Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Classificatie van ICT-gegevens beheren
Classificatiesystemen beheren
ICT-gegevensclassificatie beheren
Merkgerelateerde richtlijnen opstellen
Richtlijnen voor ICT-classificatie opstellen
Richtlijnen voor underwriting creëren
Richtlijnen voor underwriting opstellen

Traduction de «richtlijnen voor underwriting opstellen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
richtlijnen voor underwriting creëren | richtlijnen voor underwriting opstellen

create bankroll guidelines | create endorsement guidelines | create underwriting guidelines | create underwriting rules


classificatie van ICT-gegevens beheren | classificatiesystemen beheren | ICT-gegevensclassificatie beheren | richtlijnen voor ICT-classificatie opstellen

manage ICT data classification


merkgerelateerde richtlijnen opstellen

create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De jaarrekeningenrichtlijnen (hierna de "richtlijnen") behandelen het opstellen van de jaarlijkse en geconsolideerde financiële overzichten en de daarmee samenhangende verslagen.

The Accounting Directives (hereafter the "Directives") deal with the preparation of annual and consolidated financial statements and related reports.


5. Volgens de in artikel 22, lid 2, bedoelde procedure kunnen communautaire richtlijnen voor het opstellen van procedures en de uitvoering van regels worden vastgesteld met betrekking tot de controleprocedures in slachthuizen.

5. Community guidelines for the drawing up of procedures and implementation of rules concerning monitoring procedures in slaughterhouses may be adopted in accordance with the procedure referred to in Article 22(2).


5. Volgens de in artikel 22, lid 2, bedoelde procedure kunnen communautaire richtlijnen voor het opstellen van procedures en de uitvoering van regels worden vastgesteld met betrekking tot de controleprocedures in slachthuizen.

5. Community guidelines for the drawing up of procedures and implementation of rules concerning monitoring procedures in slaughterhouses may be adopted in accordance with the procedure referred to in Article 22(2).


5. Volgens de in artikel 22, lid 2, bedoelde procedure kunnen communautaire richtlijnen voor het opstellen van procedures en de tenuitvoerlegging van regels worden vastgesteld met betrekking tot de controleprocedures in slachthuizen.

5. Community guidelines for the drawing up of procedures and implementation of rules concerning monitoring procedures in slaughterhouses may be adopted in accordance with the procedure referred to in Article 22(2).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Consumenten kopen cosmetische producten vaak op grond van misleidende reclame en onvolledige informatie. Daarom moeten we via onze Europese agentschappen, waaronder op dit moment het Europees Agentschap voor chemische stoffen en de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid, de richtlijnen en richtsnoeren opstellen die nodig zijn voor het houden van toezicht.

Consumers often purchase cosmetic products on the basis of misleading advertisements or incomplete information so through our European agencies, including now the European Chemicals Agency and the European Office for Food Safety, we must try to draw up the directives and guidelines for monitoring.


Daarnaast zal de Commissie richtsnoeren opstellen voor de uitvoering van gezamenlijke aanbestedingen door aanbestedende diensten in het kader van de huidige richtlijnen inzake overheidsopdrachten en zal zij de lopende algemene evaluatie van de richtlijnen aangrijpen om na te gaan of het mogelijk is aanvullende regels in te voeren om grensoverschrijdende gezamenlijke overheidsopdrachten te vergemakkelijken.

In addition, the Commission will offer guidance on implementing joint procurements between contracting entities under the current public procurement directives and use the ongoing general evaluation of the current directives to examine the opportunity to introduce additional rules to make cross border joint p procurements easier.


Door deze bepalingen, en met name door de invoeging van een nieuw artikel 17 bis in Richtlijn 89/391/EEG, wordt deze procedure voor verslagen over de tenuitvoerlegging ook van toepassing op de bijzondere richtlijnen in de zin van artikel 16, lid 1, van Richtlijn 89/391/EEG waarin geen verplichting tot het opstellen van verslagen is opgenomen, namelijk de Richtlijnen 2000/54/EG en 2004/37/EG, alsmede op toekomstige richtlijnen in de ...[+++]

These provisions, and, in particular, the introduction of a new Article 17a in Directive 89/391/EEC, will furthermore allow the inclusion in this implementation report exercise of the individual Directives within the meaning of Article 16(1) of Directive 89/391/EEC that do not require reports, namely: Directives 2000/54/EC and 2004/37/EC and any future individual directives within the meaning of Article 16(1) of Directive 89/391/EEC.


De verplichting van de lidstaten om een verslag over de praktische tenuitvoerlegging op te stellen, alsmede die van de Commissie om op basis van de nationale verslagen een verslag op te stellen, vormen een belangrijk moment in het wetgevingsproces, waarop de balans kan worden opgemaakt en diverse aspecten van de praktische tenuitvoerlegging van de bepalingen van de richtlijnen kunnen worden beoordeeld; derhalve dient deze verplichting te worden uitgebreid tot de richtlijnen die geen verplichting tot het opstellen van verslagen bevatt ...[+++]

The obligations on the Member States to report on the practical implementation and on the Commission to draw up a report on the basis of the national reports are an important part of the legislative cycle, providing the opportunity to take stock of and evaluate the various aspects of the practical implementation of the Directives; it is therefore appropriate to extend this obligation to those directives that do not require reports, namely: Directive 2000/54/EC of the Parliament and of the European Council of 18 September 2000 on the protection of workers from risks related to exposure to biological agents at work (seventh individual Dir ...[+++]


De bepalingen over het opstellen van de verslagen in de bijzondere richtlijnen in de zin van artikel 16, lid 1, van Richtlijn 89/391/EEG, alsmede in de Richtlijnen 91/383/EEG, 92/29/EEG en 94/33/EG zijn verschillend van aard, zowel wat de frequentie als de inhoud betreft.

The provisions on the preparation of reports in the individual Directives within the meaning of Article 16(1) of Directive 89/391/EEC and in Directives 91/383/EEC, 92/29/EEC and 94/33/EC are inconsistent in terms of both frequency and content.


De bepalingen van deze richtlijn betreffende verplichtingen en aansprakelijkheid van leden van de bestuurs-, leidinggevende en toezichthoudende organen, alsmede sancties, dienen van toepassing te zijn op alle vennootschappen waarop de Richtlijnen 78/660/EEG, 86/635/EEG en 91/674/EEG van de Raad van toepassing zijn, en op alle ondernemingen die overeenkomstig Richtlijn 83/349/EEG een geconsolideerde jaarrekening opstellen.

The provisions of this Directive concerning duties and liabilities of board members as well as penalties should apply to all companies to which Council Directives 78/660/EEC, 86/635/EEC and 91/674/EEC apply and to all undertakings which draw up consolidated accounts in accordance with Directive 83/349/EEC.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'richtlijnen voor underwriting opstellen' ->

Date index: 2023-05-23
w