Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arbeid voor gedetineerden
DPSC
Gedetineerdenwerk
Letten op het welzijn van de gedetineerden
Letten op het welzijn van de gevangenen
Maatschappelijke re-integratie
Overbrenging van gedetineerden
Re-integratie in de samenleving
Reclassering
Reclassering van ex-gedetineerden
Reclasseringsambtenaar
Reclasseringswerker
Resocialisering
Sociaal werker reclassering
Sociale heraanpassing
Sociale reclassering
Sociale reïntegratie
Steuncomité voor ouders van gedetineerden

Vertaling van "reclassering van ex-gedetineerden " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
reclassering van ex-gedetineerden

rehabilitation of ex-prisoners


maatschappelijke re-integratie | reclassering | re-integratie in de samenleving | resocialisering | sociale heraanpassing | sociale reclassering

reintegration into society | social reintegration


letten op het welzijn van de gedetineerden | letten op het welzijn van de gevangenen

arrange prisoners well-being | look after detainees' well-being | ensure prisoners well-being | see to the detainees' well-being


Steuncomité voor ouders van gedetineerden | DPSC [Abbr.]

Detainees' Parents Support Committee | DPSC [Abbr.]




gedetineerdenwerk [ arbeid voor gedetineerden ]

prisoner work


reclasseringswerker | reclasseringsambtenaar | sociaal werker reclassering

probation social worker | social worker, criminal justice | criminal justice social worker | prison social worker


reclassering [ sociale reïntegratie ]

social rehabilitation
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2. Opname van achtergrondinformatie over nationaliteit en woonplaats van gedetineerden enz., aangezien deze dringend nodig wordt geacht voor het strafrechtbeleid van de EU | Onderzoek naar de mogelijkheden om dergelijke informatie te produceren, inclusief coördinatie met de Raad van Europa wat zijn verzameling van strafrechtelijke statistieken (SPACE) betreft | COM/JLS, Eurostat Raad van Europa | Oktober 2006 | Conclusie over de mogelijkheid om uitgebreide informatie overeenkomstig de beleidsbehoeften van de EU op te nemen over de nat ...[+++]

2. Inclusion of background information on nationality and residency for prison populations etc. as urgently needed for EU policy on criminal justice | Investigate possibilities for produce such information, including coordination with the Council of Europe regarding their collection of penal statistics (SPACE) | COM/JLS, Eurostat Council of Europe | October 2006 | Conclusion on possibility to include expanded information according to EU policy needs on nationality and residency of prison population etc. |


Voor gedetineerden dezelfde diensten betreffende preventie, behandeling, schadebeperking en gezondheidsherstel ontwikkelen en toepassen als voor niet-gedetineerden.

To develop and implement prevention, treatment, harm reduction and rehabilitation services for people in prison, equivalent to services available outside prison.


Ontwikkeling van diensten voor preventie, behandeling en schadebeperking voor gedetineerden en van diensten voor reïntegratie na ontslag, alsmede van methoden om het drugsgebruik onder gedetineerden te volgen/analyseren

Develop prevention, treatment and harm reduction services for people in prison, reintegration services on release from prison and methods to monitor/analyse drug use among prisoners.


Het is ingegeven door humanitaire overwegingen, aangezien het uitgaat van de vaststelling dat communicatieproblemen als gevolg van sociale, culturele en taalbarrières en het gebrek aan contact met de familie nadelige gevolgen kunnen hebben voor het gedrag van buitenlandse gedetineerden en de reclassering van de veroordeelden kunnen beletten of zelfs onmogelijk maken.

It is inspired by humanitarian considerations, since it proceeds from an observation that communication difficulties on account of language, social and cultural barriers and the absence of family contact can have deleterious effects on the conduct of foreign prisoners and make it difficult or even impossible to achieve their social rehabilitation.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Het is ingegeven door humanitaire overwegingen, aangezien het uitgaat van de vaststelling dat communicatieproblemen als gevolg van sociale, culturele en taalbarrières en het gebrek aan contact met de familie nadelige gevolgen kunnen hebben voor het gedrag van buitenlandse gedetineerden en de reclassering van de veroordeelden kunnen beletten of zelfs onmogelijk maken.

