Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ATRIPS
Aantal lestijden
Algemene bank
Beta 2 mimetica
CPC
Di-2-methoxy-ethylphtalaat
Dreigende ernstige schade
Global banking
Lestijden-leraar
OIE
Overeenkomst inzake TRIP's
Uren-leerkracht
Uren-leraar
Werkelijke dreiging van ernstige schade

Vertaling van "2 lestijden " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE


Lestijden-leraar (élément) | Uren-leerkracht (élément) | Uren-leraar (élément)

périodes-professeur




Overeenkomst inzake de handelsaspecten van de intellectuele eigendom(1) | Overeenkomst inzake TRIP's(2) [ ATRIPS | OIE ]

Accord sur les aspects des droits de propriété intellectuelle qui touchent au commerce [ ATRIPS ]


(Provisional)Central Product Classification(1) | (Voorlopige)Centrale Produktenclassificatie(2) [ CPC ]

Classification centrale de produits (provisoire) de 1991 (ONU) [ CPC ]


dreigende ernstige schade (1) | werkelijke dreiging van ernstige schade (2)

menace réelle


Algemene bank (1) | Global banking (2)

banque universelle


di-2-methoxy-ethylphtalaat

di-2-méthoxy-éthyl-phtalate
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Het aantal lestijden-leerlingen betreffende de lestijden voorbehouden aan de begeleiding, de aanvullende lestijden, de valorisatie van formele, informele of niet-formele leerresultaten, de lestijden voor de pedagogische opvolging, de studieraad, de pedagogische en technische deskundigheid, alsook de cursusactiviteiten besteed aan de organisaties in gevangenissen of in e-learning van het onderwijs voor sociale promotie wordt verkregen door het totaal aantal lestijden besteed aan deze activiteiten te vermenigvuldigen met het gemiddelde aantal lestijden-leerlingen door de lestijd georganiseerd door de instelling, dit gemiddelde aantal wordt, in voorkomend geval ...[+++]

Le nombre de périodes-élèves relatif aux périodes réservées à l'encadrement, aux périodes supplémentaires, à la valorisation des acquis formels, informels ou non-formels, aux périodes de suivi pédagogique, au conseil des études, à l'expertise pédagogique et technique ainsi que les activités de cours consacrées aux organisations en milieu carcéral ou en E-learning de l'enseignement de promotion sociale s'obtient en multipliant le nombre total de périodes réservées à ces activités par le nombre moyen de périodes-élèves par période organisée par l'établissement, ce nombre moyen étant, le cas échéant, arrondi à la deuxième décimale.


De potentiële voordelen van de digitale revolutie in het onderwijs zijn talrijk: individuele lerenden kunnen gemakkelijk en vaak gratis kennis opdoen via andere bronnen dan hun leraren[7] en instellingen; nieuwe groepen lerenden kunnen worden bereikt, aangezien leren niet langer tot specifieke lestijden of methoden beperkt is en persoonlijke afstemming mogelijk is; nieuwe onderwijsverstrekkers komen naar voren; leraren kunnen gemakkelijk inhoud delen en creëren met collega's en lerenden uit verschillende landen; en een veel breder scala aan leermiddelen kan worden benut.

Les bénéfices potentiels de la révolution numérique dans l’éducation sont multiples: tout apprenant peut aisément rechercher et acquérir des connaissances par des sources autres que ses enseignants[7] et établissements éducatifs, souvent gratuitement; de nouveaux groupes d’apprenants peuvent être touchés car l’apprentissage ne se confine plus à des horaires de cours ou des méthodes spécifiques et peut être personnalisé; de nouveaux prestataires de services éducatifs émergent; les enseignants peuvent aisément créer et partager des contenus avec des collègues et apprenants de différents pays; et un éventail beaucoup plus large de resso ...[+++]


2° f) wordt vervangen als volgt : "f) Bijzondere gevallen : worden beschouwd als bijzondere gevallen, de lestijden besteed aan de begeleiding, de bijkomende lestijden, de valorisatie van formele, informele of niet-formele leerresultaten, de lestijden van de pedagogische opvolging, de studieraad en de pedagogische en technische deskundigheid.

2° le f) est remplacé par ce qui suit : « f) Cas particuliers : sont réputés cas particuliers les périodes consacrées à l'encadrement, aux périodes supplémentaires, à la valorisation des acquis d'apprentissage formels, informels ou non-formels, aux périodes de suivi pédagogique, au conseil des études et à l'expertise pédagogique et technique.


Boven de lestijden die noodzakelijk zijn voor de organisatie van de verschillende cursussen godsdienst, niet confessionele zedenleer en filosofie en burgerzin, kunnen alleen op het maximumaantal lestijden alleen de lestijden worden uitgetrokken die noodzakelijk zijn voor het behoud van het opdrachtvolume dat overeenstemt met de lestijden die op 30 juni 2017 toegekend zijn, van de vastbenoemde of tijdelijke leermeesters godsdienst en niet confessionele zedenleer, overeenkomstig de prioriteitsvolgorde bepaald in titel II van dit decreet, en zo niet, overeenkomstig de regels van het administratief statuut waaronder het personeelslid ressorteert.

