Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
NRK
Noorse Radio- en TV-omroeporganisatie
SR
SRG
Zweedse Radio- en TV-omroeporganisatie
Zwitserse Radio- en TV-omroeporganisatie

Traduction de «zwitserse en tv-omroeporganisatie » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Zwitserse Radio- en TV-omroeporganisatie | SRG [Abbr.]

Swiss Broadcasting Corporation | SBC [Abbr.]


Zweedse Radio- en TV-omroeporganisatie | SR [Abbr.]

Swedish Broadcasting Corporation


Noorse Radio- en TV-omroeporganisatie | NRK [Abbr.]

Norwegian Broadcasting Corporation | NRK [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Afgezien van tv-omroeporganisaties zijn er dan ook zeer veel potentiële kandidaten die belangstelling hebben voor dit deel van het radiospectrum.

As a result, there are many potential candidates for access to this part of radio spectrum in addition to TV broadcasters.


We hebben de moeilijke stap genomen productplaatsing toe te staan zodat private tv-omroeporganisaties, in mededinging met Google en andere rivalen, in de toekomst in staat zullen zijn om free-to-air tv-diensten aan te bieden.

We have taken the difficult step of allowing product placement so that private TV broadcasters, in competition with Google and other rivals, will be able to offer free-to-air TV services in future.


- (LT) De programma’s van onze lokale tv-omroeporganisaties bevatten veel materiaal uit de Verenigde Staten.

– (LT) The programmes of our local television broadcasters contain a lot of material from the United States.


Op wholesale-niveau is uit het onderzoek van de Commissie gebleken dat de voorgenomen transactie, gezien het kleine abonneebestand van UPC België, geen aanzienlijke verandering zou brengen in de positie van de gefuseerde entiteit ten opzichte van tv-omroeporganisaties en aanbieders van tv-kanalen.

At the wholesale level, the Commission’s investigation showed that given UPC Belgium's small subscriber base, the proposed transaction would not result in a substantial change in the merged entity's position vis-à-vis TV broadcasters and channel providers.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Bovendien bleek uit het marktonderzoek dat tv-omroeporganisaties die klanten in het Nederlands-Vlaamse taalgebied willen bereiken doorgaans niet op transnationale basis onderhandelen over de voorwaarden van distributie via kabelnetwerken; bepaalde internationale kanalen vormen hierop mogelijk een uitzondering.

In addition, the market investigation confirmed that TV broadcasters interested in reaching customers along the Dutch-Flemish linguistic area do not tend to negotiate the conditions of distribution on cable networks on a trans-national basis, with a few possible exceptions represented by some international channels.


UPC, Coditel Brabant BVBA, Brutele en Wolu TV VZW zijn „kabeldistributeurs” die de distributie van de programma’s van talrijke omroeporganisaties verzorgen, met name in het tweetalige gebied Brussel-Hoofdstad (België).

UPC, Coditel Brabant SPRL , Brutélé and Wolu TV ASBL are cable operators which broadcast, through cable distribution networks, the programmes of a number of broadcasters, particularly in the bilingual region of Brussels-Capital (Belgium).


17. benadrukt dat het reguleringskader, wat reclame en consumentenbescherming betreft, moet blijven streven naar het veiligstellen van doelstellingen van algemeen belang; is echter van oordeel dat het reguleren van toepassingen van nieuwe technologieën een flexibeler en minder normerende benadering jegens reclame vergt dan tot op heden werd gevolgd; gelooft dat in die benadering het belang van de omroeporganisaties zelf bij handhaving van hoge kwaliteitsprogrammering centraal moet staan, waarbij er tevens rekening mee moet worden gehouden dat de integriteit van de uitgezonden audiovisuele en cinematografische werken moet worden gerespe ...[+++]

17. Underlines that, as far as advertising and consumer protection is concerned, the regulatory framework must continue to seek to safeguard general interest objectives; considers, however, that regulation of applications of the new technologies requires a more flexible and less prescriptive approach towards advertising than that adopted hitherto; believes that such an approach should emphasise and build on the interest which broadcasters themselves have in maintaining high-quality programming, while taking into account the need to respect the integrity of the audiovisual and cinematographical works broadcast and bearing in mind the cr ...[+++]


17. benadrukt dat het reguleringskader, wat reclame en consumentenbescherming betreft, moet blijven streven naar het veiligstellen van doelstellingen van algemeen belang; is echter van oordeel dat het reguleren van toepassingen van nieuwe technologieën een flexibeler en minder normerende benadering jegens reclame vergt dan tot op heden werd gevolgd; gelooft dat in die benadering het belang van de omroeporganisaties zelf bij handhaving van hoge kwaliteitsprogrammering centraal moet staan, waarbij er tevens rekening mee moet worden gehouden dat de integriteit van de uitgezonden audiovisuele en cinematografische werken moet worden gerespe ...[+++]

17. Underlines that, as far as advertising and consumer protection is concerned, the regulatory framework must continue to seek to safeguard general interest objectives; considers, however, that regulation of applications of the new technologies requires a more flexible and less prescriptive approach towards advertising than that adopted hitherto; believes that such an approach should emphasise and build on the interest which broadcasters themselves have in maintaining high-quality programming, while taking into account the need to respect the integrity of the audiovisual and cinematographical works broadcast and while bearing in mind ...[+++]


Het is noodzakelijk dat de samenwerking tussen omroeporganisaties zoals gedefinieerd in artikel 2 van Richtlijn 89/552/EEG , internationale distributeurs en producenten nadrukkelijk wordt bevorderd, omdat ook de positie van nieuwere Europese speelfilms op de Europese televisie veel te zwak is. In de meeste EU-landen komen zelfs de films die een succes waren in de bioscoop, slechts in beperkte mate en verlaat buiten de prime time op de TV.

Cooperation between broadcasters, (as defined in Article 2 of Directive 89/552/EEC , international distributors and producers should be strongly encouraged, since recent European feature films occupy far too weak a position on European TV channels. In most EU Member States, even films which have been successful at the box-office are only given limited and late access to TV broadcasting schedules outside the main broadcasting times.


Doel van het Plan is greep te krijgen op de markt voor geavanceerde televisiediensten, de omroeporganisaties en programmamakers gelijktijdig te laten opereren en aldus de consumenten aan te moedigen tot het aankopen van tv-toestellen van het nieuwe formaat.

The objective of the Plan is to have an impact on the market for advanced televison services, synchronising the efforts of broadcasters and programme producers and thus encouraging consumers to invest in TV-sets in the new format.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'zwitserse en tv-omroeporganisatie' ->

Date index: 2023-02-13
w