It is inspired by humanitarian considerations, since it proceeds from an observation that communication difficulties on account of language, social and cultural barriers and the absence of family contact can have deleterious effects on the conduct of foreign prisoners and make it difficult or even impossible to achieve their social rehabilitation.


De samenhang tussen het eerste NAP/integratie en de programma's die worden gesteund door het ESF wordt duidelijk aangegeven, zowel op het niveau van Doelstelling 3 (het onderdeel "Sociale integratie/gelijke kansen" van het programma "Doelstelling 3" vertegenwoordigt 35% van de acties binnen dit plan) als op het niveau van het communautaire initiatief EQUAL, dat nog meer is gericht op maatregelen ter bevordering van de integratie, met 50% van de begroting die is gereserveerd voor het bevorderen van de toegang tot de arbeidsmarkt voor personen die er ver buiten staan (hoofdzakelijk gedetineerden en ...[+++]

The links between the first NAPincl and the programmes supported by the ESF are clearly specified, both as regards Objective 3 (the "Social inclusion/Equal opportunities" strand of the "Objective 3" programme represents 35% of the actions within this Plan) and as regards the EQUAL CIP, devoted even more broadly to inclusion measures, with 50% of the budget earmarked for facilitating access to the employment market for those who are most removed from it (essentially prisoners and ex-prisoners, drug addicts and the homeless).


De samenhang tussen het eerste NAP/integratie en de programma's die worden gesteund door het ESF wordt duidelijk aangegeven, zowel op het niveau van Doelstelling 3 (het onderdeel "Sociale integratie/gelijke kansen" van het programma "Doelstelling 3" vertegenwoordigt 35% van de acties binnen dit plan) als op het niveau van het communautaire initiatief EQUAL, dat nog meer is gericht op maatregelen ter bevordering van de integratie, met 50% van de begroting die is gereserveerd voor het bevorderen van de toegang tot de arbeidsmarkt voor personen die er ver buiten staan (hoofdzakelijk gedetineerden en ...[+++]

The links between the first NAPincl and the programmes supported by the ESF are clearly specified, both as regards Objective 3 (the "Social inclusion/Equal opportunities" strand of the "Objective 3" programme represents 35% of the actions within this Plan) and as regards the EQUAL CIP, devoted even more broadly to inclusion measures, with 50% of the budget earmarked for facilitating access to the employment market for those who are most removed from it (essentially prisoners and ex-prisoners, drug addicts and the homeless).


Steun voor het verzachten van de sociale gevolgen van de overschakeling (hervorming van de stelsels voor de volksgezondheid, de pensioenen, de sociale zekerheid en de verzekeringen, steun voor de sociale wederopbouw en de reclassering, enz.).

assistance in addressing the social consequences of transition (reform of the health, pension, social protection and insurance systems, assistance for social reconstruction and retraining, etc.).


De inspanningen worden echter niet beperkt tot opleidingen; aangezien de reïntegratie van de ex-gedetineerden van wezenlijk belang is, worden ook instellingen die zich bezighouden met de reïntegratie van ex-gedetineerden in de maatschappij bij het partnerschap betrokken.

Efforts are not limited to training however, as the reintegration of ex-prisoners is also essential by including institutions concerned with the reintegration of ex-prisoners in society in the partnership.


De inspanningen worden echter niet beperkt tot opleidingen; aangezien de reïntegratie van de ex-gedetineerden van wezenlijk belang is, worden ook instellingen die zich bezighouden met de reïntegratie van ex-gedetineerden in de maatschappij bij het partnerschap betrokken.

Efforts are not limited to training however, as the reintegration of ex-prisoners is also essential by including institutions concerned with the reintegration of ex-prisoners in society in the partnership.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'reclassering van ex-gedetineerden' ->

Date index: 2024-08-20
w