Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Mogelijke markten voor bedrijven identificeren
Mogelijke markten voor ondernemingen identificeren

Traduction de «mogelijke markten voor ondernemingen identificeren » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
mogelijke markten voor bedrijven identificeren | mogelijke markten voor ondernemingen identificeren

find potential markets for companies | notice potential markets for companies | identify potential markets for companies | identifying potential market for companies
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Mogelijke herziening van EU-antiwitwaswetgeving om het mogelijk te maken eigenaren van ondernemingen en trusts te identificeren | COM | 2013 |

Possible revision of EU anti-money laundering legislation to enable identification of owners of companies and trusts | COM | 2013 |


Europa moet een strategie voor leidende markten opstellen, d.w.z. dat overheidsinstanties trachten te bewerkstelligen dat de markten zoveel mogelijk ontvankelijk zijn voor nieuwe technologieën en bedrijfsmodellen en aldus Europese ondernemingen kunnen helpen in deze sectoren wereldleiders te worden.

Europe needs a lead markets strategy, i.e. public authorities must try to ensure that markets are, as far as possible, ready for emerging technologies and business models so helping European enterprises to become global leaders in these sectors.


Meer bevoegdheden voor de Europese Autoriteit voor effecten en markten om de doeltreffendheid van consistent toezicht in de hele EU en daarbuiten te bevorderen. Een evenrediger regelgevingskader voor de notering van kmo's op publieke markten. Herziening van de prudentiële behandeling van beleggingsondernemingen. Onderzoek naar een mogelijk Europese kader van licenties e ...[+++]

strengthen the powers of European Securities and Markets Authority to promote the effectiveness of consistent supervision across the EU and beyond; deliver a more proportionate regulatory environment for SME listing on public markets; review the prudential treatment of investment firms; assess the case for an EU licensing and passporting framework for FinTech activities; present measures to support secondary markets for non-performing loans (NPLs) and explore legislative initiatives to strengthen the ability of secured creditors to recover value from secured loans to corporates and entrepreneurs; ensure follow-up to the recommendati ...[+++]


23. benadrukt het belang van de al dan niet grensoverschrijdende kennisoverdracht en kennisdeling door meerdere belanghebbenden via informele netwerken, in het bijzonder voor kmo's en micro-ondernemingen, ter bewustmaking van bestaande en nieuwe innovatietechnieken, goede praktijken, manieren om gepaste financiering te verkrijgen, mogelijke overheidssteunregelingen, de toepasselijke rechtskaders en de minst ingewikkelde administratie en herinnert eraan dat de bestaande nationale contactpunten voor de EU-financieringsprogramma's en het ...[+++]

23. Stresses the importance of knowledge transfers and multi-stakeholder knowledge sharing, including cross-border, through informal networks, especially for SMEs and microenterprises, to raise awareness of existing and new innovative techniques, best practices, ways to acquire proper financing, possible government support schemes and the relevant legislative frameworks entailing the least burdensome administration, and recalls that the existing national contact points for the EU funding programmes and the Enterprise Europe Network (EEN) have to be fully involved in the support of SMEs and proactively inform, coach and support SMEs in identifying financing possibili ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
23. benadrukt het belang van de al dan niet grensoverschrijdende kennisoverdracht en kennisdeling door meerdere belanghebbenden via informele netwerken, in het bijzonder voor kmo's en micro-ondernemingen, ter bewustmaking van bestaande en nieuwe innovatietechnieken, goede praktijken, manieren om gepaste financiering te verkrijgen, mogelijke overheidssteunregelingen, de toepasselijke rechtskaders en de minst ingewikkelde administratie en herinnert eraan dat de bestaande nationale contactpunten voor de EU-financieringsprogramma's en het ...[+++]

