Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Automatisch verkeer
Direct doorkiessysteem
Direct doorkiezen
Direct kiezen
Direct kiezen van buitenlijn
Doorkiezen

Traduction de «direct kiezen van buitenlijn » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
direct kiezen van buitenlijn

direct outward dialing system | direct outward dialling system | DOD system


automatisch verkeer | direct doorkiessysteem | direct doorkiezen | direct kiezen | doorkiezen

direct dialing | direct dialing-in | direct dialling | direct dialling-in | direct in-dialing | direct in-dialling | direct inward dialing | direct inward dialling


direct kiezen

direct inward dialing | direct inward dialling | DID [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De vermelde enquêtes laten zien dat de EU-burgers graag zouden willen kunnen kiezen tussen zinvolle politieke opties voor de aanpak van Europese kwesties met een direct effect op hun leven.

The above surveys show EU citizens are clearly interested in being offered a choice between meaningful political options on European issues with a direct impact on their lives.


De lidstaten kunnen er ook voor kiezen de zorgaanbieder direct zelf te betalen, in plaats van de patiënten achteraf te vergoeden.

Member States also have the option of paying for the healthcare directly, rather than reimbursing patients.


4. In afwijking van lid 2 mag ter dekking van de indirecte subsidiabele kosten een deelnemer kiezen voor een vast tarief van zijn totale directe subsidiabele kosten, exclusief de desbetreffende directe subsidiabele kosten voor de uitbesteding en de terugbetaling van de kosten van derden.

4. By derogation from paragraph 2, for the coverage of indirect eligible costs a participant may opt for a flat rate of its total direct eligible costs, excluding its direct eligible costs for subcontracting or reimbursement of third parties' costs.


5. Non-profitoverheidsinstanties, instellingen voor secundair en hoger onderwijs, onderzoeksorganisaties en KMO's die niet in staat zijn hun reële indirecte kosten voor de betrokken actie met zekerheid te bepalen, kunnen, wanneer zij deelnemen aan financieringsprogramma's die de in artikel 33 bedoelde activiteiten voor onderzoek en technologische ontwikkeling en demonstratie omvatten, kiezen voor een vast tarief gelijk aan 60 % van de totale directe subsidiabele kosten voor subsidies toegekend ...[+++]

5. Non-profit public bodies, secondary and higher education establishments, research organisations and SMEs which are unable to identify with certainty their real indirect costs for the action concerned, when participating in funding schemes which include research and technological development and demonstration activities, as referred to in Article 33, may opt for a flat-rate equal to 60 % of the total direct eligible costs for grants awarded under calls for proposals closing before 1 January 2010.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
uitbreiding van de werkingssfeer tot vormen van splitsing waarbij de vennootschap die takken van bedrijvigheid overdraagt, niet wordt ontbonden; uitbreiding van de werkingssfeer tot lichamen die grensoverschrijdende activiteiten in de Gemeenschap verrichten; toevoeging van naamloze vennootschappen (Societas Europaea - SE) en coöperatieve vennootschappen (SCE) aan de lijst van Europese vennootschappen die onder de werkingssfeer van de richtlijn vallen; de mogelijkheid voor de lidstaten om ervoor te kiezen de bepalingen van d ...[+++]

the extension of the scope to cover types of division where the company transferring branches of activity is not dissolved; the extension of the scope to cover entities which carry out cross-border activities in the Community; the addition of public limited-liability companies (Societas Europaea or SE) and cooperative societies (SCE) to the list of European companies under the scope of the Directive; the possibility for Member States not to apply provisions of the Direc ...[+++]


Gegevens gebruikt voor marketingdoeleinden: Indien gegevens worden verwerkt met directe marketingdoeleinden, moeten er doeltreffende procedures bestaan om de betrokkene in staat te stellen op elk moment voor een „opt-out” te kiezen.

