Samenstelling van het Comité : De heer Herman de Croo, Voorzitter Gewezen Belgisch minister van verkeerswezen De heer Pieter Bouw Voorzitter van KLM De heer Bjarne Hansen Voorzitter van Maersk Air Z.H. de Aga Khan Voorzitter van Meridiana De heer Geoffrey Lipman Voorzitter van de "World Travel and Tourism Council" De heer Henri Ma
rtre Voorzitter van GIFAS (Groupement des Industries françaises aéronautiques et spatiales) De heer Joao-Maria Oliveira-Martins Gewezen Portugees minister van verkeer De heer Gonzalo Pascual Voorzitter van Spanair De heer Manfred Schölch Lid van de Raad van bestuur van de luchthaven van Frankfurt De heer Guiller
...[+++]mo Serrano Specialist op het gebied van de geautomatiseerde boekingssystemen De heer René Valladon Voorzitter van de paritaire raad voor de burgerluchtvaart (vakbond "Force Ouvrière") De heer Jürgen Weber Voorzitter van Lufthansa BIJLAGE ECONOMISCHE PROBLEMEN VOOR DE LUCHTVAARTSECTOR IN DE GEMEENSCHAP : GEZICHTSPUNT VAN DE EUROPESE COMMISSIE De ontwikkeling van het luchtvervoer in de Gemeenschap volgt de algemene ontwikkeling op economisch en sociaal gebied; er zijn namelijk ook voor die sector sedert 1 januari 1993 geen interne grenzen meer.The following have been appointed to sit on the Committee: Herman de Croo, Chairman Former Belgian Minister of Transport Pieter Bouw Chairman of KLM Bjarne Hansen Chairman of Maersk Air H.R.H. the Aga Khan Chairman of Meridiana Geoffrey Lipman Chairman of the "World Travel and Tourism Council" Henri Martre Chairman of "Groupement des Industries Françaises Aéronauti
ques et Spatiales" (GIFAS) João-Maria Oliveira-Martins Former Portuguese Minister of Transport Gonzalo Pascual Chairman of Spanair Manfred Schölch Member of the board of directors of Frankfurt airport Guillermo Serrano Computerized reservation systems (CRS) specialist René Vall
...[+++]adon Chairman of the Joint Civil Aviation Council (Union "Force Ouvrière") Jürgen Weber Chairman of Lufthansa ANNEX THE COMMUNITY AND THE AVIATION SECTOR COMMISSION POSITION As in other areas of economic and social activity, the internal borders of the Community's air transport sector ceased to exist on 1 January 1993.