Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bewijs van bevoegdheid
Bewijs van bevoegdheid als beroepsvlieger
CPL
Voortzetting van een bewijs
Voortzetting van een bewijs van bevoegdheid

Vertaling van "Voortzetting van een bewijs van bevoegdheid " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
voortzetting van een bewijs | voortzetting van een bewijs van bevoegdheid

continuation of a licence


bewijs van bevoegdheid als beroepsvlieger | vliegbewijs/bewijs van bevoegdheid verkeersvlieger | CPL [Abbr.]

Commercial Pilot Licence | CPL [Abbr.]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De lidstaten zijn verplicht een bewijs van bevoegdheid als piloot af te geven wanneer de kandidaten aan de voorschriften van Verordening (EU) nr. 1178/2011 van de Commissie voldoen, zonder dat zij aan extra administratieve of technische eisen moeten beantwoorden.

Member States have the obligation to issue pilot licences to applicants who comply with the rules described in the Commission Regulation (EU) No 1178/2011 without any additional administrative or technical requirements.


De Europese Commissie heeft Duitsland verzocht zijn verplichtingen inzake de afgifte van het bewijs van bevoegdheid als piloot na te komen.

The European Commission has requested Germany to fulfil its obligations for issuing pilot licences.


Commissie verzoekt DUITSLAND EU-regels inzake bewijs van bevoegdheid als piloot na te leven

Commission requests GERMANY to comply with EU rules on pilot licencing


Duitsland verlangt op grond van zijn nationale wettelijke regeling dat kandidaten voor een bewijs van bevoegdheid als piloot vóór de afgifte daarvan een veiligheidscheck zonder negatieve aantekening overleggen.

Germany, under its national law, is demanding that applicants for pilot licences provide a security background check with no negative remarks before issuing the licence.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Op basis van feedback van de lidstaten en belanghebbenden is voorts ook vastgesteld dat de eisen van bijlage VII van Verordening (EU) nr. 1178/2011 mogelijk niet in verhouding staan tot de activiteiten en de daaraan verbonden risico's van opleidingsorganisaties die alleen opleidingen verzorgen voor het verkrijgen van het bewijs van bevoegdheid als recreatief vlieger, het bewijs van bevoegdheid als privépiloot, het bewijs van bevoeg ...[+++]

In addition, on the basis of feedback from Member States and stakeholders it has been found that the requirements of Annex VII of Regulation (EU) No 1178/2011 may be disproportionate to the activity and associated risk of training organisations providing training only for the light aircraft pilot licence, private pilot licence, balloon pilot licence and sailplane pilot licence.


3. In afwijking van lid 1 kunnen de lidstaten besluiten om de bepalingen van bijlagen VI en VII voor opleidingsorganisaties die alleen opleidingen verzorgen voor het verkrijgen van een nationale vergunning die overeenkomstig artikel 4, lid 3, van Verordening (EU) nr. 1178/2011 kan worden omgezet in een bewijs van bevoegdheid als recreatief vlieger (LAPL), een bewijs van bevoegdheid als zweefvlieger (SPL) of een bewijs van bevoegdhe ...[+++]

3. By way of derogation from paragraph 1, Member States may decide not to apply the provisions of Annexes VI and VII to a training organisation providing training only for a national licence that is eligible in accordance with Article 4(3) of Regulation (EU) No 1178/2011, for conversion into a Part-FCL light aircraft pilot licence (LAPL), sailplane pilot licence (SPL) or balloon pilot licence (BPL) until 8 April 2018.


bijlagen VI en VII voor opleidingsorganisaties die alleen opleidingen verzorgen met het oog op het verkrijgen van het bewijs van bevoegdheid als recreatief vlieger, het bewijs van bevoegdheid als privévlieger, het bewijs van bevoegdheid als ballonvaarder of het bewijs van bevoegdheid als zweefvlieger, tot uiterlijk 8 april 2015;

Annexes VI and VII to training organisations providing training only for the light aircraft pilot licence, private pilot licence, balloon pilot licence or sailplane pilot licence until 8 April 2015;


Een kandidaat die is geslaagd voor het theorie-examen voor een bewijs van bevoegdheid als verkeerspiloot heeft recht op vrijstelling van de vereiste theoriekennis voor een LAPL, het bewijs van bevoegdheid als privépiloot, het bewijs van bevoegdheid als beroepspiloot en, behalve wat betreft helikopters, de IR en de EIR voor dezelfde categorie luchtvaartuigen”.

An applicant having passed the theoretical knowledge examination for an airline transport pilot licence shall be credited with the theoretical knowledge requirements for the light aircraft pilot licence, the private pilot licence, the commercial pilot licence and, except in the case of helicopters, the IR and the EIR in the same category of aircraft’.


Gezien de resultaten van de bestaande programma’s beveelt de Rekenkamer de Raad, het Europees Parlement en de Commissie aan om beëindiging te overwegen van de EU‑financiering voor vrachtvervoerdiensten overeenkomstig de opzet van de Marco Polo‑programma’s (stimulering van het aanbod van bovenaf) die met name leidde tot de in dit verslag beschreven tekortkomingen (onvoldoende opname door de markt, het ontbreken van bewijs betreffende de verwezenlijking van de doelstellingen, hoge administratieve lasten, matige duurzaamheid en buitenkanseffect) en de ...[+++]

Given the results of the current programmes, the ECA recommends the Council, the European Parliament and the Commission to consider discontinuing EU funding for transport freight services following the same design as the Marco Polo programmes (“top-down supply-push”) which led in particular to the weaknesses identified in this report (insufficient market uptake, absence of evidence of achieving the objectives, high administrative burden, poor sustainability and deadweight) and making continuation of such funding conditional upon an ex-ante impact assessment showing whether and to what extent there is an EU added value.


de voorwaarden voor de omzetting van een bestaand nationaal bewijs van bevoegdheid voor piloot of voor boordwerktuigkundige in een bewijs van bevoegdheid als piloot, alsmede de voorwaarden voor de omzetting van nationale medische verklaringen in algemeen erkende medische verklaringen;

the conditions for the conversion of existing national pilots' licences and of national flight engineers' licences into pilots' licences as well as the conditions for the conversion of national medical certificates into commonly recognised medical certificates;




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Voortzetting van een bewijs van bevoegdheid' ->

Date index: 2024-01-12
w