Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyseren of benodigde bandbreedte wordt gehaald
Benodigde netwerkbandbreedte analyseren
Benodigde netwerkbandbreedte meten
Gebruikersvereisten voor ict-systemen
Ict-vereisten van gebruikers verzamelen
Juridische vereisten identificeren
Vereisten identificeren
Vereisten van gebruikers analyseren
Vereisten voor netwerkbandbreedte analyseren
Wettelijke vereisten analyseren
Wettelijke vereisten identificeren

Vertaling van "vereisten voor netwerkbandbreedte analyseren " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
benodigde netwerkbandbreedte analyseren | benodigde netwerkbandbreedte meten | analyseren of benodigde bandbreedte wordt gehaald | vereisten voor netwerkbandbreedte analyseren

analyse network bandwidth requirements | measure network bandwidth requirements


ict-vereisten van gebruikers verzamelen | vereisten van gebruikers betreffende ict-systemen analyseren | gebruikersvereisten voor ict-systemen | vereisten van gebruikers analyseren

ICT system user requirements


vereisten identificeren | wettelijke vereisten identificeren | juridische vereisten identificeren | wettelijke vereisten analyseren

identify legal and normative requirements and standards | identify legal requirements
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
15. wijst op de mogelijke onbedoelde gevolgen van veelvoudige kapitaal-, liquiditeits- en hefboomfinancieringsvereisten op looptijdtransformatie, de verstrekking van langetermijnfinanciering en marketmaking en liquiditeitsverstrekking, en herinnert er tegelijkertijd aan dat deze vereisten werden opgesteld in antwoord op de financiële crisis; maakt zich zorgen over het feit dat de onevenredigheid van vereisten een risico kan vormen voor het bedrijfsmodel van kleine en middelgrote banken en zodoende onbedoelde gevolgen kan hebben voor ...[+++]

15. Notes the possible unintended consequences of multiple capital, liquidity and leverage requirements on maturity transformation, the provision of long-term financing and market- and liquidity making, while recalling that the requirements were put in place as a response to the financial crisis; is concerned that the disproportionality of requirements might endanger the business model of small- and medium-sized banks and therefore have unintended consequences for the structure of the financial industry; calls on the Commission, in cooperation with the supervisors, to analyse these consequences for banking and insurance and possible co ...[+++]


Bij haar beoordeling dient de Commissie alle aspecten van onderhavige verordening in de context van een geïntegreerde benadering volledig te analyseren en te evalueren, alsmede de effecten en kosten ervan, met name voor smelterijen, raffinaderijen en importeurs die zich aan de vereisten inzake passende zorgvuldigheid houden, eventuele verlegging van het handelsverkeer vanuit winningsgebieden en de effecten ervan op de bestaansmidde ...[+++]

In carrying out its review, the Commission should fully analyse and evaluate all aspects of this Regulation, in the context of an integrated approach, and its effects and its costs, notably on smelters, refiners and importers who are in conformity with due diligence requirements, any possible trade diversion from mining areas and its impacts on livelihoods of people working on the ground, with a particular focus on artisanal miners.


Dit project moet resulteren in een upgrade van Surveillance 2+, waarmee het systeem wordt aangepast aan de vereisten van het DWU zoals de standaarduitwisseling van informatie met behulp van elektronische gegevensverwerkingstechnieken, en passende functionaliteiten worden ingevoerd om het geheel van door de lidstaten aangeleverde toezichtgegevens te kunnen verwerken en analyseren.

This project aims at providing an upgrade of the Surveillance 2+ system to ensure its alignment to the UCC requirements such as the standard exchange of information by electronic data-processing techniques and the establishment of adequate functionalities needed for processing and analysing the full surveillance dataset obtained from Member States.


