Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bellers doorverbinden
Buitenlands gesprek
DDI
Doorkiezen
Doorschakeling van oproepen
Doorverbinden
Doorverbinden van een gesprek
Doorverbinden van oproepen
Doorverbinden via telecommununicatiesystemen
In gesprek gaan met voorbijgangers
Internationaal gesprek
Internationale verbinding
Maken van audio-opname van gesprek met cliënt
Neemt deel aan gesprek
Repareert gesprek

Vertaling van "doorverbinden van een gesprek " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
Doorschakeling van oproepen | doorverbinden van een gesprek

Call forwarding


DDI | doorverbinden | doorkiezen | doorverbinden via telecommununicatiesystemen

DDI | DID | direct dial-in | direct inward dialing


buitenlands gesprek | internationaal gesprek | internationale verbinding

international call




bellers doorverbinden

analyse loan | connect callers | analysing loans | redirect callers




maken van audio-opname van gesprek met cliënt

Audio recording of subject interview




in gesprek gaan met voorbijgangers

apprehend passers-by in conversation | stop people in conversation | engage passers-by in conversation | enlist passers-by in conversation
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
12. geeft uiting aan zijn bezorgdheid over het feit dat de tot aanstelling bevoegde autoriteit een geslaagde kandidaat kan dwingen voor een tweede gesprek te komen; verzoekt het Agentschap de criteria bekend te maken, die duidelijk en alomvattend moeten zijn en op basis waarvan de tot aanstelling bevoegde autoriteit kan besluiten een tweede gesprek te houden en kan besluiten de kandidaat op de reservelijst definitief aan te werven;

12. Expresses concern about the Appointing Authority's discretionary powers to oblige a successful candidate to sit a second interview; calls on the Agency to publish the criteria used by the Appointing Authority, which must be clear and comprehensive, for justifying the organisation of a second interview and the official appointment of a candidate on the reserve list to the post;


11. neemt er kennis van dat nu gewerkt wordt met een drempel van 65 % als score die een kandidaat gehaald moet hebben om voor een gesprek uitgenodigd te worden; verzoekt het Agentschap rekening te houden met de situatie waarin meerdere kandidaten hetzelfde aantal punten hebben behaald en verzoekt het Agentschap duidelijk - dat wil zeggen op basis van objectieve en transparante criteria - vast te leggen welke kandidaten, en hoeveel kandidaten maximaal en minimaal, in een dergelijk geval voor een ...[+++]

11. Acknowledges the introduction of a 65 % threshold as the necessary score a candidate has to obtain in order to be invited to an interview; calls on the Agency to take into account the situation where one or more candidates have scored the same amount of points; asks the Agency to lay down a clear policy to declare the eligibility of the candidates and to specify the minimum and maximum number of candidates who will be invited to the interview in accordance with objective and transparent criteria; urges the Agency to adopt those internal rules until the end of September 2015 and to inform the discharge authority of the follow-up re ...[+++]


13. geeft uiting aan zijn bezorgdheid over het feit dat de tot aanstelling bevoegde autoriteit een geslaagde kandidaat kan dwingen voor een tweede gesprek te komen; verzoekt het Agentschap duidelijke en alomvattende criteria vast te stellen op basis waarvan de tot aanstelling bevoegde autoriteit kan besluiten een tweede gesprek te houden en kan besluiten de kandidaat op de reservelijst definitief aan te werven;

13. Expresses concern about the Appointing Authority's discretionary powers to oblige a successful candidate to sit a second interview; calls upon the Agency to publish clear and comprehensive criteria used by the Appointing Authority for justifying the organisation of a second interview and the official appointment of a candidate on the reserve list to the post;


12. neemt er kennis van dat nu gewerkt wordt met een drempel van 65 % voor wat de score betreft die een kandidaat gehaald moet hebben om voor een gesprek uitgenodigd te worden; verzoekt het Agentschap rekening te houden met de situatie waarin meerdere kandidaten hetzelfde aantal punten hebben behaald en verzoekt het Agentschap duidelijk - dat wil zeggen op basis van objectieve en transparante criteria - vast te leggen welke kandidaten, en hoeveel kandidaten maximaal en minimaal, in een dergelijk geval voor een ...[+++]

