Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Afdelingschef verkoop schoenen en lederwaren
Afdelingsmanager verkoop schoenen en lederwaren
Bediener snijmachine schoenen en lederwaren
Bedrijfsleider verkoop schoenen en lederwaren
Operator snijmachine schoenen en lederwaren
Schoenenverkoper
Verkoopchef schoenen en lederwaren
Verkoopspecialist lederwaren
Verkoopspecialist schoenen
Verkoopspecialist schoenen en lederwaren

Traduction de «Verkoopchef schoenen en lederwaren » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
afdelingschef verkoop schoenen en lederwaren | verkoopchef schoenen en lederwaren | afdelingsmanager verkoop schoenen en lederwaren | bedrijfsleider verkoop schoenen en lederwaren

cobblers shop manager | shoe store manager | footwear store manager | shoe and leather accessories shop manager


bediener snijmachine schoenen en lederwaren | operator snijmachine schoenen en lederwaren

leather goods machine operator | triming machine operaotr | cutting machine operator | sole trimer


schoenenverkoper | verkoopspecialist schoenen | verkoopspecialist lederwaren | verkoopspecialist schoenen en lederwaren

leather accessories salesperson | sports shoes specialised seller | childrens shoes salesperson | shoe and leather accessories specialised seller
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De meest voorkomende chemische risico's die in 2014 werden gemeld, hadden betrekking op producten zoals schoenen en lederwaren (bv. chroom (VI), een huidsensibiliserende stof), speelgoed en artikelen voor kinderverzorging (bv. weekmakers (voor plastic), die vruchtbaarheidsproblemen kunnen veroorzaken), en namaakjuwelen (bv. zware metalen).

The most common chemical risks notified in 2014 were related to products such as shoes and leather articles (e.g. Chromium VI, a skin sensitising substance), toys and childcare articles (e.g. plastic softener, which can cause fertility problems), and fashion jewellery (e.g. harmful heavy metals).


F. overwegende dat het voorstel voor een verordening van de Raad betreffende de verplichte aanduiding van het land van oorsprong op bepaalde producten uit derde landen die in de EU worden ingevoerd, betrekking heeft op producten zoals textiel, juwelen, kleding, schoenen, lederwaren, lampen en lichtarmaturen, glaswaren, keramiek en handtassen, waarvoor de verplichte "made in"-aanduiding essentiële en waardevolle informatie biedt voor de uiteindelijke keuze van de consument,

F. whereas the proposal for a Council regulation introducing a mandatory country of origin marking system for certain products imported from third countries into the European Union covers products such as textiles, jewellery, apparel, footwear, leather, lamps and light fittings, glassware, ceramics and handbags, for which the ‘made in’ requirement provides valuable information for final consumer choice,


F. overwegende dat het voorstel houdende vaststelling van een verplicht systeem van oorsprongsaanduiding in de EU beperkt is tot een klein aantal geïmporteerde producten, zoals textiel, juwelen, kleding, schoenen, lederwaren, lampen en lichtarmaturen, glaswaren, keramiek en handtassen, waarvoor de verplichte "made in"-aanduiding essentiële en waardevolle informatie biedt voor de uiteindelijke keuze van de consument,

F. whereas the proposal introducing a mandatory country of origin marking system in the EU is restricted to a limited number of imported products, such as textiles, jewellery, apparel, footwear, leather, lamps and light fittings, glassware, ceramics and handbags, for which the 'made in' requirement provides valuable information for final consumer choice,


E. overwegende dat het voorstel houdende vaststelling van een verplicht systeem van oorsprongsaanduiding in de EU beperkt is tot een klein aantal geïmporteerde producten, zoals textiel, juwelen, kleding, schoenen, lederwaren, lampen en lichtarmaturen, glaswaren en handtassen, waarvoor de verplichte "made in"-aanduiding essentiële informatie biedt voor de definitieve keuze van de consument,

E. whereas the proposal introducing a mandatory country of origin marking system in the EU is restricted to a limited number of imported products such as textiles, jewellery, apparel, footwear, leather, lamps and light fittings, glassware and handbags, for which the 'made in' requirement provides essential information for final consumers’ choice,


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
F. overwegende dat het voorstel houdende vaststelling van een verplicht systeem van oorsprongsaanduiding in de EU beperkt is tot een klein aantal geïmporteerde producten, zoals textiel, juwelen, kleding, schoenen, lederwaren, lampen en lichtarmaturen, glaswaren en handtassen, waarvoor de verplichte "made in"-aanduiding essentiële en waardevolle informatie biedt voor de definitieve keuze van de consument,

F. whereas the proposal introducing a mandatory country of origin marking system in the EU is restricted to a limited number of imported products such as textiles, jewellery, apparel, footwear, leather, lamps and light fittings, glassware and handbags, for which the 'made in' requirement provides essential and valuable information for final consumers’ choice,


E. overwegende dat het voorstel houdende vaststelling van een verplicht systeem van oorsprongsaanduiding in de EU beperkt is tot een klein aantal geïmporteerde producten, zoals textiel, juwelen, kleding, schoenen, lederwaren, lampen en lichtarmaturen, glaswaren, keramiek en handtassen, waarvoor de verplichte "made in"-aanduiding essentiële en waardevolle informatie biedt voor de definitieve keuze van de consument,

E. whereas the proposal introducing a mandatory country of origin marking system in the EU is restricted to a limited number of imported products such as textiles, jewellery, apparel, footwear, leather, lamps and light fittings, glassware, ceramics and handbags, for which the 'made in' requirement provides valuable information for final consumer choice,


w