Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Gebruikskosten
Gebruikskosten van een voertuig
Gebruikskosten van softwareproducten beheersen
Kosten van softwareproducten evalueren
Kosten welke het gebruik van de prestaties meebrengt
Softwareproducten aanschaffen

Vertaling van "gebruikskosten van een voertuig " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
gebruikskosten van een voertuig

operating costs of vehicles


ongeval met door dieren getrokken voertuig, waarbij iemand overreden werd door voertuig door dieren getrokken, inzittende van tram gewond

Animal-drawn vehicle accident involving being run over by animal-drawn vehicle, occupant of tram injured


ongeval met gemotoriseerd of niet-gemotoriseerd voertuig, soort voertuig niet-gespecificeerd

Motor- or nonmotor-vehicle accident, type of vehicle unspecified


ongeval met door dieren getrokken voertuig, waarbij iemand overreden werd door voertuig door dieren getrokken, ruiter van dier gewond

Animal-drawn vehicle accident involving being run over by animal-drawn vehicle, rider of animal injured


ongeval met door dieren getrokken voertuig, waarbij iemand overreden werd door voertuig door dieren getrokken, voetganger gewond

Animal-drawn vehicle accident involving being run over by animal-drawn vehicle, pedestrian injured


gebruikskosten | kosten welke het gebruik van de prestaties meebrengt

running costs




gebruikskosten van softwareproducten beheersen | kosten van softwareproducten gedurende de levenscyclus evalueren | kosten van softwareproducten evalueren | softwareproducten aanschaffen

evaluate cost of software products


voetganger gewond bij botsing met niet-gemotoriseerd voertuig, overig

Pedestrian injured in collision with other nonmotor vehicle


botsing met door dier getrokken voertuig, bereden dier, tram

collision with animal-drawn vehicle, animal being ridden, streetcar
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De antenne moet achtereenvolgens aan weerszijden van het voertuig worden geplaatst, parallel aan het middenlangsvlak van het voertuig en ter hoogte van het middelpunt van de motor (zie figuur 1 van punt 7) en op één lijn met het centrum van het voertuig gedefinieerd als het punt op de hartlijn van het voertuig dat gelegen is op de helft van de afstand tussen het centrum van de voor- en van de achteras van het voertuig.

The antenna shall be located successively on the left and right-hand sides of the vehicle, with the antenna parallel to the plane of longitudinal symmetry of the vehicle, in line with the engine mid-point (see Figure 1 in point 7) and in line with the vehicle mid-point defined as the point on the principal axis of the vehicle midway between the centres of the front and rear axles of the vehicle.


De rotatiesnelheid van de remvlakken moet, wanneer het getrokken voertuig vooruit beweegt, overeenkomen met een beginsnelheid van het voertuig van 30 km/h in het geval van een voertuig van klasse C1, van 40 km/h in het geval van een voertuig van klasse C2 en van 60 km/h in het geval van een voertuig van klasse C3, en, wanneer het getrokken voertuig achteruit beweegt, met een beginsnelheid van 6 km/h.

The rotational speed of the braking surfaces shall correspond to an initial vehicle speed of 30 km/h in the case of Class C1 vehicle, 40 km/h in the case of Class C2 vehicle, 60 km/h in the case of Class C3 vehicle, when the towed vehicle moves forward and 6 km/h when the towed vehicle moves rearward.


In geval van eigendomsoverdracht van een in een lidstaat ingeschreven voertuig en overbrenging van dit voertuig naar een andere lidstaat die de gewone verblijfplaats is van de nieuwe eigenaar van het voertuig, dient de nieuwe eigenaar uiterlijk 30 dagen na de overbrenging van het voertuig een verzoek om inschrijving van het voertuig in.

In the event of a change of owner of a vehicle registered in a Member State and transfer of that vehicle to another Member State which is the place of normal residence of the new owner of the vehicle, the new owner shall request registration of the vehicle within 30 days following the transfer of the vehicle.


4. „type voertuig voor wat het geluidssignaal betreft”: voertuigen welke onderling geen essentiële verschillen vertonen ten aanzien van: het aantal signaalinrichtingen die op het voertuig zijn gemonteerd, type(n) signaalinrichtingen die op het voertuig zijn gemonteerd, de middelen waarmee de signaalinrichtingen aan het voertuig zijn bevestigd, de plaats en oriëntatie van de signaalinrichtingen op het voertuig, de stijfheid van de structuurdelen waarop ...[+++]

