verzoekt de Commissie en de lidstaten het initiatief e-Learning te concentreren op de volgende prioriteiten: terbeschikkingstelling van voldoende technolog
ische infrastructuurvoorzieningen op alle scholen en opleiding van leraren (de eerste verantwoordelijken voor het onderwijs) via benchmarkingprojecten en de uitwisseling van beste praktijken opdat zij de nodige kennis en vaardigheden verwerven om de nieuwe technologieën voor pedagog
ische doeleinden te gebruiken, zowel op het niveau van de inhoud
als door middel van ...[+++]software, die flexibel en multicultureel moeten zijn en rekening moeten houden met de specifieke aard van leerlingen en andere specifieke eisen, teneinde het leervermogen van leerlingen en volwassenen te verbeteren door de ontwikkeling van onderwijs op afstand en een meer gedifferentieerde en op het individu afgestemde pedagogische benadering,Calls on the Commission and the Member States to ensure that the e-Learning initiative concentrates on priority objectives: providing all schools with the necessary technological infrastructure and training teachers (who, more than anyone, are responsible for education), through bench-marking measures and the exchange of best practice, so that they acquire knowledge and skills in the use of the new technologies for educational purposes,
in both content and software, which should be flexible, multicultural and should
take account of the specific characteristics of ...[+++]pupils and other diverse factors, in order to improve child and adult pupils" capacity to learn, by developing distance learning and differentiated and individualised teaching methods;