Au-delà des périodes nécessaires à l'organisation des différents cours de religion, de morale non confessionnelle et de philosophie et de citoyenneté, ne peuvent être prélevées du nombre maximal de périodes que les périodes nécessaires au maintien du volume de charge équivalent aux attributions au 30 juin 2017, des maîtres de religion et de morale non confessionnelle, définitifs ou temporaires prioritaires, conformément à l'ordre de priorité défini au titre II du présent décret, et, à défaut, conformément aux règles du statut administratif dont relève le membre du personnel.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Hierdoor kunnen schoolhoofden lestijden en werkwijzen reorganiseren, de schoolontwikkeling stimuleren en de verantwoordelijkheid over een bredere groep medewerkers verdelen.

Elle permet aux chefs d’établissements de réorganiser leurs heures de cours et de revoir leurs approches, de stimuler le développement scolaire et de partager leurs responsabilités avec une partie plus large du personnel.


...raat 52, 8800 Rumbeke: 132 lestijden en 260 uren; 3° Basisschool voor buitengewoon onderwijs - De Brug (3624), Koebrugstraat 7, 9420 Erpe: 77 lestijden en 97 uren; 4° Medisch pedagogisch instituut - Kompas (3392), Eekhoornstraat 1, 9100 Sint-Niklaas: 44 lestijden en 80 uren; 5° Lagere school voor buitengewoon onderwijs - Lentekind (3319), Karel Keymolenstraat 35_B, 1750 Lennik: 187 lestijden en 220 uren; 6° Basisschool voor buitengewoon onderwijs - Woudlucht (3401), Prosperdreef 3, 3001 Heverlee: 88 lestijden en 110 uren; 7° Basisschool voor buitengewoon onderwijs - Groenlaar (3384), Predikherenhoevestraat 31, 2840 Reet: 88 lesti ...[+++]

...sch pedagogisch instituut - Sterrebos (3574), Bornstraat 52, 8800 Rumbeke : 132 périodes et 260 heures ; 3° Basisschool voor buitengewoon onderwijs - De Brug (3624), Koebrugstraat 7, 9420 Erpe : 77 périodes et 97 heures ; 4° Medisch pedagogisch instituut - Kompas (3392), Eekhoornstraat 1, 9100 Sint-Niklaas : 44 périodes et 80 heures ; 5° Lagere school voor buitengewoon onderwijs - Lentekind (3319), Karel Keymolenstraat 35_B, 1750 Lennik : 187 périodes et 220 heures ; 6° Basisschool voor buitengewoon onderwijs - Woudlucht (3401), Prosperdreef 3, 3001 Heverlee : 88 périodes et 110 heures ; 7° Basisschool voor buitengewoon onderwijs ...[+++]


..., 14 te 1080 Bruxelles - 2 lestijden ; - Ecole fondamentale annexée Victor Horta (FASE 5035) gelegen Rue du Lycée, 8 te 1060 Bruxelles - 5 lestijden ; - Ecole primaire des Six-Jetons (FASE 107) gelegen Rue des Six Jetons 55 te 1000 Bruxelles - 4 lestijden ; - Groupe scolaire Les Jardins d'Elise - Ecole n° 12 d'Ixelles (FASE 273) gelegen Rue Elise, 100 te 1050 Ixelles - 5 lestijden ; - Campus St Jean Ecole fondamentale libre - Institut Imelda (FASE 340) gelegen Chaussée de Ninove 132 te 1080 Bruxelles - 12 lestijden ; - Ecole Fond. les Filles de Marie (FASE 362) gelegen Rue Théodore Verhaegen te 1060 Bruxelles - 4 lestijden ; - E ...[+++]

...exée Victor Horta (FASE 5035) sise Rue du Lycée, 8 à 1060 Bruxelles - 5 périodes ; 4. Ecole primaire des Six-Jetons (FASE 107) sise Rue des Six Jetons 55 à 1000 Bruxelles - 4 périodes ; 5. Groupe scolaire Les Jardins d'Elise - Ecole n° 12 d'Ixelles (FASE 273) sise Rue Elise, 100 à 1050 Ixelles - 5 périodes ; 6. Campus St Jean Ecole fondamentale libre - Institut Imelda (FASE 340) sise Chaussée de Ninove 132 à 1080 Bruxelles - 12 périodes ; 7. Ecole Fond. les Filles de Marie (FASE 362) sise Rue Théodore Verhaegen à 1060 Bruxelles - 4 périodes ; 8. Ecole fondamentale libre La Sagesse - Philomène (FASE 386) sise Rue Potagère 74 à 121 ...[+++]