Data used for marketing purposes: Where data are processed for the purposes of direct marketing, effective procedures should exist allowing the data subject at any time to “opt-out” from having his data used for such purposes.


uitbreiding van de werkingssfeer tot vormen van splitsing waarbij de vennootschap die takken van bedrijvigheid overdraagt, niet wordt ontbonden; uitbreiding van de werkingssfeer tot lichamen die grensoverschrijdende artikelen in de Gemeenschap verrichten; toevoeging van naamloze vennootschappen (Europese vennootschap of SE) en coöperatieve vennootschappen (SCE) aan de lijst van Europese vennootschappen die onder de werkingssfeer van de richtlijn vallen; de mogelijkheid voor de lidstaten om ervoor te kiezen de bepalingen van d ...[+++]

the extension of the scope to cover types of division where the company transferring branches of activity is not dissolved the extension of the scope to cover entities which carry out cross-border activities in the Community the addition of public limited-liability companies (Societas Europaea or SE) and cooperative societies (SCE) to the list of European companies under the scope of the Directive the possibility for Member States not to apply provisions of the Directive w ...[+++]


Richtlijn 96/61/EG dient aldus te worden gewijzigd, dat er geen emissiegrenswaarden worden vastgesteld voor de directe broeikasgasemissies van een installatie die onder deze richtlijn valt, en dat de lidstaten ervoor kunnen kiezen om geen voorschriften inzake energie-efficiëntie op te leggen voor verbrandingsinstallaties en andere installaties die ter plaatse kooldioxide uitstoten, onverminderd andere eisen uit hoofde van Richtlijn 96/ ...[+++]

Directive 96/61/EC should be amended to ensure that emission limit values are not set for direct emissions of greenhouse gases from an installation subject to this Directive and that Member States may choose not to impose requirements relating to energy efficiency in respect of combustion units or other units emitting carbon dioxide on the site, without prejudice to any other requirements pursuant to Directive 96/61/EC.


Bijlage 1 EEN GUNSTIG MACRO-ECONOMISCH KADER - de huidige koers blijven volgen voor een stabiel en gezond macro- economisch beleid (overheden en sociale partners); - de positieve betekenis van de EMU voor een macro-economische strategie ten gunste van de werkgelegenheid beter uitleggen (communautaire instellingen en Lid-Staten); - de budgettaire consolidatie versterken met inachtneming van de volgende aanbevelingen (Lid-Staten): - liever vermindering van de uitgaven dan verhoging van de belastingen, - bescherming van de uitgaven voor investeringen in menskracht, innovatie en infrastructuur, - omzetting van passieve uitgaven (werkloosheidsverzekering) in actieve maatregelen, - herstel van het fiscale evenwicht ten gunste van de factor "arb ...[+++]

Annex 1 A PROPITIOUS MACRO-ECONOMIC CLIMATE - stay on course for a stable and sound macro-economic policy (public authorities and social partners) - give better explanations of the beneficial impact of EMU on a macro-economic strategy propitious for employment (Community institutions and Member States) - accentuate the budgetary consolidation effort in compliance with the following recommendations: . prefer spending cuts to tax increases . preserve expenditure on investment in human capital, innovation and infrastructure . reorient passive spending (unemployment compensation) towards active measures . shift the balance of taxation in fav ...[+++]


Dit voorstel, dat van direct belang is voor de kleinste ondernemingen, voorziet in : - de verhoging in alle Lid-Staten van de omzetdrempel waarbeneden de ondernemingen ervoor kunnen kiezen niet voor de BTW te worden geregistreerd; - vereenvoudigingen van de BTW-regeling, zoals de vermindering van het aantal aangiften per jaar of forfaitaire berekeningen, ten behoeve van voor de BTW geregistreerde kleine ondernemingen.

This proposal, which directly concerns smaller enterprises, sets out: - to raise in all Member States the turnover threshold below which enterprises may choose not to be registered for VAT, and - to introduce simplifications to the system for small enterprises registered for VAT, for example a reduction of the number of declarations per year or flat-rate assessment.




D'autres ont cherché : automatisch verkeer     direct doorkiessysteem     direct doorkiezen     direct kiezen     direct kiezen van buitenlijn     doorkiezen     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'direct kiezen van buitenlijn' ->

Date index: 2024-05-27
w