23. Stresses the importance of knowledge transfers and multi-stakeholder knowledge sharing, including cross-border, through informal networks, especially for SMEs and microenterprises, to raise awareness of existing and new innovative techniques, best practices, ways to acquire proper financing, possible government support schemes and the relevant legislative frameworks entailing the least burdensome administration, and recalls that the existing national contact points for the EU funding programmes and the Enterprise Europe Network (EEN) have to be fully involved in the support of SMEs and proactively inform, coach and support SMEs in identifying financing possibili ...[+++]


De werkzaamheden van de nationale regelgevende instanties, zowel afzonderlijk als in het kader van de Europese Groep van regelgevende instanties (ERG) en zijn opvolger, het bij Verordening (EG) nr. 1211/2009 opgerichte Orgaan van Europese regelgevende instanties voor elektronische communicatie (Berec), ter analyse van de nationale wholesalemarkten voor internationale roaming hebben echter aangetoond dat het voor de nationale regelgevende instanties nog niet mogelijk is gebleken om het hoge niveau van de wholesaletarieven voor roaming in de Un ...[+++]

However, the work undertaken by the national regulatory authorities, both individually and within the European Regulators Group (ERG) and its successor the Body of European Regulators for Electronic Communications (BEREC) established by Regulation (EC) No 1211/2009 of the European Parliament and of the Council , in analysing the wholesale national markets for international roaming has demonstrated that it has not yet been possible for a national regulatory authority to address effectively the high level of wholesale Union-wide roaming charges because of the difficulty in identifying undertakings ...[+++]


De werkzaamheden van de nationale regelgevende instanties, zowel afzonderlijk als in het kader van de Europese Groep van regelgevende instanties (ERG) en zijn opvolger, het bij Verordening (EG) nr. 1211/2009 opgerichte Orgaan van Europese regelgevende instanties voor elektronische communicatie (Berec), ter analyse van de nationale wholesalemarkten voor internationale roaming hebben echter aangetoond dat het voor de nationale regelgevende instanties nog niet mogelijk is gebleken om het hoge niveau van de wholesaletarieven voor roaming in de Un ...[+++]

However, the work undertaken by the national regulatory authorities, both individually and within the European Regulators Group (ERG) and its successor the Body of European Regulators for Electronic Communications (BEREC) established by Regulation (EC) No 1211/2009, in analysing the wholesale national markets for international roaming has demonstrated that it has not yet been possible for a national regulatory authority to address effectively the high level of wholesale Union-wide roaming charges because of the difficulty in identifying undertakings with sign ...[+++]


44. verzoekt de Commissie samen met China concepten te ontwikkelen om de Chinese markten beter dan tot dusver open te stellen voor buitenlandse ondernemingen en de vestiging van buitenlandse ondernemingen zonder een verplichte Chinese partner mogelijk te maken en te bevorderen;

44. Calls on the Commission, jointly with China to explore ways of opening up Chinese markets more to foreign companies, and enabling and encouraging foreign companies to set up business without being obliged to have a Chinese partner;


13. verzoekt de Commissie om in verband met de situatie dat slechts 23% van de ondernemingen in de Unie eigendom is van vrouwen een verslag op te stellen met precieze en vergelijkbare gegevens die een analyse van de situatie vergemakkelijken en het mogelijk maken de belangrijkste problemen te identificeren en mogelijke oplossingen voor te stellen;

13. Urges the Commission, bearing in mind that only 23% of businesses in the Union are owned by women, to tackle this issue directly by preparing a comprehensive report including precise and comparable data which will facilitate analysis and make it possible to identify the main problems in this area and propose possible solutions;


De conclusies van Lissabon identificeren een behoefte aan specifieke actie om de sleutelinterfaces in innovatienetwerken, d.w.z. de interfaces tussen ondernemingen enerzijds en financiële markten, OO- en opleidingsinstituten, adviesdiensten en technologische markten anderzijds te stimuleren.

The Lisbon Conclusions identify a need for specific action to encourage the key interfaces in innovation networks: interfaces between companies and financial markets, RD and training institutions, advisory services and technological markets.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'mogelijke markten voor ondernemingen identificeren' ->

Date index: 2021-02-19
w