Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Hepatitis non-A non-B
Non-B non-Hodgkin-lymfoom
Non-B-non-T-lymfocyt
Non-folliculair lymfoom
Non-invasieve beademing
Non-paper
Note d'usage  S'emploie généralement au pluriel.
Officieus document
Officieuze nota
Orange Paper -wijziging
Werkpapier
Working paper

Traduction de «non-paper » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
non-paper | officieus document | officieuze nota

aide-mémoire | non-paper






hepatitis non-A non-B (acuut)(viraal) NEC

Hepatitis non-A non-B (acute)(viral) NEC






werkpapier (nom neutre) [Note d'usage : S'emploie généralement au pluriel.] | working paper (nom) [Note d'usage : S'emploie généralement au pluriel.]

engagement working paper (nom neutre) [Note d'usage : S'emploie généralement au pluriel.] | working paper (nom neutre) [Note d'usage : S'emploie généralement au pluriel.]




HIV-ziekte leidend tot overige typen van non-Hodgkin-lymfomen

HIV disease resulting in other types of non-Hodgkin's lymphoma


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Verdere informatie over de GALILEO-infrastructuur en het raadplegingsproces is te vinden op[1] [http ...]

Further information on the GALILEO infrastructure and on the consultation process can be found at www.galileo.eu[1]


(49)Zie: RAN Issue Paper van november 2016, „Child returnees from conflict zones”, over de specifieke uitdagingen van het werken met kinderen die gevaar lopen: [http ...]

(49)See RAN Issue Paper of November 2016 on "Child returnees from conflict zones" setting out the particular challenges of working with children at risk: [http ...]


Korte termijn (schatkistpapier en commercial paper)* || Middellange tot lange termijn || Ander || Totaal || Korte termijn (schatkistpapier en commercial paper)* || Middellange tot lange termijn || Ander || Totaal || Korte termijn (schatkistpapier en commercial paper) || Middellange tot lange termijn || Ander

Short-term (T-bills CP)* || Medium- to long-term || Other || Total || Short-term (T-bills CP) || Medium- to long-term || Other || Total || Short-term (T-bills CP) || Medium- to long-term || Other


Aflossingen van effecten met een oorspronkelijke looptijd van een jaar of meer || Voorraad ‑schatkistpapier en commercial paper op het einde van het voorgaande jaar || Nettokasfinanciering || Totale herfinancieringsbehoeften || Kastekort/ -overschot || Ander || Totaal || Verandering in de voorraad van kortlopende effecten (schatkistpapier en commercial paper) || Middellange tot lange termijn || Ander || Totaal || Kastekort/ -overschot (S.1311) (miljoen EUR)

Redemptions of securities with an original maturity of one year or more || Stock of T‑bills and CPs at the end of the previous year || Net cash financing || Total re-financing needs || Cash deficit / surplus || Other || Total || Change in the stock of short-term debt (T-bills and CPs) || Medium to long-term || Other || Total || ESA deficit / surplus (S.1311) (EUR million)


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Aflossingen van effecten met een oorspronkelijke looptijd van een jaar of meer (1) || Voorraad schatkistpapier en commercial paper op het einde van voorgaande jaar (2) || Nettokasfinanciering (3) || Totale herfinancieringsbehoeften (4 = 1+2 +3) || Kastekort/ -overschot (5) || Mutaties in financiële activa, met uitsluiting van nettokasfinanciering (6) || Ander (7) || Totaal (8 = 4+5 +6+7) || Verandering in de voorraad van kortlopende effecten (schatkistpapier en commercial paper) (9) || Middellange tot lange termijn (10) || Ander (11) || Totaal (12 = 2+9+ 10+11)

Redemptions of securities with an original maturity of one year or more (1) || Stock of T‑bills and Commercial Papers at the end of the previous year (2) || Net cash financing (3) || Total refinanc­ing needs (4 = 1+2 +3) || Cash deficit/ surplus (5) || Net acquisi­tion of financial assets, excl. net cash financing (6) || Other (7) || Total (8 = 4+5 +6+7) || Change in the stock of short-term (T-bills + CPs) (9) || Medium to long-term (10) || Other (11) || Total (12 = 2+9+ 10+11)


Ingeval wegens de in deel 3, punt 1, onder c), gestelde eis voor een positie in door activa gedekt commercial paper geen gebruik kan worden gemaakt van een kredietbeoordeling van een aangewezen EKBI, mag de kredietinstelling voor de berekening van de risicogewogen post van het commercial paper het aan een liquiditeitsfaciliteit toegekende risicogewicht hanteren indien het commercial paper van een ABCP-programma en de liquiditeitsfaciliteit overlappende posities vormen.

