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Klachten van klanten afhandelen
Klachten van klanten onderzoeken
Klachten van toeschouwers afhandelen
Klachten van toeschouwers behandelen
Klachtenbehandelingsgesprekken voeren
Omgaan met klachten van klanten
Op de klantenservice werken

Traduction de «Klachten van klanten afhandelen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
klachtenbehandelingsgesprekken voeren | omgaan met klachten van klanten | klachten van klanten afhandelen | op de klantenservice werken

gérer les réclamations de la clientèle | répondre aux plaintes des clients | gérer les réclamations des clients | répondre aux réclamations de la clientèle


klachten van toeschouwers afhandelen | klachten van toeschouwers behandelen

gérer des plaintes de spectateurs


klachten van klanten onderzoeken

examiner les plaintes de clients
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Het aantal klachten van klanten en personeel tussen 2010 en 2015 per keuken en hun aard bevindt zich in bijlage B. Gezien het kleine aantal klachten is de verdeling in procent niet echt relevant.

Le nombre de plaintes par les utilisateurs ou par le personnel entre 2010 et 2015 par cuisine, leur nature et leur origine se trouvent en annexe B. Vu le nombre réduit de plaintes, la répartition en pourcentage n'est pas vraiment pertinente.


De Post stelt inderdaad vast, door de klachten van klanten, dat een bepaald aantal zendingen van minder dan twee kilogram aankomt bij ABX Worldpack (ongeveer twintig klachten in 1995).

La Poste constate effectivement, à travers les plaintes de clients, qu'un certain nombre d'envois de moins de deux kilogrammes parviennent chez ABX Worldpack (environ vingt réclamations en 1995).


Het interne systeem van de FOD voorziet een maximum van 45 kalenderdagen om te reageren op klachten van klanten.

Le système interne du Service public fédéral (SPF) prévoit un délai de maximum 45 jours calendrier pour répondre aux plaintes des clients.


Wat betreft de factoren die een doorslaggevende rol speelden bij die negatieve evaluaties, ging het om manifest ondermaats functioneren (onder andere niet halen van doelstellingen) gecombineerd met een ongepaste houding (bijvoorbeeld niet respecteren van het arbeidsreglement, afspraken niet nakomen, klachten van klanten, enz.).

En ce qui concerne les facteurs qui ont joué un rôle pour ces évaluations négatives, il s’agit d’un fonctionnement manifestement inférieur au niveau attendu (entre autre la non-atteinte des objectifs) combiné à un comportement inapproprié (par exemple le non-respect du règlement de travail ou des conventions, des plaintes des clients, etc.).


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Het interne systeem van de Federale Overheidsdienst (FOD) voorziet een maximum van 45 kalenderdagen om te reageren op klachten van klanten.

Le système interne Service public fédéral (SPF) prévoit un délai de maximum 45 jours calendriers pour répondre aux plaintes des clients.


De Algemene Directie Controle en Bemiddeling van de FOD Economie heeft voor wat betreft de in de vraag van het geachte lid geschetste problematiek geen klachten van klanten van webwinkels ontvangen.

En ce qui concerne la problématique évoquée dans la question de l’honorable membre, la Direction générale du Contrôle et de la Médiation du SPF Économie n’a reçu aucune plainte de clients des magasins en ligne.


- Beheert gegevens in een contactcenter systeem (co 01670) - Gebruikt hulpmiddelen tijdens het contact in functie van de opdracht - Zoekt door de klant gevraagde informatie op in ter beschikking gestelde informatiebronnen volgens de regels van het script - Geeft ingewonnen gegevens volledig in tijdens of na het contact in het daarvoor bestemde databestand en veld - Verbetert fouten - Typt foutloos binnen een foutenmarge van 3% - Past de opeenvolgende stappen van het script toe - Formuleert het resultaat van het contact - Gebruikt communicatietechnieken (co 01671) - Herformuleert wat de klant zegt in functie van het doel van het contact - Stemt de communicatie af op het communicatieprofiel van de klant - Richt logisch opgebouwde contact- en ...[+++]

- Gère les données dans un système de Contact Center (co 01670) : - utilise des outils pendant le contact, en fonction de la tâche ; - recherche les informations demandées par le client dans les sources d'information mises à disposition conformément aux règles du script ; - encode complètement les données récoltées pendant ou après le contact dans la base de données et le champ prévus à cet effet ; - corrige les erreurs ; - dactylographie avec une marge d'erreurs de seulement 3 % ; - applique les étapes successives du script ; - formule le résultat du contact. - Utilise des techniques de communication (co 01671) : - reformule ce que le client dit en fonction de l'objectif du contact ; - adapte la communication au profil communication ...[+++]


Met betrekking tot de behandeling van de klachten waar u het in uw vraag over hebt, wenst Proximus zich te verontschuldigen bij de klanten die ongemak zouden hebben ondervonden.

Et enfin, en ce qui concerne la question du traitement des plaintes que vous soulevez dans votre question, Proximus présente ses excuses aux clients qui auraient subi des désagréments.


1. Heeft de FOD Economie reeds klachten over fotograferende klanten ontvangen?

1. Le SPF Économie a-t-il déjà enregistré des plaintes relatives à des photos prises par des clients dans des commerces?


Graag een opsplitsing per jaar. 2. Hoeveel klachten heeft u de laatste vijf jaar ontvangen van klanten die problemen ondervonden met failliete webshops?

2. Combien de plaintes relatives à des problèmes liés à la faillite de boutiques en ligne avez-vous reçues au cours des cinq dernières années?




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Date index: 2021-08-13
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