Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Chef distributie porselein en glaswerk
Conferentie van Afrikaanse Planners
Distributiechef porselein en glaswerk
Distributiemanager farmaceutische producten
Distributiemanager porselein en glaswerk
Estate planner
Financieel adviseur particulieren
Financieel planner
Financieel raadgever
Financiële planner
Logistiek planner farmaceutische producten
Logistiek planner porselein en glaswerk
Numerical control planner
Planner
Supply chain manager farmaceutische producten
Supply chain planner farmaceutische producten

Traduction de «planner » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
estate planner | financieel adviseur particulieren | financieel planner | financieel raadgever

personal financial adviser | wealth adviser | financial planner | personal financial planner




logistiek planner farmaceutische producten | supply chain manager farmaceutische producten | distributiemanager farmaceutische producten | supply chain planner farmaceutische producten

assistant pharmaceutical goods distribution manager | senior pharmaceutical goods distribution manager | graduate pharmaceutical goods distribution manager | pharmaceutical goods distribution manager




Conferentie van Afrikaanse Planners

Conference of African Planners




chef distributie porselein en glaswerk | logistiek planner porselein en glaswerk | distributiechef porselein en glaswerk | distributiemanager porselein en glaswerk

china and glassware supply chain manager | china and glassware supply chain planner | china and glassware distribution manager | graduate china and glassware distribution manager
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
37. benadrukt nogmaals dat dergelijke strategieën de EU-doelstellingen en -prioriteiten, evenals het specifieke tijdsbestek voor de uitvoering ervan, duidelijk zouden moeten bepalen en eveneens zouden moeten aangeven welke instrumenten het meest geschikt zijn voor elk optreden (variërend van onder andere humanitaire en ontwikkelingshulp tot diplomatiek optreden en bemiddeling, economische sancties en het GVDB); herhaalt dat het GVDB een rol zou moeten spelen bij en een bijdrage zou moeten leveren tot de initiële politieke analyse en de bepaling van de beleidsdoelstellingen, zodat de GVDB-planners en de betreffende parlementaire instelli ...[+++]

37. Insists that such strategies should clearly set out the EU’s objectives and priorities and the specific timeframe for implementation and determine what instruments are best suited for action (ranging from inter alia humanitarian and development aid to diplomatic action and mediation, economic sanctions, and the CSDP); insists that the role and contribution from the CSDP should be part of the initial political analysis and definition of policy objectives, thereby facilitating early involvement of CSDP planners and the relevant parliamentary bodies at European and national level; welcomes in that context, the positive development of ...[+++]


18. pleit ervoor dat de functionele problemen van de civiele GVDB-missies, met name met betrekking tot de snelheid van de inzetbaarheid en het aannemen van personeel, worden aangepakt door het wettelijke en financiële kader ervan te herzien, dat vaak het besluitvormingsproces bemoeilijkt en tot vertragingen leidt; pleit ervoor om het aantal gekwalificeerde en politiek onafhankelijke strategische planners, dat te laag is in vergelijking met het aantal missies, te verhogen; verzoekt de lidstaten daarnaast om een „civiel reservekorps” te creëren dat, indien nodig, snel kan worden ingezet, en verheugt zich in dit verband over de recent opg ...[+++]

18. Asks that the functional problems of civilian CSDP missions, notably regarding the speed of deployment and staffing, be tackled by reviewing their legal and financial framework, which often complicates the decision-making process and leads to delays; calls for an increase in the number of qualified and politically independent strategic planners, which is too small in comparison to the number of missions; further asks Member States to create a ‘civilian reserve corps’ that could be deployed quickly if needed welcomes in this regard the recently established permanent CSDP warehouse;


In het kader van deze toetsing werden reeds dergelijke planners en deskundigen uitgenodigd op de jaarlijkse ESPAS-conferentie in februari 2013 in Brussel (zie ESPAS-website).

Such outreach has already included inviting such planners and experts to the annual ESPAS conference in February 2013 in Brussels (see ESPAS website).


Deze planner wordt dagelijks 3 miljoen keer geraadpleegd.

It has 3 million daily visits.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ook internationale verbindingen per bus en trein door Europa kunnen met deze planner worden opgezocht.

It also provides other cross-border travel connections around Europe by bus and train.


In de eerste categorie werden 28 routeplanners voorgesteld. Hieruit werden de 12 meestbelovende routeplanners geselecteerd. Van 5 december 2011 tot 13 januari 2012 kon online voor de verschillende planners worden gestemd.

In the first category, 28 journey planners were proposed out of which the 12 most promising were put to an electronic public vote between 5 December 2011 and 13 January 2012.


De Commissie verrichtte in 2011 de studie: "Towards a European Multimodal Journey Planner" (De Europese multimodale routeplanner van de toekomst).

In 2011, the Commission conducted a study "Towards a European Multimodal Journey Planner".


Het bedrijf wil de planner in mei 2012 in Duitsland te lanceren.

The company intends to launch the planner in May 2012, starting in Germany.


66. is verheugd over de huidige herziening van de bestaande civiele GVDB-concepten: neemt in het bijzonder kennis van het feit dat de rechtsstaat zal worden gezien als een centraal concept voor civiele missies waaronder politie, justitie, civiele administratie, douane, grensbewaking en andere relevante sectoren vallen, waarvan de planners en deskundigen ter plekke kunnen profiteren bij de opzet en uitvoering van missies en de versterking en/of vervanging van (uitvoerende) taken; hecht zijn goedkeuring aan de lopende werkzaamheden voor de ontwikkeling van het concept van justitiële GVDB-missies en herinnert tegelijkertijd aan de noodzaak ...[+++]

66. Welcomes the ongoing revision of the existing civilian CSDP concepts; notes in particular that the rule of law will be seen as a central concept for civilian missions covering police, justice, civilian administration, customs, border monitoring and other relevant areas of use to planners and experts on the ground in setting up and conducting missions with strengthening and/or substitution (executive) tasks; endorses the work being done to develop the concept of CSDP justice missions, while observing that needless overlapping with possible Community programmes has to be avoided; calls, in this light, for urgent detailed information ...[+++]


19. is van mening dat het operationele hoofdkwartier nevengeschikt moet zijn aan het Civiel plannings- en uitvoeringsvermogen, zodat maximaal profijt kan worden getrokken van de civiel-militaire coördinatie, zoals bijvoorbeeld het poolen van bepaalde functies, en de verbreiding van beste praktijken onder de EU-planners wordt bevorderd; wil zelfs voorstellen het operationele hoofdkwartier en het Civiel plannings- en uitvoeringsvermogen in elkaar te laten opgaan in een gezamenlijk „Hoofdkwartier Crisisbeheersing” dat de verantwoordelijkheid zou krijgen voor de operationele planning en uitvoering van alle civiele missies, militaire operati ...[+++]

19. Takes the view that the operational headquarters should be placed alongside the CPCC in order to maximise the benefits of civilian-military coordination, including the pooling of certain functions, and to better promote best practices among EU planners; suggests even that the operational headquarters and the CPCC might be integrated into a joint EU ‘Crisis Management Headquarters’ that would be responsible for the operational planning and conduct of all EU civilian missions, military operations and security sector reform missions;


w