Where no credit assessment of a nominated ECAI can be used for a position in asset backed commercial paper because of the requirement set out in point 1(c) of Part 3, the credit institution may use the risk-weight assigned to a liquidity facility in order to calculate the risk-weighted exposure amount for the commercial paper if the commercial paper of an ABCP-program and the liquidity facility form overlapping positions.


Wanneer deel 3, punt 1, onder c), geldt voor posities in door activa gedekte commercial paper, mag de kredietinstelling, met toestemming van de bevoegde instantie, voor de berekening van de risicogewogen post van het commercial paper het aan een liquiditeitsfaciliteit toegekende risicogewicht hanteren indien de liquiditeitsfaciliteit niet van een lagere rang is dan het commercial paper van een ABCP-programma en voor zover ze overlappende posities vormen.

Where point 1(c) of Part 3 applies to positions in asset backed commercial paper, the credit institution may, subject to the approval of the competent authority, use the risk-weight assigned to a liquidity facility in order to calculate the risk-weighted exposure amount for the commercial paper if the liquidity facility is not more junior than the commercial paper of an ABCP-programme and to the extent that the liquidity facility form overlapping positions.


S. overwegende dat de bovengenoemde voortgangsverslag van 2007 over het EU-actieplan inzake klimaatverandering en ontwikkelingssamenwerking aantoont dat de integratie van de klimaatverandering in het ontwikkelingsbeleid van de EU, met name in de landenstrategiedocumenten (Country Strategy Papers – CSP's) en de regionale strategiedocumenten (Regional Strategy Papers – RSP's) onvoldoende is en veel te traag verloopt,

S. whereas the above-mentioned 2007 Progress Report on the EU Action Plan on Climate Change and Development shows that progress in mainstreaming climate change into EU development policies, specifically in Country Strategy Papers (CSPs) and Regional Strategy Papers (RSPs), has been insufficient and much too slow,


S. overwegende dat de bovengenoemde herziening van 2007 van het EU-actieplan inzake klimaatverandering en ontwikkelingssamenwerking aantoont dat de integratie van de klimaatverandering in het ontwikkelingsbeleid van de EU, met name in de landenstrategiedocumenten (Country Strategy Papers – CSP’s) en de regionale strategiedocumenten (Regional Strategy Papers – RSP’s) onvoldoende is en veel te traag verloopt,

S. whereas the above-mentioned 2007 Review of the EU Action Plan on Climate Change and Development shows that progress on mainstreaming climate change into EU development policies, specifically in Country Strategy Papers (CSPs) and Regional Strategy Papers (RSPs), has been insufficient and much too slow,


62. is van mening dat beleidsdocumenten voor armoedebestrijding (Poverty Reduction Strategy Papers) en landenstrategiedocumenten (Country Strategy Papers) potentieel belangrijke instrumenten zijn om de millenniumdoelstellingen voor ontwikkeling te halen, maar dat zij opgesteld, uitgevoerd, gecontroleerd en geëvalueerd moeten worden in overleg met de parlementen in de ACS-landen en lidstaten, het Parlement, de maatschappelijke organisaties en lokale autoriteiten, en dat hierin vooral moet worden gelet op het halen van de millenniumdoelstellingen voor ontwikkeling;

62. Believes that Poverty Reduction Strategy Papers (PRSPs) and Country Strategy Papers (CSPs) are potentially important tools for achieving the MDGs, but that they should be drafted, implemented, monitored and evaluated in consultation with parliaments in ACP countries and Member States, Parliament, civil society and local authorities and should focus on meeting MDG objectives;




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'non-paper' ->

Date index: 2023-01-10
w