Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Toezicht houden op de veiligheid in een attractiepark
Toezicht houden op de veiligheid in een pretpark
Veiligheid in een attractiepark monitoren
Veiligheid in een pretpark monitoren

Vertaling van "Veiligheid in een attractiepark monitoren " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
toezicht houden op de veiligheid in een attractiepark | veiligheid in een pretpark monitoren | toezicht houden op de veiligheid in een pretpark | veiligheid in een attractiepark monitoren

ensure amusement park safety | observe visitors' behaviour to ensure safety | monitor amusement park safety | monitor safety of amusement park
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2. Met betrekking tot acties in het kader van de doelstelling "Een veilige samenleving - de vrijheid en veiligheid van Europa en haar burgers beschermen" als omschreven in deel III van bijlage I van Verordening (EU) nr. 1291/2013 hebben de instellingen, organen, bureaus en agentschappen van de Unie alsmede de nationale instanties van de lidstaten met het oog op het ontwikkelen, uitvoeren en monitoren van hun beleid en programma's o ...[+++]

2. Regarding actions under the specific objective 'Secure societies - Protecting freedom and security of Europe and its citizens' set out in Part III of Annex I to Regulation (EU) No 1291/2013, Union institutions, bodies, offices and agencies, as well as Member States' national authorities, shall, for the purpose of developing, implementing and monitoring their policies or programmes in this area, enjoy the necessary access rights to the results of a participant that has received Union funding.


Voor fabrikanten gelden duidelijkere en striktere verplichtingen voor het monitoren van de kwaliteit, de prestaties en de veiligheid van hulpmiddelen.

Manufacturers have clearer and more stringent obligations to monitor the quality, performance and safety of devices.


Voor fabrikanten gelden duidelijkere en striktere verplichtingen voor het monitoren van de kwaliteit, de prestatie en de veiligheid van hulpmiddelen.

Manufacturers have clearer and more stringent obligations to monitor the quality, performance and safety of devices.


Voor fabrikanten gelden duidelijkere en striktere verplichtingen voor het monitoren van de kwaliteit, de prestaties en de veiligheid van hulpmiddelen.

Manufacturers have clearer and more stringent obligations to monitor the quality, performance and safety of devices.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Voor fabrikanten gelden duidelijkere en striktere verplichtingen voor het monitoren van de kwaliteit, de prestatie en de veiligheid van hulpmiddelen.

Manufacturers have clearer and more stringent obligations to monitor the quality, performance and safety of devices.


3 bis. Tijdens de door het EMSA (Europees Agentschap voor maritieme veiligheid) uitgevoerde bezoeken en inspecties om de tenuitvoerlegging van Richtlijn 2009/16/EG van het Europees Parlement en de Raad van 23 april 2009 betreffende havenstaatcontrole te monitoren, zal het EMSA ook de toepassing van de leden 1, 2 en 3 door de bevoegde autoriteiten van de lidstaten monitoren en verslag uitbrengen aan de Commissie.

3a. During the course of visits and inspections undertaken by EMSA to monitor the implementation of Directive 2009/16/EC of the European Parliament and of the Council of 23 April 2009 on Port State Control, EMSA will also monitor the application of paragraphs 1, 2, and 3 by the competent authorities of Member States and report to the Commission.


32. meent dat vroege waarschuwingen en vroege preventieve acties met betrekking tot de negatieve gevolgen van klimaatverandering en natuurrampen afhangen van voldoende menselijk potentieel en methodologie met betrekking tot het verzamelen en analyseren van gegevens; merkt op dat de relevante EDEO-eenheden die te maken hebben met veiligheid en de relevante diensten van de Commissie en de geografische afdelingen de analyse van de gevolgen van natuurrampen voor de internationale veiligheid en politieke stabiliteit in hun werk moeten integreren; doet de aan ...[+++]

32. Considers that early warning and early preventive action with regard to the negative consequences of climate change and natural disasters depend on adequate human resources and methodology with regard to data collection and analysis; notes that the relevant EEAS units which deal with security, and the relevant Commission’s services and geographical desks, should integrate analysis of the impact of natural disasters on international security and political stability in their work; recommends training of EEAS and Commission staff in monitoring the impac ...[+++]


106. wijst erop dat de nieuwe communautaire strategie voor gezondheid en veiligheid op het werk 2013-2020 zich moet richten op het benutten van de mogelijkheden van REACH om de bescherming van werknemers tegen chemische gevaren te verbeteren, op een hernieuwde poging om werkgerelateerde ziektes te voorkomen en de levenskwaliteit van werknemers op het werk te verbeteren, op het versterken van de monitoring- en handhavingstaken van arbeidsinspecties en de werknemersparticipatie bij het uitstippelen, ...[+++]

106. Considers that the new Community strategy for occupational health and safety at work 2013 - 2020 should focus on using the potentials of REACH for improving workers' protection from chemical hazards, a renewed effort for preventing work-related illnesses and improving workers' quality of life at work, strengthening the monitoring and enforcement responsibilities of labour inspectorates and workers' participation in designing, monitoring and implementing prevention policies, improving the recognition of occupational diseases and addressing flexibility, insecurity, sub-contracting etc. as obstacles to proper risk prevention;


107. wijst erop dat de nieuwe communautaire strategie voor gezondheid en veiligheid op het werk 2013-2020 zich moet richten op het benutten van de mogelijkheden van REACH om de bescherming van werknemers tegen chemische gevaren te verbeteren, op een hernieuwde poging om werkgerelateerde ziektes te voorkomen en de levenskwaliteit van werknemers op het werk te verbeteren, op het versterken van de monitoring- en handhavingstaken van arbeidsinspecties en de werknemersparticipatie bij het uitstippelen, ...[+++]

107. Considers that the new Community strategy for occupational health and safety at work 2013 - 2020 should focus on using the potentials of REACH for improving workers’ protection from chemical hazards, a renewed effort for preventing work-related illnesses and improving workers’ quality of life at work, strengthening the monitoring and enforcement responsibilities of labour inspectorates and workers’ participation in designing, monitoring and implementing prevention policies, improving the recognition of occupational diseases and addressing flexibility, insecurity, sub-contracting etc. as obstacles to proper risk prevention;


33. verzoekt de EU en haar lidstaten om in het kader van de Europese Veiligheidsstrategie en het Europees Veiligheids- en Defensiebeleid de gevolgen van klimaatverandering en van de daardoor veroorzaakte natuurrampen voor de bescherming en de veiligheid van de burgers, evenals mogelijke conflicten die worden veroorzaakt door veranderingen in de beschikbaarheid van water en land als gevolg van klimaatverandering, te voorkomen, te monitoren en aan te pakken;

33. Calls on the EU and its Member States, in the context of the European Security Strategy and the European Security and Defence Policy, to prevent, monitor, and take action to tackle the effects of climate change and resultant natural disasters on civil protection and human safety as well as possible conflicts caused by changes in water and land supply resulting from climate change;




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Veiligheid in een attractiepark monitoren' ->

Date index: 2024-01-05
w