Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Digital community manager
Digitale marketingstrategieën plannen
Een campagne via sociale media opzetten
Klanten aantrekken via sociale media
Manager social media
Marketingtechnieken voor sociale media
Online community manager
SG.D.3
Social media manager
Sociale media
Sociale-mediamarketingtechnieken
Sociale-mediastrategie
Sociale-mediastrategieën ontwikkelen
Websites bouwen

Vertaling van "marketingtechnieken voor sociale media " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
klanten aantrekken via sociale media | sociale-mediastrategie | marketingtechnieken voor sociale media | sociale-mediamarketingtechnieken

social media marketing techniques


digital community manager | social media manager | manager social media | online community manager

online reachout manager | social media manager | digital community manager | online community manager


een campagne via sociale media opzetten | websites bouwen | digitale marketingstrategieën plannen | sociale-mediastrategieën ontwikkelen

develop digital marketing strategies | manage internet advertising | plan digital marketing | plan marketing digitally


sociale media

social media [ social medium | social network ]


Sociale en Digitale Media, Publicaties | SG.D.3 [Abbr.]

Social and Digital Media, Publications | SG.D.3 [Abbr.]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In de studie werden belangrijke motivatiekwesties behandeld, zoals de ondersteuning van netwerken ter bevordering van talen op alle niveaus, meer aandacht voor volwasseneneducatie, met name in een niet-formele en informele context, en het gebruik van media en marketingtechnieken om de aandacht op talen te vestigen.

The study outlined key motivation issues, such as supporting language promotion networks at all levels, giving more attention to adult learning, especially in non-formal and informal settings, and using media and marketing techniques to draw attention to languages.


de sociale media mogen consumenten niet het recht ontzeggen naar de rechter te stappen in de lidstaat waar zij wonen; de sociale media mogen niet verlangen dat de consument afstand doet van dwingende rechten, zoals het recht om af te zien van een online aankoop; de gebruiksvoorwaarden mogen de aansprakelijkheid van de sociale media in verband met de verrichting van de dienst niet beperken of geheel uitsluiten; gesponsorde inhoud mag niet sluiks worden aangeboden, maar m ...[+++]

Social media networks cannot deprive consumers of their right to go to court in their Member State of residence; Social media networks cannot require consumers to waive mandatory rights, such as their right to withdraw from an on-line purchase; Terms of services cannot limit or totally exclude the liability of Social media networks in connection with the performance of the service; Sponsored content cannot be hidden, but should be identifiable as such; Social media ...[+++]works cannot unilaterally change terms and conditions without clearly informing consumers about the justification and without given them the possibility to cancel the contract, with adequate notice; Terms of services cannot confer unlimited and discretionary power to social media operators on the removal of content. Termination of a contract by the social media operator should be governed by clear rules and not decided unilaterally without a reason.


een meerderheid van de respondenten (57%) gelooft niet dat hun nationale media vrij zijn van politieke of commerciële druk een kleine meerderheid (53%) gelooft dat hun nationale media een betrouwbare bron van informatie zijn 75% van de respondenten die deelnemen aan discussies op sociale media, heeft op internet al aanvallen, haatzaaiende taal of bedreigingen meegemaakt bijna de helft (48%) zegt om die reden minder graag deel te nemen aan discussies slechts 37% van de respondenten denkt dat de instantie die toezicht houdt op de media ...[+++]

a majority of respondents (57%) do not believe that their national media are free from political or commercial pressure; just over half of respondents (53%) believe their national media is providing trustworthy information; 75% of respondents who are engaging in social media discussions have seen or experienced online abuse, hate speech or threats; and almost half of them (48%) say that they are discouraged from engaging in debates as a result; only 37% of respondents think that the body that oversees audiovisual media in their co ...[+++]


het beschermen en stimuleren van vrije media, onafhankelijk van politieke of financiële druk het mondiger maken van journalisten en hen beschermen tegen bedreigingen, fysiek geweld en haatzaaiende taal het belang van mediageletterdheid en media-ethiek voor het politieke debat en politieke participatie de kansen en uitdagingen van het nieuwe medialandschap, internetplatforms en sociale media

protecting and promoting media freedom and independence from political or financial pressures; empowering journalists and protecting them from threats, physical violence and hate speech; the importance of media literacy and media ethics for political debate and participation; opportunities and challenges of the new media environment, internet platforms and social media.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
overwegende dat Vietnam op plaats 175 van de 180 staat in de wereldwijde index van de persvrijheid 2016 van Verslaggevers zonder grenzen, aangezien de pers en de media worden gecontroleerd door de CPV, het leger of andere regeringsorganen; overwegende dat decreet 72 van 2013 uitlatingen in blogs en via de sociale media nog sterker inperkt en dat decreet 174 van 2014 in strenge straffen voorziet voor gebruikers van sociale media en ...[+++]

whereas Vietnam ranks 175th out of 180 in Reporters without Borders’ 2016 World Press Freedom Index of 2016, with the print and broadcast media being controlled by the CPV, the military or other government bodies; whereas Decree 72 of 2013 further restricts speech on blogs and social media, with Decree 174 of 2014 enforcing harsh penalties on social media and internet users who voice ‘anti-state propaganda’ or ‘reactionary ideologies’.


