Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aantal meisjes in het voortgezet onderwijs
Totaal aantal leerlingen in het voortgezet onderwijs

Traduction de «totaal aantal leerlingen in het voortgezet onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
totaal aantal leerlingen in het voortgezet onderwijs

secondary general education pupils


aantal meisjes in het voortgezet onderwijs

secondary general education female pupils
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In de EU-landen wordt als tweede taal meestal Frans gekozen (3% van de basisschoolleerlingen en 24% van de leerlingen in het voortgezet onderwijs leert Frans), terwijl Duits in de toetredende landen populair is (12% van de basisschoolleerlingen en 30% van de leerlingen in het voortgezet onderwijs leert Duits) (Comm, EAC, 2003).

As a second language French is predominantly chosen by European countries (3% of primary pupils and 24% secondary students learn French), whereas German is a popular language for acceding countries (12% of primary pupils and 30% of secondary students learn German) (Comm, EAC, 2003).


Verenigd Koninkrijk: Alle leerlingen in het voortgezet onderwijs in Engeland, Wales en Noord-Ierland leren ten minste één vreemde taal, maar er zijn geen gegevens over het aantal dat meer dan één taal leert.

United Kingdom: All pupils at secondary education level in England, Wales and Northern Ireland learn at least one foreign language, but there is no data on the number of pupils who learn more than one.


Uit taaltests afgenomen bij leerlingen van het voortgezet onderwijs in 14 Europese landen bleek dat slechts 42 % werkelijk competent is in hun eerste vreemde taal en 25 % in hun tweede.

Tests carried out among teenage pupils in 14 European countries show that only 42% are competent in their first foreign language and just 25% in their second.


Bij een aparte studie van de Europese Commissie, de eerste European Survey on Language Competences, werden taaltests afgenomen bij leerlingen van het voortgezet onderwijs in 14 Europese landen; het bleek dat slechts 42% werkelijk competent is in hun eerste vreemde taal en 25% in hun tweede.

A separate European Commission study, the first European Survey on Language Competences, carried out language tests among teenage pupils in 14 European countries; it found that only 42% are competent in their first foreign language and just 25% in their second.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
zorgen voor een voldoende aanbod van aantrekkelijke en toegankelijke onderwijs- en opleidingsmogelijkheden van goede kwaliteit op alle niveaus, met inbegrip van de verbetering van de vaardigheden en kwalificaties van het personeel, de bevordering van flexibele leertrajecten en nieuwe benaderingen in het school- en kleuteronderwijs, maatregelen om een significante daling van het aantal vroegtijdige schoolverlaters en stijging van het aantal leerlingen dat het m ...[+++]

ensuring an adequate supply of attractive, accessible and high quality education and training provision at all levels, including the improvement of staff competences and qualification, promoting flexible learning pathways and new options starting as early as the school and preschool stage, actions to achieve a significant decline in early school-leaving and higher completion rates of upper secondary education and improved access to pre-school and school education,


- zorgen voor een voldoende aanbod van aantrekkelijke en toegankelijke onderwijs- en opleidingsmogelijkheden van goede kwaliteit op alle niveaus, met inbegrip van flexibele leertrajecten, een significante daling van het aantal vroegtijdige schoolverlaters en stijging van het aantal leerlingen die het middelbaar onderwijs volledig afmaken.

- ensuring an adequate supply of attractive, accessible and high quality education and training provision at all levels, including flexible learning pathways, a significant decline in early school-leaving and higher completion rates of upper secondary education.


Een nieuwe hoofddoelstelling, namelijk een substantiële vermindering van het aantal potentieel economisch kwetsbare mensen in 2010, moet worden verwezenlijkt via de volgende concrete streefdoelen, die waar mogelijk zijn uitgesplitst naar sekse en etniciteit: 1) vermindering van het aantal mensen met minder dan 60% van het mediane inkomen, 2) vermindering van het aantal mensen en gezinnen met kinderen met een inkomen onder het bijst ...[+++]

A new main goal, substantially reducing the number of people at risk of economic vulnerability by 2010, will be achieved by the following key targets broken down by gender and ethnicity where possible: 1) reducing the share of individuals being under 60% of the median income, 2) reducing the share of individuals and of families with children having an income below social assistance norm, 3) decreasing the share of pupils leaving compulsory school with incomplete certificates, 4) increasing the share of in ...[+++]


Daartoe zouden strategieën die gericht zijn op het bevorderen van slagen op school, gebaseerd kunnen worden op de resultaten van passend onderzoek en van de onderstaande kernbeginselen : . maatregelen ten gunste van degenen die het meeste steun nodig hebben ; . optreden of voorwaarden scheppen in het kader van een continuüm, dat begint bij het peuter- en kleuteronderwijs en doorloopt tot de volwassenheid ; . doelstellingen en leermethodologieën waarmee tegemoet wordt gekomen aan de diverse interesses, behoeften en vaardighed ...[+++]

To achieve this, strategies promoting success at school could be based on the results of appropriate research and on the following key principles: . measures in favour of those most needing support; . interventions or the creating of conditions in the context of a continuum which begins at pre-school level and continues through to adulthood; . objectives and learning methodologies by which the diversity of interests, needs and abilities of pupils are met; . making sure, through various measures, including assessing progress and setting objectives for improving attainment, that ...[+++]


Door de volgende maatregelen zou de kwaliteit van de taalstages verbeterd kunnen worden : - ervoor zorgen dat die stages pedagogisch worden voorbereid, dat zij worden geëvalueerd en dat zij in het voortgezet onderwijs ten minste twee weken duren ; - de onderwijsinstellingen aansporen de stages op te nemen in een leerproject waar alle leerlingen bij betrokken zijn, zodat ook de niet- deelnemende leerlingen mee profiteren in de voorbereidende fase, bij ...[+++]

The following measures could improve the quality of language visits: - ensuring that pupils receive adequate background preparation for their language visits, that the visits comprise an assessment element and that they last at least two weeks in secondary education; - encouraging schools to incorporate language visits into an educational project involving the wider school community, so that pupils who remain behind can also benefit from the scheme, during the phase of preparation, as well as when pupils return from their visits and ...[+++]


Begeleiding is belangrijk voor de bevordering van de sociale en economische integratie van burgers door het ondersteunen van de toegang voor een ieder tot onderwijs, opleiding en werkgelegenheid, het verhogen van het aantal leerlingen dat een opleiding met succes afsluit op alle onderwijs- en opleidingsniveaus, met inbegrip van voortgezet en hoger onderwijs en volwassenenonderwijs en -opleiding, en het vergemakkelijken van de beroe ...[+++]

The importance of guidance in promoting the social and economic integration of citizens through supporting access by all to education, training and work opportunities, enhancing completion rates at all levels of education and training, including further and higher education and adult education and training and facilitating the occupational and geographical mobility of learners and workers in Europe .




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'totaal aantal leerlingen in het voortgezet onderwijs' ->

Date index: 2021-09-01
w