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Bewerkbaarheid in warme toestand
Doordringbaarheid in warme toestand
Permeabiliteit in warme staat
Reactoruitschakeling in koude toestand
Reactoruitschakeling in warme toestand

Vertaling van "Reactoruitschakeling in warme toestand " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE






doordringbaarheid in warme toestand | permeabiliteit in warme staat

perméabilité à chaud


bewerkbaarheid in warme toestand

aptitude au formage à chaud | formabilité à chaud
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Wanneer zowel testcycli in statische toestand als transiënte testcycli van toepassing zijn, wordt de GER vanuit de transiënte testcyclus met warme start vastgesteld.

Lorsqu'un cycle d'essai en conditions stationnaires et un cycle d'essai en conditions transitoires s'appliquent, le GER est déterminé sur la base du cycle d'essai en conditions transitoires avec démarrage à chaud.


1.1 „spanning in warme toestand: de door de fabrikant aangegeven bandenspanning in koude toestand, verhoogd met 0,2 bar;

par «pression normale de marche», on entend la pression de gonflage à froid spécifiée par le constructeur du véhicule, augmentée de 0,2 bar;


bij elke test moet de bandenspanning overeenkomen met de spanning in warme toestand;

lors de chaque essai, la pression des pneumatiques doit être la pression normale de marche;


Deze test vindt plaats bij een beginsnelheid van 40 km/h voor de test van type I en 60 km/h voor de test van type III om de remwerking in warme toestand te beoordelen aan het einde van de tests van type I en III. De uitvoering van de remverliestest van type I en/of type III moet plaatsvinden direct na deze test in koude toestand.

Cet essai est effectué à une vitesse initiale équivalant à 40 km/h pour l'essai du type I et à 60 km/h pour l'essai du type III, afin d'évaluer l'efficacité du freinage à chaud à l'issue des essais du type I et du type III. L'essai de perte d'efficacité à chaud du type I et/ou du type III doit être exécuté immédiatement après l'essai d'efficacité à froid.


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De remwerking in warme toestand mag bij trekkers niet minder bedragen dan 80 % van die welke is voorgeschreven voor de desbetreffende categorie en niet minder dan 60 % van de bij de test van type 0 met ontkoppelde motor geregistreerde waarde.

Pour les tracteurs, cette efficacité à chaud ne doit pas être inférieure à 80 % de celle qui est prescrite pour la catégorie en question, ni à 60 % de la valeur constatée lors de l'essai du type 0 avec le moteur débrayé.


Na afloop van de test van type I (volgens punt 2.3.1 of punt 2.3.2) wordt de werking van het bedrijfsremsysteem in warme toestand gemeten onder dezelfde voorwaarden (met name bij een constante bedieningskracht die niet groter is dan de in werkelijkheid uitgeoefende gemiddelde kracht) als voor de test van type 0 met ontkoppelde motor (de temperatuurvoorwaarden mogen verschillen).

À la fin de l'essai du type I (essai décrit au point 2.3.1 ou essai décrit au point 2.3.2), on mesurera l'efficacité à chaud du système de freinage de service dans les mêmes conditions que pour l'essai du type 0 avec le moteur débrayé (en particulier avec une force constante exercée sur les commandes qui ne soit pas supérieure à la force moyenne effectivement utilisée, mais avec des conditions de température pouvant être différentes).


Wat onafhankelijkheid van de media en vrijheid van meningsuiting betreft, wordt de toestand geleidelijk aan steeds slechter voor de Wit-Russen. Daarom zijn wij een warm voorstander van het opzetten van een radiozender die uitzendt vanuit Polen, Litouwen en mogelijk Oekraïne.

La situation des citoyens bélarussiens concernant l’indépendance des médias et la liberté d’expression va en empirant et c’est pourquoi nous appuyons fermement la création d’un réseau de radiodiffusion émettant à partir de la Pologne, de la Lituanie et éventuellement de l’Ukraine.


1.3.1. Test in stabiele toestand (NRSC): Tijdens een voorgeschreven volgorde van bedrijfsomstandigheden worden de hoeveelheden van bovengenoemde uitlaatgasemissies bij een warme motor continu gemeten door bemonstering van het ruwe uitlaatgas.

1.3.1. Essai NRSC Durant une séquence prescrite de conditions de fonctionnement d'un moteur chaud, les quantités d'émission de gaz d'échappement indiquées ci-dessus sont analysées en continu en prélevant un échantillon de gaz d'échappement bruts.




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Date index: 2024-04-19
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