Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Axiaal lager
Axiaallager
Axiale lager
Collarblok
Drukblok
Druklager
Ervoor zorgen dat vluchten volgens schema vliegen
Gaslager
Gaslagering
Gasvormig kussenblok
Gasvormig lager
Gasvormige lagering
Getuigschrift van lager secundair onderwijs
Kraagblok
Leerkracht basisonderwijs
Leerkracht lager onderwijs
Leraar basisonderwijs
Onderwijsgevende basisonderwijs
Procedures in het lager onderwijs
Raakpunt van het lager
Stuwblok
Techniek van het vliegen
Visum voor verblijf van lagere duur
Vliegen in kalme lucht
Wrijvingspunt van het lager

Vertaling van "vliegen die lagere " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE


vliegen in kalme lucht

Fliegen bei ruhigen Luftverhältnissen


axiaal lager | axiaallager | axiale lager | collarblok | drukblok | druklager | kraagblok | stuwblok

Axialdrucklager | Axiallager | Drucklager | Festlager | Widerlager


gaslager | gaslagering | gasvormig kussenblok | gasvormig lager | gasvormige lagering

Gaslager


raakpunt van het lager | wrijvingspunt van het lager

groesste Lagerpunktbelastung


ervoor zorgen dat vluchten volgens schema vliegen

Pünktlichkeit der Flüge sicherstellen


getuigschrift van lager secundair onderwijs

Zeugnis der Unterstufe des Sekundarunterrichts


visum voor verblijf van lagere duur

Sichtvermerk für einen längerfristigen Aufenthalt


leerkracht lager onderwijs | onderwijsgevende basisonderwijs | leerkracht basisonderwijs | leraar basisonderwijs

Grundschullehrer | SonderschullehrerIn Primarstufe | Lehrer an einer Grundschule | Lehrkraft im Primarbereich


procedures in het lager onderwijs

Abläufe in der Volksschule | Abläufe auf der Primarstufe | Abläufe in der Grundschule
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
DAG of NACHT — Het intrekken van het landingsgestel (indien mogelijk) en het knipperen met de landingslichten tijdens het vliegen over de baan in gebruik of het helikopterlandingsterrein op een hoogte hoger dan 300 m (1 000 ft), doch lager dan 600 m (2 000 ft) (in het geval van een helikopter op een hoogte hoger dan 50 m (170 ft), doch lager dan 100 m (330 ft)) boven het luchtvaartterreinniveau, en doorgaan met het cirkelen boven de baan in gebruik of het helikopterlandingsterrein.

Bei TAG und NACHT — Einziehen des Fahrwerks (sofern vorhanden) und wiederholtes Ein- und Ausschalten der Landescheinwerfer beim Überfliegen der Landebahn in Betrieb oder des Hubschrauber-Landeplatzes in einer Höhe zwischen 300 m (1 000 ft) und 600 m (2 000 ft) (im Fall von Hubschraubern in einer Höhe zwischen 50 m (170 ft) und 100 m (330 ft)) über Flugplatzhöhe und Fortsetzung der Platzrunde.


Hierdoor kunnen vliegtuigen zonder vertraging op de kortste route en op een optimale hoogte vliegen, met geringer brandstofverbruik en lagere kosten tot gevolg.

Dadurch können Luftfahrzeuge ohne Verzögerungen die kürzesten Strecken auf den besten Flughöhen fliegen, was Treibstoff spart und Kosten senkt.


lagere kosten en brandstofverbruik: vliegtuigen kunnen een rechtere koers aanhouden en op een betere hoogte vliegen. Dat bespaart brandstof en leidt tot minder vertragingen.

Senkung der Kosten und des Kraftstoffverbrauchs: Die Flugzeuge können auf direkteren Strecken und in besseren Flughöhen verkehren, so dass von den FABs Kraftstoffeinsparungen und weniger Verspätungen erwartet werden.


Voor de kleinere maatschappijen zijn nieuwe wetgeving en harmonisatie eerder bedreigende factoren, omdat zij er vaak voor gekozen hebben van en op concurrerende luchthavens te vliegen die lagere taksen hanteren.