10. merkt op dat de hoorzittingen in 2014 op meer belangstelling van de media en het grote publiek konden rekenen dan eerdere hoorzittingen, deels vanwege de opkomst van de sociale media; is van mening dat het effect en de invloed van de sociale media in de toekomst waarschijnlijk zullen toenemen; wenst dat voorzieningen worden getroffen voor het gebruik van sociale media en sociale netwerken om de EU-burgers effectiever bij de h ...[+++]

10. Notes that the 2014 hearings generated more media and public interest than previous hearings, partly because of the evolution of social media; believes that the impact and influence of social media is likely to grow in the future; considers that provision should be made to use social media and networks to include EU citizens more effectively in the hearing process;


5. merkt op dat de hoorzittingen in 2014 op meer belangstelling van de media en het grote publiek konden rekenen dan eerdere hoorzittingen, deels vanwege de opkomst van de sociale media; is van mening dat het effect en de invloed van de sociale media in de toekomst waarschijnlijk zullen toenemen; wenst dat voorzieningen worden getroffen voor het gebruik van sociale media en sociale netwerken om de EU-burgers effectiever bij de ho ...[+++]

5. Notes that the 2014 hearings generated more media and public interest than previous hearings, partly because of the evolution of social media; believes that the impact and influence of social media is likely to grow in the future; considers that provision should be made to use social media and networks to include EU citizens more effectively in the hearing process;


10. merkt op dat de hoorzittingen in 2014 op meer belangstelling van de media en het grote publiek konden rekenen dan eerdere hoorzittingen, deels vanwege de opkomst van de sociale media; is van mening dat het effect en de invloed van de sociale media in de toekomst waarschijnlijk zullen toenemen; wenst dat voorzieningen worden getroffen voor het gebruik van sociale media en sociale netwerken om de EU-burgers effectiever bij de h ...[+++]

10. Notes that the 2014 hearings generated more media and public interest than previous hearings, partly because of the evolution of social media; believes that the impact and influence of social media is likely to grow in the future; considers that provision should be made to use social media and networks to include EU citizens more effectively in the hearing process;


15. is zeer bezorgd over de zeer beperkte berichtgeving over de gebeurtenissen in het Gezipark door de Turkse media en het ontslag van journalisten die kritiek uitten op de reactie van de regering op die gebeurtenissen; herinnert eraan dat vrijheid van meningsuiting en pluralisme in de media, ook de digitale en sociale media, centrale Europese waarden zijn, en dat een onafhankelijke pers essentieel is voor een democratische samenl ...[+++]

15. Expresses great concern at the very limited coverage of the Gezi Park events by Turkish media and the dismissal of journalists who criticised the government’s reactions to those events; recalls that freedom of expression and media pluralism, including digital and social media, are at the heart of European values and that an independent press is crucial to a democratic society, as it enables citizens to take an active part in the collective decision-making processes on an informed basis and therefore strengthens democracy; expres ...[+++]


123. merkt op dat het internet samen met de sociale media zowel offline als online een van de belangrijkste instrumenten is geworden waarmee mensen hun recht op vrijheid van mening en meningsuiting uitoefenen, en dat deze kanalen een cruciale rol hebben gespeeld in de bevordering van mensenrechten, deelname aan de democratie, verantwoordingsplicht, transparantie, economische ontwikkeling en nieuwe vormen van openbare toegang; benadrukt tegelijkertijd dat de menselijke waardigheid niet in het gedrang mag komen, gezien het feit dat niet alle lagen van de bevolking, met name ouderen en mensen op he ...[+++]

123. Notes that the internet, together with the social media, both offline and online, have become some of the most important vehicles through which individuals exercise their right to freedom of opinion and expression, and that they have played a crucial role in promoting human rights, democratic participation, accountability, transparency and economic development and new forms of public access; stresses at the same time, bearing in mind that not all parts of society, in particular the elderly and rural populations, have access to the internet, that human dignity must not come under attack, and ...[+++]




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'marketingtechnieken voor sociale media' ->

Date index: 2021-06-02
w