Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Coördinator volwassenenonderwijs
Directeur Centrum voor volwassenenonderwijs
Directeur volwassenenonderwijs
Directrice Centrum voor volwassenenonderwijs
Onderwijs voor volwassenen
Permanente educatie
Volwasseneneducatie
Volwassenenonderwijs
Volwassenenonderwijs geven

Vertaling van "volwassenenonderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
volwassenenonderwijs

adult apprenticeships | adult teaching | adult education | adult students learning


volwassenenonderwijs geven

instruct further education | teaches further education | teach further education | teaching further education


coördinator volwassenenonderwijs | directeur Centrum voor volwassenenonderwijs | directeur volwassenenonderwijs | directrice Centrum voor volwassenenonderwijs

FE director | further education director | arts conservatory director | further education principal


permanente educatie | volwasseneneducatie | volwassenenonderwijs

adult education | adult learning | continuing education | recurrent education | CE [Abbr.]


volwasseneneducatie | volwassenenonderwijs

adult education


onderwijs voor volwassenen | volwassenenonderwijs

adult education
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De volgende drie belangrijke stappen zijn gepland: de voorbereiding van de ad-hoc module voor volwassenenonderwijs in 2003, de door de Commissie voor 2005 voorgestelde enquête over volwassenenonderwijs, en een geplande derde enquête over leren in bedrijven ("Continuing Vocational Training Survey" - CVTS).

The three most important steps will be the preparation of the 2003 ad-hoc module on adult learning, the 2005 Adult Education Survey proposed by the Commission and a planned third survey of learning in enterprises (CVTS).


overwegende dat de trends die wijzen op lage basisvaardigheden bij volwassenen, een versterking nodig maken van het volwassenenonderwijs, als instrument voor bijscholing en omscholing.

whereas trends indicating low basic skills of adults make it necessary to reinforce adult learning, which is a tool for upskilling and reskilling.


is tevreden met de voorgestelde verlenging van de werkcyclus van 3 tot 5 jaar, om de strategische doelstellingen op lange termijn beter ten uitvoer te leggen en te werken aan kwesties als mindere resultaten van leerlingen op sommige studiegebieden, lage participatiecijfers in het volwassenenonderwijs, vroegtijdig schoolverlaten, sociale inclusie, maatschappelijke betrokkenheid, genderkloven en inzetbaarheidscijfers van afgestudeerden.

Welcomes the proposed extension of the work cycle from 3 years to 5, in order to better implement the long-term strategic goals and work on issues such as underachievement of pupils in some study fields, low participation rates in adult learning, early school leaving, social inclusion, civic engagement, gender gaps and employability rates of graduates.


onderstreept het feit dat de kwestie van het verbeteren van de leerresultaten ten opzichte van de beschikbare middelen binnen het ET 2020-kader meer aandacht moet krijgen, met name wat volwassenenonderwijs betreft.

Underscores that the issue of raising learning outcomes relative to resources available should receive greater attention within the ET 2020 framework, particularly with regard to adult learning.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
39. benadrukt dat volwassenenonderwijs steeds belangrijker wordt, met name in het kader van levenslang leren en vraagt om de erkenning, versterking en bevordering van alle vormen van volwassenenonderwijs in heel Europa;

39. Stresses the growing importance of adult education, particularly in the context of lifelong vocational training, and calls for the Europe-wide recognition, strengthening and promotion of all adult education organisations;


39. benadrukt dat volwassenenonderwijs steeds belangrijker wordt, met name in het kader van levenslang leren en vraagt om de erkenning, versterking en bevordering van alle vormen van volwassenenonderwijs in heel Europa;

39. Stresses the growing importance of adult education, particularly in the context of lifelong vocational training, and calls for the Europe-wide recognition, strengthening and promotion of all adult education organisations;


72. deelt de bezorgdheid van de Commissie over de schrikbarend lage participatiegraad in het volwassenenonderwijs in de meeste lidstaten, met een EU-gemiddelde van 8,9 %; benadrukt derhalve dat de aandacht moet uitgaan naar laagopgeleide volwassenen en naar de rol van volwassenenonderwijs en -scholing voor deze groepen mensen, alsmede naar intergenerationeel leren; wijst op de mogelijkheden die digitaal leren en open leermiddelen kunnen bieden met betrekking tot de toegang tot onderwijs en opleiding; wijst op het belang van het bevorderen van digitale geletterdheid en de toegang tot en het gebruik van ICT voor alle leeftijdscategorieë ...[+++]

72. Shares the Commission’s concerns about the alarmingly low participation levels in adult learning in most Member States, with the average rate of uptake for the EU standing at 8,9 %; stresses, therefore, the need to focus on low-skilled adults and on the role played by adult education and training in reaching out to these groups, as well as focusing on intergenerational learning; recalls the opportunities that digital learning and OER can bring with respect to access to education and training; recalls the importance of promoting digital literacy and access to and use of ICT to all age groups of the population;


72. deelt de bezorgdheid van de Commissie over de schrikbarend lage participatiegraad in het volwassenenonderwijs in de meeste lidstaten, met een EU-gemiddelde van 8,9 %; benadrukt derhalve dat de aandacht moet uitgaan naar laagopgeleide volwassenen en naar de rol van volwassenenonderwijs en -scholing voor deze groepen mensen, alsmede naar intergenerationeel leren; wijst op de mogelijkheden die digitaal leren en open leermiddelen kunnen bieden met betrekking tot de toegang tot onderwijs en opleiding; wijst op het belang van het bevorderen van digitale geletterdheid en de toegang tot en het gebruik van ICT voor alle leeftijdscategorieë ...[+++]

72. Shares the Commission’s concerns about the alarmingly low participation levels in adult learning in most Member States, with the average rate of uptake for the EU standing at 8.9 %; stresses, therefore, the need to focus on low-skilled adults and on the role played by adult education and training in reaching out to these groups, as well as focusing on intergenerational learning; recalls the opportunities that digital learning and OER can bring with respect to access to education and training; recalls the importance of promoting digital literacy and access to and use of ICT to all age groups of the population;


8. deelt de bezorgdheid van de Commissie over de schrikbarend lage participatiegraad in het volwassenenonderwijs in de meeste lidstaten, met een EU-gemiddelde van 8,9 %; adviseert het aanbod van toegankelijke, kwalitatief hoogwaardige programma's voor volwassenenonderwijs uit te breiden, met name op de werkplek;

8. Shares the Commission’s concerns about the alarmingly low participation levels in adult learning in most Member States, the average rate for the EU being 8.9 %; recommends expanding accessible, high quality adult learning programmes, particularly in the workplace;


Uitbreiding van de toegang tot volwassenenonderwijs en bevordering van alfabetisering en basisvaardigheden: Het belang van volwassenenonderwijs als tweede kans voor leerlingen die het op school niet hebben gered is een terugkerend thema (DK, IRL).

Expanding access to adult education and increasing literacy and basic skills: The importance of adult education providing a second chance for those who lost out at school is a recurrent theme (DK, IRL).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'volwassenenonderwijs' ->

Date index: 2021-01-06
w