Für die kleineren Luftfahrtgesellschaften stellen die neuen Vorschriften und die Harmonisierung eher eine Bedrohung dar, da sie oft konkurrierende Flughäfen mit niedrigen Gebühren anfliegen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
14. roept ertoe op meer onderzoeksinspanningen te ondernemen om tot een groter inzicht in het algehele effect van de luchtvaart op de klimaatverandering te komen; is van mening dat het van bijzonder groot belang zal zijn om op te helderen welk effect door vliegtuigen veroorzaakte contrails (condenssporen) hebben en in hoeverre het vliegen op lagere hoogten de totale uitstoot en daarmee de gevolgen voor het klimaat zouden kunnen verminderen en welk opwarmend effect de emissie van spuitbussen in de stratosfeer heeft;

14. verlangt weitere Forschungsanstrengungen, um unser Wissen über die Gesamtauswirkungen des Luftverkehrs auf das Klima zu vergrößern; hält es für besonders wichtig, die Auswirkungen von Flugzeugkondensstreifen (Wasserdampf) zu klären und herauszufinden, in welchem Maße Flüge in niedrigeren Höhen die Gesamtemissionen und somit die klimatischen Auswirkungen verringern würden, sowie den Wärmeeffekt in der Stratosphäre freigesetzter Aerosole zu bewerten;


14. roept ertoe op meer onderzoeksinspanningen te ondernemen om tot een groter inzicht in het algehele effect van de luchtvaart op de klimaatverandering te komen; is van mening dat het van bijzonder groot belang zal zijn om op te helderen welk effect door vliegtuigen veroorzaakte contrails (condenssporen) hebben en in hoeverre het vliegen op lagere hoogten de totale uitstoot en daarmee de gevolgen voor het klimaat zouden kunnen verminderen en welk opwarmend effect de emissie van spuitbussen in de stratosfeer heeft;

14. verlangt weitere Forschungsanstrengungen, um unser Wissen über die Gesamtauswirkungen des Luftverkehrs auf das Klima zu vergrößern; hält es für besonders wichtig, die Auswirkungen von Flugzeugkondensstreifen (Wasserdampf) zu klären und herauszufinden, in welchem Maße Flüge in niedrigeren Höhen die Gesamtemissionen und somit die klimatischen Auswirkungen verringern würden, sowie den Wärmeeffekt in der Stratosphäre freigesetzter Aerosole zu bewerten;


13. roept ertoe op meer onderzoeksinspanningen te ondernemen om tot een groter inzicht in het algehele effect van de luchtvaart op de klimaatverandering te komen; is van mening dat het van bijzonder groot belang zal zijn om op te helderen welk effect door vliegtuigen veroorzaakte contrails (condenssporen) hebben en in hoeverre het vliegen op lagere hoogten de totale uitstoot en daarmee de gevolgen voor het klimaat zouden kunnen verminderen en welk opwarmend effect de emissie van spuitbussen in de stratosfeer heeft;

13. verlangt weitere Forschungsanstrengungen, um unser Wissen über die Gesamtauswirkungen des Luftverkehrs auf das Klima zu vergrößern; hält es für besonders wichtig, die Auswirkungen von Flugzeugkondensstreifen (Wasserdampf) zu klären und herauszufinden, in welchem Maße Flüge in niedrigeren Höhen die Gesamtemissionen und somit die klimatischen Auswirkungen verringern würden, sowie den Wärmeeffekt in der Stratosphäre freigesetzter Aerosole zu bewerten;


Aan de andere kant is vliegen een onderdeel van ons dagelijks leven, en onze levenswijze is veranderd doordat vliegen toegankelijk is geworden voor lagere inkomensgroepen, gepensioneerden en studenten.

Andererseits ist das Fliegen zu einem Teil unseres Alltags geworden, und unsere Lebensweise hat sich stark verändert, seit es auch Menschen mit geringem Einkommen, Rentnern und Studenten zugänglich ist.


b. cryogene vaten of koelsystemen met gesloten kringloop, geschikt voor het bereiken van temperaturen van 100 K (- 173 °C) of lager, voor "vliegtuigen" die ononderbroken kunnen vliegen met een snelheid van meer dan Mach 3, voor lanceervoertuigen of voor "ruimtevaartuigen";

b) kryogene Behälter oder Tiefkühlsysteme mit geschlossenem Kreislauf, die Temperaturen kleiner/gleich 100 K (-173 °C) aufrechterhalten können, für "Luftfahrzeuge" mit Dauerfluggeschwindigkeiten größer als Mach 3, Trägerraketen oder "Raumfahrzeuge";




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'vliegen die lagere' ->

Date index: 2022-01-17
w