26 FEBRUARI 2016. - Besluit van de Vlaamse R
egering houdende de overdracht van personeelsleden van het departement Kanselarij en Bestuur naar Toerisme Vlaanderen enerzijds en het departement Internationaal Vlaanderen anderzijds ingevolge de rationalisatie van de managementondersteunende functies en de oprichting van drie
gemeenschappelijke dienstencentra De Vlaamse Regering, Gelet op het decreet van 28 november 2008 tot regeling van de overdracht van personeelsleden binnen de diensten van de Vlaamse overheid in geval van verschuiving
...[+++] van taken of bevoegdheden, artikel 3, eerste lid, 2°, en tweede lid; Gelet op het akkoord van de Vlaamse minister, bevoegd voor de begroting, gegeven op 16 februari 2016; Overwegende het Vlaams personeelsstatuut van 13 januari 2006, artikel I 5ter, ingevoegd bij het besluit van de Vlaamse Regering van 21 februari 2014 en gewijzigd bij het besluit van de Vlaamse Regering van 3 oktober 2014; Overwegende dat de Vlaamse Regering op 19 juli 2013 heeft beslist om het aantal Managementondersteunende diensten op niveau van de Vlaamse overheid te verminderen; Overwegende dat de Vlaamse Regering op 17 juli 2015 haar goedkeuring gaf aan het referentiekader voor de drie gemeenschappelijke dienstencentra; Overwegende dat het aansturingscomité MOD KB-iV op 7 oktober 2015 besliste om personeelsleden die taken uitvoeren die niet worden opgeschaald, zullen verdeeld worden over de klantenentiteiten van de MOD KB-iV; Op voorstel van de Minister-president van de Vlaamse Regering en de Vlaamse minister van Mobiliteit, Openbare Werken, Vlaamse Rand, Toerisme en Dierenwelzijn; 26 FEVRIER 2016. - Arrêté du Gouvernement flamand portant transfert de membres du personnel du département de la Chancellerie et de la Gouvernance publique à VISITFLANDERS, d'une part, et au département des Affaires étrangères de la Flandre, d'autre part, suite à la rationalisation des fonctions d'aide à la gestion et à la création de trois centres de services communs Le Gouvernement flamand,
Vu le décret du 28 novembre 2008 réglant le transfert de membres du personnel au sein des services de l'Autorité flamande en cas de glissement de tâches ou de compétences, l'article 3, alinéa 1, 2°,
et alinéa 2 ; Vu l' ...[+++]accord du Ministre flamand ayant le budget dans ses attributions, donné le 16 février 2016 ; Considérant le statut du personnel flamand du 13 janvier 2006, l'article I 5ter, inséré par l'arrêté du Gouvernement flamand du 21 février 2014 et modifié par l'arrêté du Gouvernement flamand du 3 octobre 2014 ; Considérant qu'en date du 19 juillet 2013, le Gouvernement flamand a décidé de diminuer le nombre de Services d'Aide à la Gestion au niveau de l'Autorité flamande ; Considérant le cadre de référence pour les trois centres de services communs, approuvé par le Gouvernement flamand le 17 juillet 2015 ; Considérant qu'en date du 7 octobre 2015, le comité de pilotage des Services d'Aide à la Gestion KB-iV a décidé de répartir les membres du personnel exécutant des missions qui ne font pas l'objet d'une mise à niveau, entre les entités client des Services d'Aide à la Gestion KB-iV ; Sur la proposition du Ministre-Président du Gouvernement flamand et du Ministre flamand de la Mobilité, des Travaux publics, de la Périphérie flamande de Bruxelles, du Tourisme et du Bien-Etre des Animaux ;