32. steunt de aanpak van de Commissie op het gebied van gezondheidsbevordering door middel van geïntegreerde programma's; benadrukt echter dat deze programma's moeten stoelen op wetenschappelijk aangetoonde feiten (die de huidige en toekomstige behoeften van ouderen weerspiegelen); benadrukt voorts dat deze programma's een deugdelijke aanpak moeten behelzen ten aanzien van kwesties die niet (volledig of rechtstreeks) verband houden met individueel gedrag, zoals milieuomstandigheden (lucht-
en waterkwaliteit, lawaaivermindering, afvalbeheer), gezondheid en veiligheid op het werk (leeftijdsmanagement) en consumentenbescherming (voorschri
...[+++]ften inzake marketing en reclame, voedselveiligheid, consumentenrechten);
32. Supports the Commission’s approach with regard to health promotion through integrated programmes; stresses, however, that these programmes should be evidence-based (reflecting the actual and future needs of the ageing population); furthermore, emphasises that they should incorporate an appropriate approach in regard to issues that are not (entirely or directly) linked to individual behaviour, such as environmental conditions (air quality, water quality, noise reduction, waste management), health and safety at work (age management) and consumer protection (marketing and advertising standards, food safety, consumer rights);