Project gecoördineerd door Prof. Alan Morris van de Cranfield University in Bedford (VK), in samenwerking met onderzoekers van QinetiQ Limited in Farnborough, het Central Laboratory of the Research Councils in Didcot, BAE Systems (Operations) L
td in Preston (VK), Technische Universiteit Delft en de Nederlandse Nationale Stichting voor Laboratoria in Marknesse (Nederland), het Duitse Centrum voor vervoer in de lucht en over land in Göttingen, EADS Deutschland GmbH in München, TU Braunschwieg, TU München, de Universiteiten van Stuttgart en Siegen en het Instituut voor vervoer in de lucht en over land van de TU Berlijn (Duitsland) en SAAB A
...[+++]B in Linköping en Kungliga Tekniska Högskolan in Stockholm (Zweden).Projet coordonné par le Pro
f. Alan Morris de l'Université Cranfield à Bedford (Royaume-Uni) en association avec des chercheurs de QinetiQ Limited à Farnborough, du Central Laboratory of the Research Councils à Didcot, de BAE Systems (Operations) Ltd à Preston (Royaume-Uni), de l'Universit
é de technologie de Delft et de la Fondation nationale pour les transports aériens et terrestres à Marknesse (Pays-Bas), du Centre allemand d'aérospatiale à Göttingen, d'EADS Deutschland GmbH à Muni
ch, de l'Université ...[+++]technique de Brunswick, de l'Université technique de Munich, des Universités de Stuttgart et de Siegen et de l'Institut d'aérospatiale de l'Université technique de Berlin (Allemagne), de SAAB AB à Linköping et de la Kungliga Tekniska Högskolan de Stockholm (Suède).