Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
A.2_CSS
CSS
Html-stijlblad
Stijlbladtalen
Style sheet languages

Vertaling van "a 2 css " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
Betrekkingen met maatschappelijke organisaties en Prospectieve Studies | A.2_CSS [Abbr.]

Relations with Organised Civil Society and Forward Studies | A.2_CSS [Abbr.]


html-stijlblad | style sheet languages | CSS | stijlbladtalen

cascading style sheets | CSS | style sheet languages
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Gebruik waar mogelijk CSS [16] voor opmaak en stijl.

Use CSS [16] for layout and style where possible.


Gebruik waar mogelijk CSS voor opmaak en stijl.

Use CSS for layout and style where possible.


De lidstaten hebben de omzetting van de CSS-richtlijn op uiteenlopende wijzen uitgevoerd.

Member States took different approaches to the transposition of the CCS Directive.


Met de mededeling van de Europese Commissie benadrukt dat CSS een zeer belangrijke technologie is om voor 2050 over te gaan op een concurrerende koolstofarme economie.

The European Commission’s communication stresses that CCS is a key technology in the transition to a competitive low-carbon economy by 2050.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In de mededeling worden er een aantal belemmeringen vastgesteld voor een breder gebruik van CSS:

The communication identifies obstacles to wider use of CCS:


18. erkent dat aanzienlijke besparingen mogelijk zijn door het creëren van CCS-clusters van industriële installaties met gezamenlijke pijpleidingen of andere CO2 -transportsystemen; meent dat van exploitanten in het algemeen niet kan worden verwacht dat zij rekening houden met toekomstige vereisten van andere installaties, en dat grote investeringen zoals pijpleidingen die uiteindelijk voor het vervoer van CO2 uit verschillende bronnen kunnen worden gebruikt, door middel van publiek-private partnerschappen kunnen worden gerealiseerd; onderstreept dat de lidstaten die CCS willen toepassen een directe rol zouden kunnen spelen bij het verzekeren van CSS-vervoer en de beschikbaarstelling van opslaginfrastructuur;

18. Acknowledges that significant financial savings can be made by establishing CCS clusters of industrial installations served by shared pipelines or other CO2 transport systems; suggests that plant operators cannot generally be expected to take into account the future requirements of other installations, and that major investments such as trunk pipelines intended eventually to carry CO2 from multiple sources could be developed through public-private sector partnerships; emphasises that Member States seeking the deployment of CCS may have a direct role to play in ensuring the provision of CCS transport and determining the availability of storage infrastructure;


18. erkent dat aanzienlijke besparingen mogelijk zijn door het creëren van CCS-clusters van industriële installaties met gezamenlijke pijpleidingen of andere CO2-transportsystemen; meent dat van exploitanten in het algemeen niet kan worden verwacht dat zij rekening houden met toekomstige vereisten van andere installaties, en dat grote investeringen zoals pijpleidingen die uiteindelijk voor het vervoer van CO2 uit verschillende bronnen kunnen worden gebruikt, door middel van publiek-private partnerschappen kunnen worden gerealiseerd; onderstreept dat de lidstaten die CCS willen toepassen een directe rol zouden kunnen spelen bij het verzekeren van CSS-vervoer en de beschikbaarstelling van opslaginfrastructuur;

18. Acknowledges that significant financial savings can be made by establishing CCS clusters of industrial installations served by shared pipelines or other CO2 transport systems; suggests that plant operators cannot generally be expected to take into account the future requirements of other installations, and that major investments such as trunk pipelines intended eventually to carry CO2 from multiple sources could be developed through public-private sector partnerships; emphasises that Member States seeking the deployment of CCS may have a direct role to play in ensuring the provision of CCS transport and determining the availability of storage infrastructure;


· Ten tweede, de koppeling tussen het SET-plan en de belangrijke EU-verplichting om 12 CSS-demonstratieprojecten (vlaggenschip) uit te voeren, is onduidelijk CSS is potentieel van essentieel belang, zowel voor de wereldwijde klimaatverandering als voor de exploitatie van de eigen energiebronnen van de EU. Het mogelijk maken van deze demonstratieprojecten is dan ook een zeer dringende noodzaak.

· Secondly, the link between the SET Plan and the important EU commitment to undertake 12 flagship CCS demonstration projects is unclear. CCS is potentially critical both for global climate change and for the exploitation of the EU's indigenous energy resources.


In de richtlijn van het Department of Defense (DoD) van 23 december 1971 over de NSA en de Central Security Service (CSS) wordt het concept voor de NSA als volgt omschreven:

The Department of Defense (DoD) Directive of 23 December 1971 on the NSA and the Central Security Service (CSS) outlines the concept for the NSA as follows:


Voorts wordt in de DoD-richtlijn van 1971 de structuur van de NSA en de CSS geschetst.

The 1971 DoD Directive also sketches out the structure of the NSA and CSS.




Anderen hebben gezocht naar : a 2 css     html-stijlblad     stijlbladtalen     style sheet languages     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'a 2 css' ->

Date index: 2021-01-21
w