1. De betalingsdienstgebruiker die zich rekenschap geeft van een niet-toegestane of onjuist uitgevoerde betalingstransactie die aanle
iding geeft tot een vordering, met inbegrip van een vordering krachtens artikel 8
0, verkrijgt alleen rectificatie van de rekeninghoudende betalingsdienstaanbieder indien hij de betalingsdienstaanbieder onverwijld, maar uiterlijk dertien maanden na de valutadatum van de debitering kennis geeft van de bewuste transactie, tenzij de betalingsdienstaanbieder, in voorkomend geval, de informatie betreffende die
...[+++] betalingstransactie niet overeenkomstig titel III heeft verstrekt of ter beschikking heeft gesteld.1. The payment servic
e user shall obtain rectification from the account servicing payment service provider only if he notifies the payment service provider without undue delay on becoming aware of any unauthorised or incorrectly executed payment transactions giving rise to
a claim, including that under Article 80, and no
later than 13 months after the debit date, unless, where applicable, the payment service provider has failed to
...[+++]provide or make available the information on that payment transaction in accordance with Title III.