‘type of vehicle with regard to the audible warning’ means vehicles which do not differ in such essential respects as: the number of audible warning devices fitted to the vehicle, the type(s) of audible warning device(s) fitted to the vehicle, the mountings used to fit the audible warning device(s) to the vehicle, the position and orientation of the audible warning device(s) on the vehicle, the rigidity of the parts of the structure on which the audible warning device(s) is/are fitted and the shape and materials of the bodywork forming the part of the vehicle which may affect the level of the sound emitted by the audible warning device(s ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De fabrikant van het voltooide voertuig meldt met het oog op de controle bij de desbetreffende monitoringsinstanties de “referentiemassa voor controle” van het voltooide voertuig en de corresponderende CO2-waarde op basis van de informatie van de fabrikant van het incomplete voertuig, die ofwel een tabel overlegt van CO2-waarden voor de verschillende klassen van definitieve traagheidsmassa of slechts één CO2-waarde overlegt voor het incomplete voertuig plus een standaard toegevoegde massa (300 kg. voor voertuigen van klasse III, 200 kg. voor voertuigen van klasse II en 100 kg. voor voertuigen van klasse I).

The manufacturer of the completed vehicle shall forward for monitoring purposes to the corresponding monitoring bodies a ‘monitoring reference mass’ of the completed vehicle and the corresponding CO2 value based on information from the manufacturer of the incomplete vehicle who either provides a table of CO2 values corresponding to different final inertia weight classes or offers only one CO2 value derived from the incomplete vehicle plus a default added mass (300 kg for class III vehicles, 200 kg for class II vehicles, respectively 100 kg for class I).


„EURO 0-voertuig”, „EURO I-voertuig”, „EURO II-voertuig”, „EURO III-voertuig”, „EURO IV-voertuig”, „EURO V-voertuig”, „EEV-voertuig”: een voertuig dat voldoet aan de in bijlage 0 aangegeven emissiegrenswaarden;

vehicle of the “EURO 0”, “EURO I”, “EURO II”, “EURO III”, “EURO IV”, “EURO V”, “EEV” category means a vehicle that complies with the emission limits set out in Annex 0;


"EURO 0-voertuig", "EURO I-voertuig", "EURO II-voertuig", "EURO III-voertuig", "EURO IV-voertuig", "EURO V-voertuig", "EEV-voertuig": een voertuig dat voldoet aan de in bijlage 0 aangegeven emissiegrenswaarden;

vehicle of the "EURO 0", "EURO I", "EURO II", "EURO III", "EURO IV", "EURO V", "EEV" category means a vehicle that complies with the emission limits set out in Annex 0;


"EURO 0"-voertuig, "EURO I"-voertuig, "EURO II"-voertuig, "EURO III"-voertuig, "EURO IV"-voertuig, "EURO V"-voertuig: een voertuig dat voldoet aan de in bijlage 0 bij deze richtlijn aangegeven emissiegrenswaarden;

vehicle of the "EURO 0", "EURO I","EURO II","EURO III","EURO IV","EURO V" category means a vehicle that complies with the emission limits set out in Annex 0 to this Directive


5.6.2. Als de bestuurder echter, rekening houdend met de belemmeringen van de A-stijlen, een recht lijnstuk kan overzien dat 300 mm voor het voertuig op een hoogte van 1 200 mm boven het wegoppervlak loopt tussen een verticaal vlak in de lengterichting dat door het buitenste punt van het voertuig aan de bestuurderszijde loopt en evenwijdig is aan het verticale vlak door de lengteas van het voertuig en een verticaal vlak in de lengterichting dat door het punt 900 mm buiten het buitenste punt van het voertuig aan de passagierszijde loop ...[+++]

5.6.2. However, if the driver can see, taking into account the obstructions by the A-pillars, a straight line 300 mm in front of the vehicle at a height of 1 200 mm above the road surface and which is situated between a longitudinal vertical plane parallel to the longitudinal vertical median plane going through the outermost side of the vehicle at the driver's side and a longitudinal vertical plane parallel to the longitudinal vertical median plane 900 mm outside the outermost side of the vehicle opposite to the driver's side, a front mirror of class VI is not mandatory.


Het frontale referentieoppervlak van het voertuig is gedefinieerd als het oppervlak van de orthogonale projectie van het voertuig, met inbegrip van banden en veringselementen, maar met uitsluiting van de uitsteeksels van het voertuig, op een vlak dat zowel loodrecht staat op het middenlangsvlak van het voertuig als op het vlak waarop het voertuig is geplaatst.

The vehicle reference frontal area is defined as the area of the orthogonal projection of the vehicle including tyres and suspension components, but excluding vehicle protuberances, on to a plane perpendicular to both the longitudinal plane of the vehicle and the surface upon which the vehicle is positioned.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'gebruikskosten van een voertuig' ->

Date index: 2022-02-14
w