Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Collectorsystemen voor windmolenparken ontwerpen
Collectorsystemen voor windparken ontwerpen
Collectorsystemen voor windturbineparken ontwerpen
Computergraphics analyseren
Computergraphics ontwerpen
Cursussen ontwerpen voor gebruik via internet
Grafisch materiaal ontwerpen op een computer
Graphics ontwerpen op een computer
Industrieel ontwerpen
Onlinecursussen maken
Ontwerpen
Ontwerpen en maken van wigfilter
Ontwerpen van gebitsprothese
Ontwerpen van verpakkingen
Op internet gebaseerde cursussen ontwerpen
Pipe set back
Set voor aanleggen van arterioveneuze fistel
Technisch tekenen
Webgebaseerde cursussen ontwerpen

Vertaling van "sets ontwerpen " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
collectorsystemen voor windturbineparken ontwerpen | collectorsystemen voor windmolenparken ontwerpen | collectorsystemen voor windparken ontwerpen

specifying wind farm collector systems | wind farm collector systems specifying | design wind farm collector systems | wind farm collector systems designing


grafisch materiaal ontwerpen op een computer | graphics ontwerpen op een computer | computergraphics analyseren | computergraphics ontwerpen

design graphics


cursussen ontwerpen voor gebruik via internet | op internet gebaseerde cursussen ontwerpen | onlinecursussen maken | webgebaseerde cursussen ontwerpen

design web-based courses




ontwerpen van verpakkingen

packaging design | packaging design services


industrieel ontwerpen | technisch tekenen

industrial design


ontwerpen en maken van wigfilter

Wedge filter design and fabrication




set voor aanleggen van arterioveneuze fistel

Arteriovenous fistula kit


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
overwegende dat er enkele wijzigingen zijn aangebracht in de door ESMA goedgekeurde ontwerpen van TRN's, zoals de toevoeging van twee nieuwe overwegingen en een aantal wijzigingen in artikel 3 en artikel 6, lid 3, en in de bepaling over inwerkingtreding en toepassing; overwegende dat de gedelegeerde verordening op grond van deze wijzigingen niet kan worden beschouwd als identiek aan de door ESMA goedgekeurde ontwerpen van TRN's, in de zin van artikel 13, lid 1, tweede alinea, van de ESMA-verordening; overwegende dat er dus een bezwaartermijn van drie maanden geldt, zoals bepaald in artikel 13, lid 1, eerste alinea, van de ESMA-verorden ...[+++]

whereas some changes have been introduced into the draft RTS adopted by ESMA, such as the addition of two new recitals as well as a number of changes to Article 3 and Article 6(3) and to the provision on entry into force and application; whereas, in light of these changes, the delegated regulation cannot be considered to be the same as the draft RTS adopted by ESMA, within the meaning of the second subparagraph of Article 13(1) of the ESMA Regulation; whereas, therefore, the three-month period for objection applies, as provided for under the first subparagraph of Article 13(1) of the ESMA Regulation, meaning that such period would expi ...[+++]


(4)Bepaalde uitzonderingen zullen van toepassing zijn zowel op ontwerpen van gedelegeerde handelingen als op ontwerpen van uitvoeringshandelingen, onder andere: wanneer de ontwerpuitvoeringshandelingen betrekking hebben op financieel beheer en, voor beide soorten handelingen, wanneer er geen (of beperkte) beoordelingsvrijheid bestaat over de inhoud; wanneer reeds uitgebreide raadpleging heeft plaatsgevonden tijdens de voorbereiding van de handeling (zoals die welke door een EU-agentschap wordt verricht); wanneer spoedeisendheid deze raadplegingen verhindert, of om andere gegronde redenen.

(4)Certain exceptions will apply to both draft delegated and implementing acts including: when the draft implementing acts concerns financial management and, for both types of acts, when no (or limited) discretion exists on the content; when extensive consultation has already taken place during the preparation of the act (such as that undertaken by an EU Agency); when urgency prevents such consultations; or for other duly justified reasons.


Zoals in artikel 1 wordt bepaald, is de verordening van toepassing op het ontwerpen, de productie, het onderhoud en de werking van luchtvaartproducten, alsook op personeel en organisaties die zijn betrokken bij het ontwerpen, de productie en het onderhoud, op het personeel dat betrokken is bij de vluchtuitvoering, het ontwerpen en het onderhoud van luchthavens en tot slot op het personeel dat betrokken is bij het luchtverkeersbeheer en bij de luchtnavigatiediensten ATM/ANS (luchtverkeersdiensten, meteorologische diensten voor de luchtvaart, luchtvaartinformatiediensten en communicatie-, navigatie- en toezichtdiensten).

