Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Wet accreditatie in het hoger onderwijs
Wet ontwikkeling Hoger Onderwijs
Wet op de accreditatie in het hoger onderwijs
Wet op het Hoger Onderwijs

Vertaling van "Wet op de accreditatie in het hoger onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
Wet accreditatie in het hoger onderwijs | Wet op de accreditatie in het hoger onderwijs

Higher Education Accreditation Act


Wet ontwikkeling Hoger Onderwijs

Higher Education (Development) Act


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In dit verband moeten het "gemeenschappelijk kwaliteitsborgingskader" voor de ontwikkeling van kwalitatief hoogwaardige beroepsopleiding (als onderdeel van de follow-up van de Verklaring van Kopenhagen) en de oprichting van een platform voor kwaliteitsborging of accreditatie in het hoger onderwijs (tegelijk met het proces van Bologna) hoge prioriteiten voor de Europese Unie zijn.

In this connection, the "Common Quality Assurance Framework " for the development of quality vocational training (as part of the follow-up to the Copenhagen Declaration) and the creation of a platform for quality assurance or accreditation in higher education (in conjunction with the Bologna process) should be top priorities for Europe.


Instellingen voor hoger onderwijs kunnen worden aangemoedigd gebruik te maken van de diensten van geregistreerde organisaties in het buitenland. Mogelijk moeten de overdraagbaarheid van nationale accreditaties binnen de EHEA en het vraagstuk van de kwaliteitsborging voor grensoverschrijdend hoger onderwijs binnen de EHEA worden verduidelijkt.

There may be a need to clarify the portability of national accreditation within the EHEA and also the issue of quality assurance for cross-border higher education within the EHEA.


Dr. Bladh is lid van de Deense Raad voor Accreditatie en van de adviesraad van de Zweedse autoriteit voor hoger onderwijs, en was als staatssecretaris bij het Zweedse Ministerie van Onderwijs en Wetenschap verantwoordelijk voor hoger onderwijs en onderzoek.

Dr Bladh is a member of the Danish Accreditation Council and the Advisory Board of the Swedish Higher Education Authority. Dr Bladh served as State Secretary at the Swedish Ministry of Education and Science and was responsible for higher education and research.


De lidstaten zouden ervoor moeten zorgen dat de instellingen voor hoger onderwijs binnen het kader van de wet pedagogische gegevens kunnen verzamelen en analyseren.

Member States should ensure that legal frameworks allow higher education institutions to collect and analyse learning data.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In de praktijk heeft dat als gevolg dat instellingen voor hoger onderwijs uit andere lidstaten niet hun recht kunnen uitoefenen om een onderafdeling of dochterinstelling op te zetten of om onderwijs aan te bieden middels validatie- of franchiseovereenkomsten, aangezien de administratieve procedure waarin de wet voorziet nog niet van kracht is.

In practice this means that higher education institutions from other Member States cannot exercise their right to establish a branch or subsidiary or provide education through validation or franchise agreements because the administrative procedure provided by the law is not yet in place.


Agneta Bladh is lid van de Deense Raad voor Accreditatie en van de adviesraad van de Zweedse autoriteit voor hoger onderwijs.

Dr Bladh is a member of the Danish Accreditation Council and the advisory board of the Swedish Higher Education Authority.


De Europese wet voor kleine ondernemingen, het programma voor betere wet- en regelgeving, de ruimte voor onderzoek en hoger onderwijs en de octrooi-initiatieven behoren tot die prioriteiten.

A Small Business Act, the better regulation agenda, the research and higher education area and patent initiatives are among these key objectives.


De lijst van organisaties moet door vertegenwoordigers van de nationale autoriteiten, het hoger onderwijs (instellingen voor hoger onderwijs, studenten, docenten en onderzoekers) en in de lidstaten werkzame organisaties voor kwaliteitsborging en accreditatie, in samenwerking met de sociale partners, worden opgesteld.

The list of agencies should be drawn up by representatives of national authorities, the higher education sector (higher education institutions, students, teachers and researchers) and quality assurance and accreditation agencies active in the Member States, together with social partners.


op hun grondgebied werkzame instellingen voor hoger onderwijs de mogelijkheid te geven om uit de organisaties voor kwaliteitsborging of accreditatie in het Europees register een organisatie te kiezen die aan hun behoeften en profiel voldoet, voorzover dit zich met hun nationale wetgeving verdraagt of door hun nationale autoriteiten is toegestaan.

enable higher education institutions active within their territory to choose among quality assurance or accreditation agencies in the European Register an agency which meets their needs and profile, provided that this is compatible with their national legislation or permitted by their national authorities.


in nauwe samenwerking met de lidstaten steun te blijven verlenen aan de samenwerking tussen de instellingen voor hoger onderwijs, organisaties voor kwaliteitsborging en accreditatie, de bevoegde autoriteiten en andere op dit gebied werkzame instanties.

to continue, in close cooperation with the Member States, its support for cooperation between higher education institutions, quality assurance and accreditation agencies, competent authorities and other bodies active in the field.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Wet op de accreditatie in het hoger onderwijs' ->

Date index: 2021-07-04
w