Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Klachten van klanten afhandelen
Klachten van klanten onderzoeken
Klachten van toeschouwers afhandelen
Klachten van toeschouwers behandelen
Klachtenbehandelingsgesprekken voeren
Omgaan met klachten van klanten
Op de klantenservice werken

Traduction de «klachten van klanten afhandelen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
klachtenbehandelingsgesprekken voeren | omgaan met klachten van klanten | klachten van klanten afhandelen | op de klantenservice werken

deal with client's negative feedback | handle complaints by customers | handle customer complaints | handle customers' complaints


klachten van toeschouwers afhandelen | klachten van toeschouwers behandelen

handle spectators' complaints | sort out complaints by members of the audience | deal with viewers' complaints | handle spectator complaints


klachten van klanten onderzoeken

examine customer complaints | scrutinise customer complaints | investigate a customer complaint | investigate customer complaints
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(f) een beschrijving van de procedures voor het monitoren, afhandelen en opvolgen van veiligheidsincidenten en veiligheidsgerelateerde klachten van klanten, met inbegrip van een mechanisme voor het melden van incidenten dat rekening houdt met de in artikel 86 vastgelegde meldingsplicht voor betalingsinstellingen;

(е) a description of the procedure in place to monitor, handle and follow up a security incident and security related customer complaints, including an incidents reporting mechanism which takes account of the notification obligations of the payment institution laid down in Article 86;


(f) een beschrijving van de procedures voor het monitoren, afhandelen, opvolgen en oplossen van veiligheidsincidenten en veiligheidsgerelateerde klachten van klanten, met inbegrip van een mechanisme voor het melden van incidenten dat rekening houdt met de in artikel 86 vastgelegde meldingsplicht voor betalingsinstellingen;

(е) a description of the procedure in place to monitor, handle, follow up and resolve a security incident and security related customer complaints, including an incidents reporting mechanism which takes account of the notification obligations of the payment institution laid down in Article 86;


waarborgen dat relevante klachten van klanten effectief worden behandeld.

ensuring that relevant customer complaints are dealt with effectively.


Dit moet niet alleen toezicht houden op de toelatingseisen maar ook op de arbeidsvoorwaarden van het personeel en de klachten van klanten afhandelen.

In addition to the regulatory requirements, this authority must also monitor the working conditions of the staff and deal with customer complaints.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
de in artikel 14 bedoelde procedure die klanten en belanghebbenden de mogelijkheid biedt klachten over verzekeringsondernemingen en over de in artikel 15 bedoelde buitengerechtelijke klachten- en beroepsprocedures in te dienen.

the procedures referred to in Article 14 enabling customers and other interested parties to register complaints about insurance undertakings and about the out-of-court complaint and redress procedures referred to in Article 15.


de in artikel 14 bedoelde procedure die klanten en belanghebbenden de mogelijkheid biedt klachten over verzekeringstussenpersonen en over de in artikel 15 bedoelde buitengerechtelijke klachten- en beroepsprocedures in te dienen.

the procedures referred to in Article 14 enabling customers and other interested parties to register complaints about insurance intermediaries and about the out-of-court complaint and redress procedures referred to in Article 15.


De lidstaten moeten ervoor zorgen dat alle aanbieders van elementaire betaalrekeningen aangesloten zijn bij een of meer van dergelijke instanties die dergelijke klachten- en verhaalprocedures afhandelen.

Member States should ensure that all basic payment account providers adhere to one or more such bodies implementing such complaint and redress procedures.


De lidstaten moeten ervoor zorgen dat alle aanbieders van elementaire betaalrekeningen aangesloten zijn bij een of meer van dergelijke instanties die dergelijke klachten- en verhaalprocedures afhandelen.

Member States should ensure that all basic payment account providers adhere to one or more such bodies implementing such complaint and redress procedures.


beheer van opdrachten, klachten van klanten en het zorgen voor tijdige corrigerende maatregelen.

management of assignments, customer complaints, and ensuring timely corrective action.


l)beheer van opdrachten, klachten van klanten en het zorgen voor tijdige corrigerende maatregelen.

(l)management of assignments, customer complaints, and ensuring timely corrective action.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'klachten van klanten afhandelen' ->

Date index: 2021-11-26
w