Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bouwkundige ingenieurswetenschappen
Civiele constructie
Civiele ingenieurswetenschappen
Docent ingenieurswetenschappen hoger onderwijs
Docente ingenieurswetenschappen hoger onderwijs
Ingenieurswetenschappen
Lector civiele techniek
Lector ingenieurswetenschappen

Vertaling van "ingenieurswetenschappen " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
docente ingenieurswetenschappen hoger onderwijs | lector ingenieurswetenschappen | docent ingenieurswetenschappen hoger onderwijs | lector civiele techniek

engineering instructor | engineering professor | engineering lecturer | professor of mechanical engineering




bouwkundige ingenieurswetenschappen | civiele constructie | civiele ingenieurswetenschappen

civil construction | civil engineering


Technici op het gebied van natuurkunde en ingenieurswetenschappen, niet elders geclassificeerd

Physical and engineering science technicians not elsewhere classified


Technici op het gebied van de natuurkunde en ingenieurswetenschappen

Physical and engineering science technicians
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De ERC gebruikt een structuur van peer review-panels van hoog niveau, samengesteld door de Wetenschappelijke Raad, die bestaan uit wetenschappers, technici en geleerden van zowel binnen als buiten de EU. Deze panels bestrijken alle onderzoeksdisciplines en worden samengebracht in het kader van drie hoofdonderzoeksgebieden: natuur- en ingenieurswetenschappen (Physical Sciences and Engineering), biowetenschappen (Life Sciences) en menswetenschappen (Social Sciences and Humanities).

The ERC employs a structure of high-level peer review panels whose members are selected by the Scientific Council and include scientists, engineers and scholars from both within the EU and beyond. These panels cover all research disciplines and are organised in a framework of three main research domains: Physical Sciences and Engineering, Life Sciences, and Social Sciences and Humanities.


In totaal werden 4 741 voorstellen ontvangen, als volgt verdeeld per onderzoeksgebied: 2 058 voorstellen voor natuur- en ingenieurswetenschappen (43 %), 1 653 voor biowetenschappen (35 %) en 1 030 (22 %) voor menswetenschappen.

In total, 4741 proposals were received, distributed by domain as follows: 2058 proposals in Physical Sciences and Engineering (43%), 1653 in Life Sciences (35 %) and 1030 (22 %) in Social Sciences and Humanities.


In totaal werden 3 329 voorstellen ingediend: 1 486 voor natuur- en ingenieurswetenschappen, 1 073 voor biowetenschappen en 770 voor menswetenschappen, respectievelijk 45 %, 32 % en 23 %.

A total of 3329 proposals were submitted: 1486 in Physical Sciences and Engineering, 1073 in Life Sciences and 770 in Social Sciences and Humanities, representing respectively 45%, 32% and 23%.


Een kleine, doch constante toename van het percentage voorstellen voor natuur- en ingenieurswetenschappen wordt genoteerd van 41 % in 2011 tot 43 % in 2012 en tot 45 % in 2013.

A small, but constant, increase of the share of proposals in Physical Sciences and Engineering can be noticed from 41% in 2011 to 43% in 2012 and 45% in 2013.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In totaal werden 2 304 voorstellen ontvangen, als volgt verdeeld per onderzoeksgebied: 978 voorstellen voor natuur- en ingenieurswetenschappen (42 %), 773 voor biowetenschappen (34 %) en 553 voor menswetenschappen (24 %).

A total of 2304 proposals were received, distributed by domain as follows: 978 proposals in Physical Sciences and Engineering (42%), 773 in Life Sciences (34%) and 553 in Social Sciences and Humanities (24%).


Digitale vaardigheden moeten worden verbeterd: Het aantal afgestudeerden in de richtingen exacte wetenschappen, technologie, ingenieurswetenschappen en wiskunde is in de EU licht gestegen, maar bijna de helft van de Europeanen (45 %) beschikt niet over digitale basisvaardigheden (een mailbox of beeld- en tekstverwerkingstools gebruiken, of nieuwe apparaten installeren).

Digital skills to be improved: While the number of science, technology and mathematics (STEM) graduates has slightly increased in the EU, almost half of Europeans (45%) don’t have basic digital skills (using a mailbox, editing tools or installing new devices).


Onder de begunstigden zijn 143 werkzaam in de natuur- en ingenieurswetenschappen, 124 in de biowetenschappen en 61 in de sociale en menswetenschappen.

Among the grantees, 143 are in the domain 'Physical Sciences and Engineering', 124 in 'Life Sciences' and 61 in 'Social Sciences and Humanities'.


Ongeveer 45 % van de begunstigden had een voorstel ingediend op het gebied van natuurwetenschappen en ingenieurswetenschappen, 37 % op dat van de biowetenschappen en bijna 19 % op het gebied van sociale en menswetenschappen.

Around 45% of the grantees selected are in the domain 'Physical Sciences and Engineering', 37% in 'Life Sciences' and almost 19% in 'Social Sciences and Humanities'.


De geselecteerde projecten liggen in de eerste plaats op het gebied van de natuurkunde, sterrenkunde en astrofysica, gevolgd door biowetenschappen (20 %),aardwetenschappen,milieuenenergie(16 %), ingenieurswetenschappen,lucht- en ruimtevaart (15 %), scheikunde (9 %), economie, sociale en menswetenschappen (9 %) en wiskunde, informatie- en telecommunicatietechnologie (8 %).

The main subjects concerned in the projects selected are physics, astronomy and astrophysics, followed by life sciences (20%), earth sciences, the environment and energy (16%), engineering, aeronautics and space (15%), chemistry (9%), economics and social sciences (9%) and mathematics, information technology and telecommunications (8%).


De overige leden van de groep zijn: De heer Giuseppe AIROLDI I Vice-voorzitter voor opleidingsactiviteiten van de Universiteit van Bocconi Voormalig Directeur ontwikkeling en menselijk kapitaal van SDA-Bocconi Lid van de Raad van Bestuur van onderzoeksinstituten Mevrouw Maria AMBROSIO P Hoogleraar, Technische Universiteit van Lissabon Talrijke werken over verbanden tussen opleiding en technologische innovering Deskundige voor communautaire opleidingsprogramma's (EUROTECNET) De heer Wenceslas F Leider van een opleidingsinstantie die BAUDRILLARD relaties onderhoudt met een grote industriële groep uit de elektronische sector (Thomson) Voorheen verantwoordelijk voor het sociaal beleid in het kabinet van de Eerste minister De heer Erhard BUSEK A ...[+++]

The group's other members are: Mr Giuseppe Airoldi I Vice-President for training activities, University of Bocconi Former Director of Human Resources Development, SDA-Bocconi Member of research institute management boards Coordinator of numerous research projects concerning company organisation Mrs Marla Ambrosio P Professor, Lisbon Technical University In-depth knowledge of relationship between training and technological innovation Expert on Community training programmes (EUROTECNET) Mr Wenceslas F Holds major position in training body linked to top Baudrillard industrial undertaking in electronics sector (Thomson) Formerly responsible for social policies within Prime Minister's office Mr Erhard Busek A Former Austrian Education Minister R ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : civiele constructie     lector civiele techniek     ingenieurswetenschappen     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'ingenieurswetenschappen' ->

Date index: 2022-11-03
w