Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Mediacampagne
Mediacampagne opzetten
Mediastrategie ontwikkelen
Strategie ontwikkelen voor aanwezigheid in de media

Traduction de «mediacampagne » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


strategie ontwikkelen om te bepalen in welke uitingen geschikt zijn voor welke media om de doelgroep te bereiken | strategie ontwikkelen voor aanwezigheid in de media | mediacampagne opzetten | mediastrategie ontwikkelen

develop media strategy
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Andere initiatieven, zoals het SOCRATES-programma (met name de Minerva-actie) en mediacampagnes zoals Netd@ys [20] (de week van internet) of eSchola (week waarin innoverend gebruik van internet op scholen centraal staat) kunnen eveneens een bijdrage aan deze verspreiding leveren.

Other initiatives such as the SOCRATES programme (in particular the Minerva action) and media events such as Netd@ys [20] (Internet Week) or eSchola (week focusing on innovative uses of the Internet in schools) can also aid dissemination.


- gerichte mediacampagnes om het publiek beter voor te lichten over de ruimte.

- targeted media campaigns to improve people's understanding of space.


Hun effect werd nog versterkt door circa 100 artikelen in wetenschappelijke, regionale of branchegerichte bladen en door een actieve mediacampagne.

Some 100 articles published in the scientific, regional or sectoral press and an active media campaign increased their impact.


23. De Commissie zal bewustmakingsacties voor het publiek, mediacampagnes en voorlichting van de gebruikers over de voordelen van eCall ondersteunen.

23. The Commission will support public awareness actions, media campaigns and education of users on the benefits of eCall.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
B. overwegende dat de Egyptische regering een mediacampagne heeft gevoerd om de burgers aan te moedigen te stemmen vóór de grondwet en dat zij tegelijk is opgetreden tegen personen die ertoe opriepen de grondwet te verwerpen; overwegende dat de Moslimbroederschap de ontwerpgrondwet heeft verworpen en ertoe heeft opgeroepen het referendum te boycotten, net als de partij van voormalig leider van de Moslimbroederschap en presidentskandidaat Abdel Moneim Abul Fotouh en de jeugdbeweging 6 April;

B. whereas the Egyptian Government launched a media campaign to encourage citizens to vote ‘yes’ on the constitution while at the same time taking actions against expressions rejecting the constitution; whereas the Muslim Brotherhood rejected the draft constitution and called for the referendum to be boycotted, as did the party of former Muslim Brotherhood leader and presidential candidate Abdel Moneim Abul Fotouh and the April 6 youth movement;


11. verzoekt de Unie de zichtbaarheid van door het ENB gefinancierde of ondersteunde projecten in de partnerlanden te vergroten en actiever de dialoog met de maatschappij aan te gaan bij het verbeteren van het imago en de acceptatie van de Unie onder de burgers in de ENB-landen, namelijk door mediacampagnes te voeren en de meerwaarde van samenwerking met de EU aan te tonen;

11. Calls on the Union to enhance the visibility of ENP-funded or supported projects in the partner countries and to engage more actively with society in improving the image and acceptance of the Union among citizens in the ENP countries, namely by using media campaigns and demonstrating the added value of cooperation with the EU;


10. verwelkomt de inspanningen van Egypte voor de bestrijding van de mensenhandel, met name de oprichting in 2007 van het Nationale Coördinerend Comité voor bestrijding en voorkoming van handel in mensen, en dringt er bij de Egyptische autoriteiten op aan dat uitvoering wordt gegeven aan de wet van 2010 tegen mensenhandel, en dat maatregelen worden genomen op gebied van als onderzoek, voorlichting en grootscheepse mediacampagnes, alsmede sociale en economische initiatieven om handel in mensen te voorkomen en te bestrijden;

10. Welcomes Egypt's efforts in combating human trafficking, especially the establishment of the National Coordinating Committee for combating and preventing trafficking in persons in 2007, and calls on the Egyptian authorities to implement the 2010 anti-trafficking law and to undertake measures such as research, information and mass media campaigns and social and economic initiatives to prevent and combat trafficking in persons;


E. overwegende dat de Russische overheid geprobeerd heeft om de goede naam te schaden van bij de verkiezingswaarneming betrokken ngo's en met name Golos, dat zijn hoofdkantoor in Moskou werd uitgezet en het slachtoffer werd van een mediacampagne die erop gericht was zijn reputatie te bekladden, en waarvan de regionale kantoren aan belastingsinspecties werden onderworpen; overwegende dat ook de onafhankelijke media onder grote druk werden gezet;

E. whereas the Russian authorities attempted to discredit NGOs involved in election observation and in particular Golos, which was evicted from its main offices in Moscow and subjected to a media campaign aimed at harming its reputation and whose regional offices were subject to tax investigations; whereas independent media were also placed under serious pressure;


8. herinnert eraan dat het „Europees Jaar voor de bestrijding van armoede en sociale uitsluiting” niet alleen als mediacampagne bedoeld is, maar ook als initiatief om een multidimensionaal beleid van armoedebestrijding te stimuleren en nader uitgewerkte armoede-indicatoren te laten aannemen; vraagt de Commissie dan ook naar een kritisch overzicht van de overeenkomstige nieuwe maatregelen van de lidstaten om armoede en sociaal isolement uit te bannen;

8. Recalls that the European Year for Combating Poverty and Social Exclusion 2010 was supposed to be not only a media campaign, but an initiative to further stimulate multidimensional policies against poverty and more advanced poverty indicators; therefore asks the Commission to give a critical overview of new measures undertaken by Member States to overcome poverty and social exclusion in this context;


is van mening dat Europe Direct beter bij alle burgers onder de aandacht moet worden gebracht, en beveelt aan dat de Commissie daartoe een pan-Europese mediacampagne opzet; roept de Commissie op om toe te zien op de verspreiding van websites met betrekking tot Europe Direct en SOLVIT en belangrijke informatie en contactpersonen op specifieke, daartoe bestemde websites te zetten.

Believes that Europe Direct should be promoted better to all citizens, and recommends that an EU-level media campaign be coordinated by the Commission to that end; calls on the Commission to monitor the proliferation of websites relating to Europe Direct and SOLVIT and to focus key information and contacts on specific reference websites.




D'autres ont cherché : mediacampagne     mediacampagne opzetten     mediastrategie ontwikkelen     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'mediacampagne' ->

Date index: 2022-02-21
w