...weg 4, 2020 Antwerpen: 132 lestijden en 105 uren; 8° Gemeentelijke basisschool voor buitengewoon onderwijs - De Zonnepoort (26906), Sint-Lievenspoortstraat 2, 9000 Gent: 110 lestijden en 60 uren; 9° Gemeentelijke basisschool voor buitengewoon onderwijs - GIBLO (25701), Schransdriesstraat 47, 2340 Beerse: 66 lestijden en 45 uren; 10° Gemeentelijke basisschool voor buitengewoon onderwijs - Elzenhof (25981), Nieuwland 1, 3200 Aarschot: 33 lestijden en 30 uren; 11° Gemeentelijke lagere school voor buitengewoon onderwijs - De Zon (26682), Oostrozebekestraat 15, 8770 Ingelmunster: 44 lestijden en 15 uren; 12° Gemeentelijke basisschool ...[+++]

...oor buitengewoon onderwijs - De Leerexpert (25502), August Leyweg 4, 2020 Antwerpen : 132 périodes et 105 heures ; 8° Gemeentelijke basisschool voor buitengewoon onderwijs - De Zonnepoort (26906), Sint-Lievenspoortstraat 2, 9000 Gent : 110 périodes et 60 heures ; 9° Gemeentelijke basisschool voor buitengewoon onderwijs - GIBLO (25701), Schransdriesstraat 47, 2340 Beerse : 66 périodes et 45 heures ; 10° Gemeentelijke basisschool voor buitengewoon onderwijs - Elzenhof (25981), Nieuwland 1, 3200 Aarschot : 33 périodes et 30 heures ; 11° Gemeentelijke lagere school voor buitengewoon onderwijs - De Zon (26682), Oostrozebekestraat 15, 8 ...[+++]


Art. 18. In artikel 1 van het besluit van de Vlaamse Regering van 10 juli 2008 betreffende de modulaire structuur van het secundair volwassenenonderwijs voor het studiegebied voeding, gewijzigd bij het besluit van de Vlaamse Regering van 24 april 2015, worden de volgende wijzigingen aangebracht: 1° de zinsnede "bijlage I tot en met XLVI" wordt vervangen door de zinsnede `XIX tot en met LIV"; 2° er wordt een tweede lid toegevoegd, dat luidt als volgt: "Ter uitvoering van artikel 24, § 2, van het voormelde decreet wordt voor bijzondere doelgroepen op de volgende wijze afgeweken van het minimale aantal lestijden: 1° de opleiding Medewerke ...[+++]

Art. 18. A l'article 1 de l'arrêté du Gouvernement flamand du 10 juillet 2008 relatif à la structure modulaire de l'enseignement secondaire des adultes pour la discipline « voeding », modifié par l'arrêté du Gouvernement flamand du 24 avril 2015, sont apportées les modifications suivantes : 1° le membre de phrase « les annexes I à XLVI incluse » est remplacé par le membre de phrase « les annexes XIX à LIV » ; 2° il est ajouté un alinéa 2, rédigé comme suit : « En exécution de l'article 24, § 2, du décret précité, il est dérogé, pour des groupes cibles spéciaux, au nombre minimum de périodes de la façon suivante : 1° pour les apprenants ...[+++]


Artikel 1. De Regering kent, voor het schooljaar 2015-2016, 197 bijkomende lestijden voor de organisatie van het stelsel voor het onthaal en de scholarisatie van nieuwkomers bij toepassing van het decreet van 18 mei 2012 betreffende de organisatie van een stelsel voor het onthaal en de scholarisatie van nieuwkomers in het door de Franse Gemeenschap georganiseerde of gesubsidieerde onderwijs, verdeeld over de volgende vijf inrichtingen voor gewoon secundair onderwijs : - Athénée Royal Leonardo Da Vinci (FASE 33), Chomé-Wynsstraat 5? te 1070 BRUSSEL - 50 lestijden NTPP (totaal aantal lestijden-leerkracht); - Athénée Royal Victor Horta (F ...[+++]

Article 1. Le Gouvernement octroie, pour l'année scolaire 2015-2016, 197 périodes supplémentaires pour l'organisation du dispositif d'accueil et de scolarisation des élèves primo-arrivants, en application du décret du 18 mai 2012 visant à la mise en place d'un dispositif d'accueil et de scolarisation des élèves primo-arrivants dans l'enseignement organisé ou subventionné par la Communauté française, réparties au bénéfice des cinq établissements d'enseignement secondaire ordinaire suivants : -Athénée Royal Leonardo Da Vinci (FASE 33), rue Chomé-Wyns 5, à 1070 BRUXELLES - 50 périodes NTPP; - Athénée Royal Victor Horta (FASE 365), rue de ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : central product classification     atrips     algemene bank     global banking     lestijden-leraar     overeenkomst inzake trip's     uren-leerkracht     uren-leraar     aantal lestijden     beta 2 mimetica     dreigende ernstige schade     2 lestijden     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'2 lestijden' ->

Date index: 2023-02-20
w