Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Hoofdas-doorbuiging
Maximale doorbuiging onder verkeersbelasting
Remanente doorbuiging
Resterende doorbuiging

Vertaling van "doorbuiging " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
maximale doorbuiging onder verkeersbelasting

maximum deflection under the action of live loads




remanente doorbuiging | resterende doorbuiging

residual deflection
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Bestandheid tegen een horizontale kracht en meten van de doorbuiging.

Resistance under a horizontal force and deflection measurement.


Bestandheid tegen een horizontale kracht en meten van de doorbuiging”.

Resistance under a horizontal force and deflection measurement’.


Wanneer „banden met betere doorbuiging” of „banden met zeer hoge doorbuiging” die zijn ingedeeld in de gebruikscategorie „aangedreven wielen van trekkers” (waarbij het opschrift wordt voorafgegaan door de letters „IF” of „VF”) worden gebruikt bij een snelheid van niet meer dan 10 km/h op een voertuig met een „voorlader”, mag de maximumbelasting op de banden niet meer bedragen dan 1,40 maal de belasting die overeenkomt met de op de band vermelde belastingsindex en moet de desbetreffende referentiedruk met 40 kPa worden verhoogd.

In case of ‘Improved Flexion Tyre’ or ‘Very High Flexion Tyre’ classified in category of use 'Tractor – Drive wheel' (marked with prefix IF or VF) operated at speeds up to a maximum speed of 10 km/h fitted to a vehicle equipped with a 'Front end loader', the maximum load on a tyre shall not exceed 1,40 times the load corresponding to the load index marked on the tyre and the relevant reference pressure shall be increased by 40 kPa.


Voor de proeven van bijlage III, deel B: tijdens de slagproef tegen de zijkant mag het verschil tussen de maximale tijdelijke doorbuiging en de overgebleven doorbuiging, als bedoeld in punt 3.3 van bijlage III, deel B, niet meer dan 25 cm bedragen;

for Annex III, Part B tests: during the side impact test the difference between the maximum momentary deflection and the residual deflection, referred to in point 3.3 of Annex III, Part B does not exceed 25 cm.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
voor de proeven van bijlage III, deel A: het verschil tussen maximale tijdelijke doorbuiging en overgebleven doorbuiging, als bedoeld in punt 3.3 van bijlage III, deel A, mag niet meer dan 15 cm bedragen.

for Annex III, Part A tests: the difference between the maximum momentary deflection and residual deflection, referred to in point 3.3 of Annex III, Part A, does not exceed 15 cm;


4.1.3 . voor de proeven III/A : het verschil tussen maximale tijdelijke doorbuiging en overgebleven doorbuiging , als bedoeld in punt 3.3 van bijlage III/A , mag niet meer dan 15 cm bedragen .

4.1.3. for Annex III A tests : the difference between the maximum momentary deflection and residual deflection, referred to in 3.3 of Annex III A, does not exceed 15 cm;


Voor de proeven III/B : tijdens de slagproef tegen de zijkant mag het verschil tussen de maximale tijdelijke doorbuiging en de overgebleven doorbuiging , als bedoeld in punt 3.3 van bijlage III/B , niet meer dan 25 cm bedragen ;

For Annex III B tests : during the side impact test the difference between the maximum momentary deflection and the residual deflection, referred to in 3.3 of Annex III B does not exceed 25 cm.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'doorbuiging' ->

Date index: 2024-08-20
w