12. Acknowledges the introduction of the 65% threshold with what regards the necessary score a candidate has to obtain in order to be invited to an interview ; calls upon the Agency to take into account the situation where one or more candidates have scored the same amount of points and asks the Agency to lay down a clear policy to declare the eligibility of the candidates and to specify the minimum and maximum number of candidates who will be invited to the interview in accordance with objective and transparent criteria; urges the Agency to adopt the abovementioned internal rules until the end of September 2015 and to inform the disch ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Door het voorstel van vandaag zouden bedrijven voor een vast gesprek binnen de EU niet meer mogen vragen dan voor een binnenlands gesprek.

Today's proposal would mean companies cannot charge more for a fixed intra-EU call than they do for a long-distance domestic call.


Deze gereguleerde prijsplafonds worden geleidelijk verlaagd zodat tegen 1 juli 2014 roamingklanten niet meer dan 19 cent per minuut betalen voor een uitgaand gesprek, maximaal 5 cent per minuut voor een inkomend gesprek, maximaal 6 cent om een sms-bericht te versturen en maximaal 20 cent per megabyte (MB) om in het buitenland gegevens te downloaden of te internetten (gefactureerd per gebruikte kilobyte).

These regulated price caps will progressively go down so that by 1 July 2014, roaming consumers will be paying no more than 19 cents per minute to make a call, a maximum 5 cents per minute to receive a call, maximum 6 cents to send a text message and maximum 20 cents per Megabyte (MB) to download data or browse the Internet whilst travelling abroad (charged per Kilobyte used).


Tegen 1 juli 2014 zouden roamingklanten niet meer dan 24 cent per minuut betalen voor een uitgaand gesprek, maximaal 10 cent per minuut voor een inkomend gesprek, maximaal 10 cent om een sms-bericht te sturen en maximaal 50 cent per Megabyte (MB) om in het buitenland gegevens te downloaden of te surfen op het internet (gefactureerd per gebruikte Kilobyte).

By 1 July 2014, roaming consumers would pay no more than 24 cents per minute to make a call, a maximum 10 cents per minute to receive a call, maximum 10 cents to send a text message and maximum 50 cents per Megabyte (MB) to download data or browse the Internet whilst travelling abroad (charged per Kilobyte used).


Als u een probleem hebt dat u wilt melden aan een telefoon- en internetprovider, raakt u verdwaald in een labyrint van stemmen op band, die u van de een naar de ander doorverbinden, totdat het bedrijf vindt dat het wel weer genoeg geld aan u heeft verdiend, zelfs als het probleem dat u wilt melden, is veroorzaakt door falende dienstverlening.

If you have a problem you want to report to a telephone and internet provider, you get stuck in a labyrinth of recorded voices transferring you from one to another until the company is satisfied with the money they have got out of you, even if the problem you want to report has been caused by their faulty service.


Een lokaal gesprek kost de Italiaan 0,10 euro, maar de Franse klant betaalt voor hetzelfde lokale gesprek in Italië 0,50 tot 1,18 euro.

A French customer roaming in Italy will have a similar experience. The price of a typical local call for an Italian customer can be around €0.10. However, if a French customer crosses the border to Italy he/she will pay from €0.50 to €1.18 per minute for making the same local call.


De gebruikers dienen te beschikken over de mogelijkheid om van gesprek tot gesprek te kiezen voor het telefoonbedrijf of de dienstverlener die het beste aanbod heeft in termen van kwaliteit, dienstverlening en prijsstelling.

Users should have the possibility to select on a call by call basis the telephone company or service provider with the best offer in terms of quality, service and cost.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'doorverbinden van een gesprek' ->

Date index: 2023-06-27
w