The regulation applies, pursuant to Article 1, to the design, production, maintenance and operation of aeronautical products and to personnel and organisations involved in design and maintenance, to personnel involved in the operation of aircraft, to the design and maintenance of airports and the relevant personnel, and lastly, to the ATM/ANS air traffic management and air navigation services (air traffic services, aviation meteorological services, aviation information services, communication, navigation and surveillance services).


96. is van mening dat na jaren ervaring met het ontwerpen en uitvoeren van financiële programma's, de Europese instellingen de noodzakelijke kennis hebben verworven om zelf dergelijke programma's te kunnen ontwerpen en ten uitvoer te leggen, waarbij de betrokkenheid van het IMF zal worden geherdefinieerd zoals omschreven in dit verslag;

96. Believes that after years of experience in designing and implementing financial programmes, the European institutions have acquired the necessary know-how to design and implement them by themselves, with the IMF’s involvement being redefined along the lines proposed in this report;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
adviezen uitbrengen over de in artikel 17, lid 2 ter, beschreven ontwerpen van instandhoudingsmaatregelen en de in artikel 21, lid 1 ter, beschreven ontwerpen van technische maatregelen en deze indienen bij de Commissie en die lidstaten die rechtstreeks belang hebben bij de visserijtak of het gebied in kwestie.

issue opinions on the draft conservation measures referred to in Article 17(2b) and the draft technical measures referred to in Article 21(1b), and submit them to the Commission and to those Member States that are directly concerned by the fishery or area in question.


34. roept partners uit de private sector op „security-by-design”-oplossingen in overweging te nemen bij het ontwerpen van nieuwe producten, apparatuur, diensten en toepassingen, en te overwegen diegenen aan te moedigen die nieuwe producten, apparatuur, diensten en toepassingen ontwerpen waarbij „security-by-design” voorop staat; verzoekt in het kader van de samenwerking met de private sector ter voorkoming en bestrijding van cyberaanvallen, om minimumeisen op het gebied van transparantie en verantwoordingsmechanismen;

34. Calls on private sector partners to consider ‘security-by-design’ solutions when designing new products, devices, services and applications, and incentives for those designing new products, devices, services and applications with security-by-design as a central feature; calls for minimum transparency standards and accountability mechanisms to be established with regard to cooperation with the private sector to prevent and combat cyber attacks;


83. is van mening dat de wereldwijde problemen op het vlak van klimaatverandering niet kunnen worden beperkt zonder de betrokkenheid van grote vervuilers en moedigt de Commissie aan een gemeenschappelijke strategie te formuleren teneinde met deze landen tot een mondiale oplossing te komen; erkent dat derde landen baat kunnen hebben bij de toenemende deskundigheid binnen de EU, die gebaseerd is op onze ervaring met het ontwerpen en uitvoeren van het emissiehandelssysteem, en dringt er bij de Commissie op aan derde landen te steunen en aan te moedigen hun eigen emissiehandelssysteem op te starten en te ontwerpen opdat deze systemen met di ...[+++]

83. Takes the view that global climate change challenges cannot be mitigated without the involvement of big emitters and encourages the Commission to set up a common strategy with a view to achieving a global solution involving those countries; recognises that the accrued expertise within the EU, based on our experience with the design and implementation of the ETS, could be of benefit to third countries, and urges the Commission to provide assistance and encouragement to third countries in the setting up and design of their own ETS, with a view to linking such systems to the EU's;


De Commissie zendt haar ontwerpen van wetgevingshandelingen en gewijzigde ontwerpen gelijktijdig toe aan de nationale parlementen en aan de wetgever van de Unie.

The Commission shall forward its draft legislative acts and its amended drafts to national Parliaments at the same time as to the Union legislator.


Het Europees Parlement zendt zijn ontwerpen van wetgevingshandelingen en gewijzigde ontwerpen toe aan de nationale parlementen.

The European Parliament shall forward its draft legislative acts and its amended drafts to national Parliaments.


De Raad zendt de ontwerpen van wetgevingshandelingen en gewijzigde ontwerpen die uitgaan van een groep lidstaten, het Hof van Justitie, de Europese Centrale Bank of de Europese Investeringsbank toe aan de nationale parlementen.

The Council shall forward draft legislative acts originating from a group of Member States, the Court of Justice, the European Central Bank or the European Investment Bank and amended drafts to national Parliaments.


w