Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Coördinator ict-helpdesk
Desk
Desk van de Europese Dienst voor extern optreden
EDEO-desk
Help desk
Help desk service
Help-desk service
Hulp aan de gebruiker
ICT service desk manager
Ict helpdesk manager
Informatiecentrum
Software support manager
Systeemhulp

Traduction de «help desk » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


hulp aan de gebruiker [ help desk service | informatiecentrum ]

help desk


help-desk service | systeemhulp

help desk | help display | help service


desk | desk van de Europese Dienst voor extern optreden | EDEO-desk

desk | desk at the European External Action Service | EEAS desk


coördinator ict-helpdesk | software support manager | ict helpdesk manager | ICT service desk manager

ICT service desk manager | IT helpdesk manager | ICT help desk manager | ICT help desk managers
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De netwerken kunnen ook een snelle mobilisering van deskundigheid vergemakkelijken (zoals de "scientific help desk"), als antwoord op plotselinge of onverwachte behoeften, bijvoorbeeld in verband met bioterrorisme.

The networks could also facilitate the rapid mobilisation of expertise (e.g". Scientific Help Desk") in response to sudden or unexpected needs, for example, bio-terrorism.


53. onderkent de moeilijkheden bij het onder controle houden van deze enorme uitgaven, die circa 33% van de totale uitgaven van het Parlement uitmaken; is van mening dat er meer discipline en controle nodig zijn om deze dienst doeltreffend te laten functioneren; is ingenomen met het initiatief van het Bureau om een gedragscode op te stellen; beveelt echter aan in de gedragscode inzake meertaligheid sanctie- en boetebepalingen op te nemen voor onverantwoordelijk gebruik of misbruik van deze diensten door ongeacht wie; heeft besloten EUR 3.000.000 in de reserve te plaatsen; verzoekt de Administratie een haalbaarheidonderzoek uit te vo ...[+++]

53. Recognises the difficulties involved in controlling this huge expenditure, which represents approximately 33% of the total expenditure of Parliament; takes the view that more discipline and control are necessary to administer this service effectively; welcomes the initiative taken by the Bureau to set up a guide of good practice; recommends, however, that the code of conduct on multilingualism should incorporate sanctions and penalties for the irresponsible use or misuse of these services by whatever offender; has taken the decision to put in reserve EUR 3 000 000; requests that the administration make a feasibility study regarding a "help desk" for offi ...[+++]


54. onderkent de moeilijkheden bij het onder controle houden van deze enorme uitgaven, die circa 33% van de totale uitgaven van het Parlement uitmaken; is van mening dat er meer discipline en controle nodig zijn om deze dienst doeltreffend te laten functioneren; is ingenomen met het initiatief van het Bureau om een gedragscode op te stellen; beveelt echter aan in de gedragscode inzake meertaligheid sanctie- en boetebepalingen op te nemen voor onverantwoordelijk gebruik of misbruik van deze diensten door ongeacht wie; heeft besloten 3 000 000 EUR in de reserve te plaatsen; verzoekt de Administratie een haalbaarheidonderzoek uit te vo ...[+++]

54. Recognises the difficulties involved in controlling this huge expenditure, which represents approximately 33% of the total expenditure of Parliament; takes the view that more discipline and control are necessary to administer this service effectively; welcomes the initiative taken by the Bureau to set up a guide of good practice; recommends, however, that the code of conduct on multilingualism should incorporate sanctions and penalties for the irresponsible use or misuse of these services by whatever offender; has taken the decision to put in reserve EUR 3 million; requests that the Administration make a feasibility study regarding a "help desk" for offi ...[+++]


Bijstandverlening aan NGO's (help desk) is steeds zeer nuttig gebleken, met name voor organisaties die voor het eerst deelnemen aan het Daphne-programma, omdat zij zo alle regels van het programma leren kennen. Het is dan ook absoluut noodzakelijk deze hulpverlening te handhaven.

The help desk has been extremely useful to NGOs, particularly those taking part in the Daphne programme for the first time, since it provides them with information on all the programme provisions. This service must therefore continue to be provided.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Uit externe analyses is gebleken dat de horizontale rol bij het verlenen van Europese diensten ter ondersteuning van het bedrijfsleven moet worden versterkt, met inbegrip van het optimaliseren van de samenwerking tussen bestaande diensten en help-desks, met als oogmerk een "één-loket" te scheppen gegrond op de toezegging dat ondersteuning overal kan gegeven worden waar ze gevraagd wordt.

External evaluations have stressed that the horizontal role in the delivery of European business support services should be strengthened, including by optimising the cooperation between existing services and help desks with a view to creating a "one-stop shop" on the basis of a "no wrong door" commitment.


Uit externe analyses is gebleken dat de horizontale rol bij het verlenen van Europese diensten ter ondersteuning van het bedrijfsleven moet worden versterkt, met inbegrip van het optimaliseren van de samenwerking tussen bestaande diensten en help-desks, met als oogmerk te komen tot één "loket" op basis van de inzet om "verkeerde deuren" te voorkomen.

External evaluations have stressed that the horizontal role in the delivery of European business support services should be strengthened, including the optimisation of the cooperation between existing services and help desks with a view to creating a "one-stop shop" on the basis of a "no wrong door" commitment.


a) Besluit 1999/323/EG van de Raad van 3 mei 1999 houdende vaststelling van een financieel reglement met betrekking tot de budgettaire aspecten van het beheer door de secretaris-generaal van de Raad van de contracten die deze sluit als vertegenwoordiger van bepaalde lidstaten met betrekking tot de installatie en de werking van de "Help Desk Server" van de Management Unit en van het Sirene-netwerk fase II(5) en alle latere wijzigingen daarvan.

(a) Decision 1999/323/EC of 3 May 1999 on the establishment of a Financial Regulation governing the budgetary aspects of the management by the Secretary-General of the Council of contracts concluded in his name, on behalf of certain Member States, relating to the installation and the functioning of the "Help Desk Server" of the Management Unit and of the Sirens Network Phase II(5), and any amendments thereto.


- het besluit van het Uitvoerend Comité van 28 april 1999 betreffende de begroting 1999 voor de Help Desk (SCH/Com-ex(99) 3),

- Decision of the Executive Committee of 28 April 1999 on the Help Desk budget for 1999 (SCH/Com-ex(99) 3),


De groep zal functioneren als contactpunt en "help-desk" voor informatieverzoeken.

The group will function as a contact point and "help-desk" for inquiries.


a) het besluit van de Raad van 3 mei 1999 (1999/323/EG) houdende vaststelling van een financieel reglement met betrekking tot de budgettaire aspecten van het beheer door de secretaris-generaal van de Raad van de contracten die deze sluit als vertegenwoordiger van bepaalde lidstaten met betrekking tot de installatie en de werking van de "Help Desk Server" van de Management Unit en van het Sirene-netwerk fase II(2) en alle latere wijzigingen daarvan.

(a) Council Decision (1999/323/CE) of 3 May 1999 on the establishment of a financial regulation governing the budgetary aspects of the management by the Secretary-General of the Council, of contracts concluded in his name, on behalf of certain Member States, relating to the installation and the functioning of the Help Desk Server of the Management Unit and of the Sirene Network Phase II(2), and any subsequent amendments thereto.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'help desk' ->

Date index: 2021-12-01
w