Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bedreigde arbeidsplaats
Beschermde arbeidsplaats
Bescherming van arbeidsplaatsen
Gegarandeerde arbeidsplaats
Gereserveerde arbeidsplaats
Interim
Tijdelijk personeel
Tijdelijk werk
Tijdelijke arbeidsplaats
Tijdelijke functie
Tijdelijke kracht
Uitzendkracht
Vaste baan
Veiligheidssignalering op de arbeidsplaats
Vervanging
Waarnemend werk
Zekerheid van arbeidsplaats

Vertaling van "Veiligheidssignalering op de arbeidsplaats " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
veiligheidssignalering op de arbeidsplaats

safety signs at the workplace


Comité voor de aanpassing van de richtlinjen aan de vooruitgang van de techniek-Veiligheidssignalering op de arbeidsplaats

Committee for the Adaptation to Technical Progress of the Directive on the Provision of Safety Signs at Places of Work


Comité voor de aanpassing van de richtlijnen aan de vooruitgang van (de wetenschap en) de techniek - Veiligheidssignalering op de arbeidsplaats

Committee for the Adaptation to (Scientific and) Technical Progress of the Directives on Provision of Safety Signs at Places of Work


zekerheid van arbeidsplaats [ bedreigde arbeidsplaats | bescherming van arbeidsplaatsen | gegarandeerde arbeidsplaats | vaste baan ]

job security [ employment protection | employment security | guaranteed employment | job protection | risk to employment | safeguarding jobs | threat to jobs ]


tijdelijk werk [ interim | tijdelijke arbeidsplaats | tijdelijke functie | tijdelijke kracht | tijdelijk personeel | uitzendkracht | vervanging | waarnemend werk ]

temporary employment [ provisional employment | provisional work | temporary staff | temporary work | Temporary workers(ECLAS) ]


gereserveerde arbeidsplaats [ beschermde arbeidsplaats ]

designated employment [ protected job ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
38. ondersteunt het positieve optreden van het Comité van hoge functionarissen van de arbeidsinspectie (CHRIT) bij het nader tot elkaar brengen van de nationale culturen; dringt aan op de versterking van zijn middelen en bevoegdheden; wenst dat zijn samenwerking met het Raadgevend Comité van Luxemburg wordt geïntensiveerd; is van mening dat het Raadgevend Comité voor veiligheid en gezondheid op de arbeidsplaats van de Commissie voortdurend informatie moet inwinnen over de ontwikkeling in de lidstaten wat betreft arbeidsinspecties alsmede gezondheid en veiligheid op de arbeidsplaats;

38. Endorses the useful work which the Senior Labour Inspectors’ Committee (SLIC) is doing to bring national cultures closer together; calls for the committee’s resources and powers to be strengthened; calls for closer cooperation between the SLIC and the Luxembourg Advisory Committee; takes the view that the Commission’s Advisory Committee on Safety and Health at Work should regularly be updated on developments in the Member States in the field of labour inspectorates and health and safety at work;


39. ondersteunt het positieve optreden van het Comité van hoge functionarissen van de arbeidsinspectie (CHRIT) bij het nader tot elkaar brengen van de nationale culturen; dringt aan op de versterking van zijn middelen en bevoegdheden; wenst dat zijn samenwerking met het Raadgevend Comité van Luxemburg wordt geïntensiveerd; is van mening dat het Raadgevend Comité voor veiligheid en gezondheid op de arbeidsplaats van de Commissie voortdurend informatie moet inwinnen over de ontwikkeling in de lidstaten wat betreft arbeidsinspecties alsmede gezondheid en veiligheid op de arbeidsplaats;

39. Endorses the useful work which the Senior Labour Inspectors’ Committee (SLIC) is doing to bring national cultures closer together; calls for the committee’s resources and powers to be strengthened; calls for closer cooperation between the SLIC and the Luxembourg Advisory Committee; takes the view that the Commission’s Advisory Committee on Safety and Health at Work should regularly be updated on developments in the Member States in the field of labour inspectorates and health and safety at work;


12. is van mening dat het recht op werk een essentiële voorwaarde is om gelijke rechten in de praktijk te kunnen brengen en voor de economische onafhankelijkheid en de beroepsmatige ontplooiing van vrouwen en dringt daarom aan op de uitbanning van marginaal werk door toepassing van het beginsel dat een echte arbeidsplaats een vaste arbeidsplaats moet zijn en door erkenning van het belang en de waarde van banen met rechten;

12. Believes that the right to work is an essential precondition if women are to enjoy effective equal rights, economic independence and professional fulfilment, and therefore insists that precarious employment should be eradicated through the mandatory application of the principle that for every existing job another permanent post should be created, and by recognising and enhancing the right to jobs with rights;


De huidige tekst van leden 2 en 3 laat de werkgevers te veel marge om te beweren dat ze de arbeidsplaats niet kunnen aanpassen of niet voor een andere arbeidsplaats kunnen zorgen.

The current text of paragraphs 2 and 3 gives a far too wide opportunity to employers to argue that they cannot adapt the workplace or offer an alternative job.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De huidige tekst van leden 2 en 3 laat de werkgevers te veel marge om te beweren dat ze de arbeidsplaats niet kunnen aanpassen of voor een alternatieve arbeidsplaats zorgen. door het deel Door het gedeelte "of om gegronde redenen redelijkerwijs niet kan worden verlangd" te schrappen kan de werkgelegenheid van vrouwen beter worden beschermd, aangezien het moeilijker wordt voor de werkgever om te beweren dat het technisch of objectief niet haalbaar is voor een alternatieve arbeidsplaats te zorgen.

The current text of paragraphs 2 and 3 gives a far too wide opportunity to employers to argue that they cannot adapt the workplace or offer an alternative job. By deleting the part ‘or cannot reasonably be required on duly substantiated grounds’ the protection of the employment opportunities for women is increased, since less scope remains for the employer to argue that offering such alternatives is not technically or objectively feasible.


De uitvoering van de richtlijn heeft het mogelijk gemaakt dat de landelijke systemen van veiligheidssignalering op de arbeidsplaats nu gestroomlijnd zijn.

Implementation of the Directive has enabled the national systems of workplace safety signs to be streamlined.


De richtlijn herroept Richtlijn 77/576/EG inzake veiligheidssignalering op de arbeidsplaats.

The Directive repeals Directive 77/576/EC on safety signs in the work place.


Voorziening van gezondheids- en veiligheidssignalering op de arbeidsplaats

Provision of health and safety signs at work


Richtlijn 92/58/EEC bepaalt de minimumvereisten met betrekking tot gezondheids- en veiligheidssignalering op de arbeidsplaats.

Directive 92/58/EEC lays down minimum requirements concerning health and safety signs at work.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - c11121 - EN - Voorziening van gezondheids- en veiligheidssignalering op de arbeidsplaats

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - c11121 - EN - Provision of health and safety signs at work




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Veiligheidssignalering op de arbeidsplaats' ->

Date index: 2023-09-25
w