Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Chauffeur ADR
Chauffeur begrafenisauto
Chauffeur begrafenisverzorging
Chauffeur betonmix
Chauffeur betonmixer
Chauffeur betonwagen
Chauffeur gevaarlijke goederen
Chauffeur gevaarlijke stoffen
Chauffeur gevaarlijke stoffen
Chauffeur kiepwagen
Chauffeur truckmixer
Chauffeur uitvaartverzorging
Chauffeur van bus of toerbus
Chauffeur van toerbus
Chauffeurs
Gespecialiseerde chauffeurs
RYD
Vereniging van jonge chauffeurs

Vertaling van "chauffeurs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE


chauffeur betonmix | chauffeur betonwagen | chauffeur betonmixer | chauffeur truckmixer

concrete mixer driver | HGV mixer driver | concrete pump operator | mobile pump operator


chauffeur ADR | chauffeur gevaarlijke stoffen (ADR) | chauffeur gevaarlijke goederen | chauffeur gevaarlijke stoffen

dangerous goods transport specialist | hazardous materials driver | dangerous goods driver | driver of dangerous goods


chauffeur begrafenisverzorging | chauffeur begrafenisauto | chauffeur uitvaartverzorging

chauffeur | driver | funeral driver | hearse driver










Vereniging van jonge chauffeurs | RYD [Abbr.]

Responsible Young Drivers | RYD [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Chauffeurs zijn gedekt door een reisopdracht wanneer zij met de dienstauto van een lid van de Commissie rijden, zelfs indien het lid of een ambtenaar van het kabinet niet in de auto zit, wanneer zij terugkeren van een officiële bestemming of de auto vandaar terugbrengen.

Drivers are covered by a travel order when driving the official car of a Member of the Commission, even if the Member or an official of the Cabinet is not in the car, when returning from an official destination or bringing the car back from there.


Chauffeurs mag niet worden gevraagd om reizen voor privégebruik uit te voeren wanneer zulks leidt tot overuren of dienstreiskosten, behalve wanneer zulks gerechtvaardigd is uit veiligheidsoverwegingen.

Drivers may not be asked to make private journeys if this involves overtime or mission expenses for the driver, unless security dictates.


Bijzondere regels voor dienstreizen door de chauffeurs van leden van de Commissie en het gebruik van carpools van vertegenwoordigingen van de Commissie en EU-delegaties in andere landen

Special rules concerning missions by the drivers of commission members and the use of the car pools of commission representations and EU delegations in other countries


Op grond van artikel 14 van het besluit van de Commissie van 14 september 1979 hebben alle leden van de Commissie doorlopend de beschikking over een dienstauto met chauffeur.

Under Article 14 of the Commission's Decision of 14 September 1979, all Members of the Commission have an official car and driver assigned to them at all times.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Declaraties voor dienstreiskosten moeten door de chauffeur op het daartoe bestemde formulier (MIPS) worden ingediend en ondertekend worden door de kabinetschef. Zij moeten de volgende details bevatten:

Claims for mission expenses should be filled in by the driver using the appropriate form (MIPS) and signed by the Head of Cabinet, giving the following particulars:


100 % van de chauffeurs wordt doorlopend opgeleid in efficiënt rijden, of er wordt een stimuleringsregeling voor chauffeurs uitgevoerd om efficiënt rijden te bevorderen.

100 % of drivers continuously trained in efficient driving, or implementation of an efficient driving incentive scheme for drivers.


Aan de algemene essentiële eis over frauduleus gebruik, dient op zodanige wijze te worden voldaan dat de belangen van de klant, de chauffeur, de werkgever van de chauffeur en de fiscale instanties worden beschermd.

The general essential requirement dealing with fraudulent use shall be fulfilled in such a way that the interests of the customer, the driver, the driver’s employer and the fiscal authorities are protected.


In Tsjechië bestaan er vier categorieën van vergunningen voor ondernemingen die actief zijn in de sector: (i) voor passagiersvoertuigen die meer dan negen personen kunnen vervoeren, met inbegrip van de chauffeur, (ii) voor vrachtwagens of gelede voertuigen waarvan de maximummassa in beladen toestand meer dan 3,5 ton bedraagt, (iii) voor passagiersvoertuigen die niet meer dan negen personen kunnen vervoeren, met inbegrip van de chauffeur, en (iv) voor vrachtwagens of gelede voertuigen waarvan de maximummassa in beladen toestand niet meer dan 3,5 ton bedraagt.

In the Czech Republic, there are four types of authorisations for undertakings operating. Namely: (i) passenger vehicles for transporting more than nine persons including the driver, (ii) goods vehicles or combination vehicles, whose permissible laden mass exceeds 3.5 tonnes, (iii) passenger vehicles for transporting no more than nine persons, including the driver and (iv) goods vehicles or combination vehicles whose permissible laden mass does not exceed 3.5 tonnes.


Aangezien het gaat om minstens zes miljoen chauffeurs en een werkdag gemiddeld 147 euro kost, zou jaarlijks 234 miljoen euro kunnen worden bespaard. Ten slotte zal de Commissie in het kader van de geplande herziening van Verordening 3821/1985 de bovengenoemde inconsistenties verhelpen en bepaalde vakbedrijven vrijstellen van de EU-regels inzake rij- en rusttijden voor afstanden tot 100 km en hen dus ook vrijstellen van het gebruik van een tachograaf voor afstanden tot 100 km. Deze maatregel zal tot een substantiële vermindering van de administratieve lasten voor zowel landbouwers als niet-professionele chauffeurs van vakbedrijven leiden ...[+++]

As 6 million drivers are concerned and the average cost of one working day is EUR 147, the savings could fetch EUR 234 million a year.Finally, as part of the planned revision of Regulation 3821/1985, the Commission will eliminate the above mentioned inconsistencies and exempt both for a distance of 100 km from the EU rules on driving and rest times and will consequently also exempt them from the obligation to use a tachograph for a distance up to 100 km. This should provide a substantial reduction of administrative burden for both farmers and craftsmen as non-professional drivers while continuing to fully ensure a high level of social pr ...[+++]


20. Aan de algemene essentiële eis over frauduleus gebruik, dient op zodanige wijze te worden voldaan dat de belangen van de klant, de chauffeur, de werkgever van de chauffeur en de fiscale instanties worden beschermd.

20. The general essential requirement dealing with fraudulent use shall be fulfilled in such a way that the interests of the customer, the driver, the driver's employer and the fiscal authorities are protected.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'chauffeurs' ->

Date index: 2023-04-29
w