- Draagt bij tot de uitvoering van acties of reclamecampagnes - Presenteert informatie op een manier die belangstelling wekt - Past taalgebruik en boodschap aan de doelgroe
p aan - Onthaalt de klanten/sporters (M160201 Id17967-c) - Ontvang bezoekers volgens de regels van klantvriendelijkheid - Identificeert de klant/sporter/beoefenaar - Registreert de sporter/beoefenaar - Verzorgt taal, gedrag en houding in contact met de klant/sporter/beoefenaar - Geeft inform
atie en beantwoordt vragen met een concreet en relevant antwoord - Bedient d
...[+++]e telefoon op een correcte wijze en beantwoordt telefonische gesprekken - Neemt berichten aan en zorgt dat de informatie bij de juiste persoon terecht komt - Legt eventueel afspraken vast met een (nieuwe) klant - Verwerkt de afspraak in een (elektronisch) agendasysteem - Gaat respectvol om met klanten/beoefenaars - Informeert en begeleidt de klanten/sporters (co 01794) - Gaat na of het een bestaande klant is of een prospect - Inventariseert de informatiebehoefte - Geeft een rondleiding indien nodig - Informeert de klant over het clubaanbod - Houdt aan- en afwezigheden bij - Controleert eventueel het toegangsbewijs - Bevraagt klanten spontaan over de mate van tevredenheid en hun eventuele behoeften - Neemt afscheid van klanten SPECIFIEKE ACTIVITEITEN - Bepaalt het beginniveau van de beoefenaar(s) en de doelstellingen (Id 12197-c) (G120401 Id12197-c) - Organiseert een intakegesprek - Peilt naar de persoonlijke wensen en fysieke achtergrond - Identificeert incentives en obstakels om meer te bewegen - Neemt een par-q (physical activity readiness questionnaire) af - Gebruikt een standaard testprotocol en informeert over de mogelijke effecten en risico's - Neemt testen, submaximale testen, vragenlijsten, .af (conditie, hartslag, vetpercentage, gewicht, lenigheid, bloeddruk) - Licht de resultaten van de afgenomen testen toe aan de beoefenaar - Verwijst de beoefenaar, indien wenselijk, door naar een personal trainer, medisch of paramedisch bege ...; - contribue à la réalisation d'actions ou de campagnes publicitaires ; - présente des informations d'une manière qui suscite l'intérêt ; - adapte le langage et le message au groupe cible ; - accueille les clients/sportifs (M160201 Id17967-c) ; - reçoit les visiteurs en respectant les principes d'amabilité ; - identifie le client/sportif/pratiquant ; - enregistre le sportif/le pratiquant ; - soigne son langage, son comportem
ent et son attitude dans ses contacts avec le client/le sportif/le pratiquant ; - fournit des informations et apporte une réponse concrète et pertinente aux questions qui lui sont posées ; - manipule correc
...[+++]tement le téléphone et répond aux appels ; - prend note des messages et veille à ce que les informations soient transmises aux destinataires adéquats ; - fixe des rendez-vous avec un (nouveau) client le cas échéant ; - note le rendez-vous dans un système d'agenda (électronique) ; - se montre respectueux envers les clients/pratiquants ; - informe et encadre les clients/sportifs (co 01794) ; - vérifie s'il s'agit d'un client existant ou d'un prospect ; - dresse l'inventaire des besoins d'information ; - organise une visite si nécessaire ; - informe le client au sujet de l'offre du club ; - tient à jour les absences et les présences ; - contrôle la carte d'accès si nécessaire ; - interroge spontanément les clients au sujet de leur degré de satisfaction et de leurs besoins éventuels ; - prend congé des clients. ACTIVITES SPECIFIQUES - détermine le niveau initial et les objectifs du/des pratiquant(s) (Id 12197-c) (G120401 Id12197-c) ; - Organise un entretien d'entrée ; - sonde les souhaits personnels et la condition physique ; - identifie les incitants et les obstacles à une plus grande activité motrice ; - fait passer un « PAR-Q » (Physical Activity Readiness Questionnaire) ; - utilise un protocole de test standard et informe au sujet des risques et effets éventuels ; - fait passer des tests et des tests sous-maximaux, ...