curie, mobiliteit binnen topnetwerken en technologieplatforms); van hoger onderwijs naar het bedrijfsleven (stages binnen Erasmus en Marie Curie); beroepsopleiding en leerlingenstelsels (Leonardo); middelbaar onderwijs (Comenius) vol ...[+++]

[12] They include the following: higher education (Erasmus, Erasmus Mundus, Marie Curie) for students, doctoral candidates and staff; higher education and research (Marie Curie, mobility within Networks of Excellence and Technology Platforms); from higher education to business (placements within Erasmus and Marie Curie); vocational education and apprentices (Leonardo); second level education (Comenius) adult learning and senior volunteering (Grundtvig); the cultural sphere (Culture Programme); youth exchanges and volunteering (Youth in Action); volunteering (European Voluntary Service within the Youth in Action Programme); the ci ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : bediendenvakbond     vakbond van beambten     Vakbond van middelbaar en hoger personeel     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Vakbond van middelbaar en hoger personeel' ->

Date index: 2023-01-07
w