269. is van mening dat de lidstaten een gemeenschappelijk systeem voor toezicht en evaluatie moeten hebben om ervoor te zorgen dat de Commissie in staat is om te analyseren in welke mate er vooruitgang is geboekt ten aanzien van de gestelde doelen en de impact daarvan, alsmede de doelmatigheid op Unieniveau; is ingenomen met de huidige werkzaamheden van de Commissie en de lidstaten ter definiëring van gemeenschappelijke indicatoren voor het toezicht- en evaluatiekader voor het GLB en de POP’s voor de periode 2014 – 2020; verzoekt he ...[+++]

269. Considers that Member States need to have a common system of monitoring and evaluation to ensure that the Commission will be able to analyse the extent of progress and achievement of the defined objectives and its impact, and effectiveness at Union level; welcomes the work currently being undertaken by the Commission and Member States to define compulsory common indicators for the 2014 - 2020 monitoring and evaluation framework for the CAP and RDPs; calls on them to ensure that RDPs are drawn up with clear requirements for use of those indicators;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(75 bis) De functionaris voor gegevensbescherming dient ten minste over de volgende kwalificaties te beschikken: brede kennis van de inhoud en toepassing van de wet inzake gegevensbescherming, met inbegrip van technische en organisatorische maatregelen en procedures; deskundig betreffende de technische vereisten voor privacy by design, privacy by default en gegevensbeveiliging; sectorspecifieke kennis in overeenstemming met de grootte van de voor de verwerking verantwoordelijke of de verwerker en de gevoeligheid van de te verwerken ...[+++]

(75a) The data protection officer should have at least the following qualifications: extensive knowledge of the substance and application of data protection law, including technical and organisational measures and procedures; mastery of technical requirements for privacy by design, privacy by default and data security; industry-specific knowledge in accordance with the size of the controller or processor and the sensitivity of the data to be processed; the ability to carry out inspections, consultation, documentation, and log file analysis; and the ability to work with employee representation.


(e) informatie over markten, kenmerken en prestaties van het voertuigenpark, administratieve vereisten en menselijke middelen te analyseren, te verstrekken en te controleren.

(k) analyse, provide information on and monitor markets, fleet characteristics and performance, administrative requirements and human resources.


21. verzoekt de Commissie adequate en uitvoerige criteria en normen uit te werken om een nauwgezette controle op en een voortdurende toetsing van de doeltreffendheid van de nationale en regionale herstelplannen mogelijk te maken, met name wat de naleving van de vereisten inzake transparantie betreft; wenst dat in 2010 een evaluatie plaatsvindt van de hervormingen naar aanleiding van de vaststelling van de herziene verordeningen inzake de structuurfondsen, om de doeltreffendheid van die maatregelen verder te verbeteren en om de oorzak ...[+++]

21. Calls on the Commission to develop adequate detailed criteria and standards for close monitoring and permanent reassessment of the effectiveness of the recovery plans at national and regional levels particularly with regard to compliance with transparency requirements; requests an evaluation in 2010 of the effectiveness of the reforms following the adoption of the revised Structural Fund Regulations, in order to further improve the efficiency of those measures, as well as to analyse the reasons for problems and delays in their implementation; urges the Commission to take these observations into account in its proposals for the next ...[+++]


[17] Het onderzoek (er zijn voorlopige resultaten beschikbaar; het onderzoek loopt tot 2009) heeft tot doel de vereisten op het gebied van de interoperabiliteit van elektronische handtekeningen voor verschillende e-overheidstoepassingen en -diensten te analyseren, met inachtneming van de betrokken bepalingen van de Richtlijn inzake e-handtekeningen en de omzetting ervan in de nationale wetgeving van de lidstaten.

[17] The objective of the study (preliminary results are available, completion date of the study is 2009) is to analyse the requirements in terms of interoperability of electronic signatures for different e-Government applications and services taking into account the relevant provisions of the e-Signatures Directive and their national implementation.


Ter voorbereiding van de nodige maatregelen om het vertrouwen te verbeteren en de grensoverschrijdende validering van e-handtekeningen te vergemakkelijken, voert de Commissie een studie uit om de vereisten voor het grensoverschrijdend gebruik van elektronische handtekeningen ( QES en AES op basis van een QC ) te analyseren.

In order to prepare the actions required to enhance trust and facilitate the cross-border validation of e-signatures, the Commission is carrying out a study to analyse the requirements for cross-border use of electronic signatures ( QES and AES based on QC ).


De Commissie zal onmiddellijk overleg plegen met de deskundigen van de lidstaten om informatie te verzamelen over de nationale vereisten op het gebied van financiële diensten en aan de hand daarvan de toepassing van artikel 3, leden 4-6 van de Richtlijn e-handel te analyseren.

The Commission will immediately meet with Member States' experts to gather information on national requirements in financial services on which to base the analysis on the application of Article 3(4-6) of the e-commerce Directive.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'vereisten voor netwerkbandbreedte analyseren' ->

Date index: 2021-07-26
w