Vereisten van de functie De Adviseur - Managementondersteuning be
zit de generieke en technische competenties zoals hierna be
schreven : - op het vlak van de generieke competenties : o analyseren, informatie integreren en vernieuwend denken door innovatieve en creatieve ideeën aan te brengen; o nemen van beslissingen op basis van (on)volledige informatie en doelgericht acties ondernemen om de beslissingen uit te voeren; o anderen begeleiden, een voorbeeldfunctie uitoefenen en hen ondersteunen in hun dagelijks functioneren; o groepsge
...[+++]est creëren en bevorderen door zijn/haar mening en ideeën te delen en door bij te dragen aan de oplossing van conflicten tussen collega's; o beschikken over goede communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling; o interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier begeleiden, hen een persoonlijke dienstverlening leveren en constructieve contacten onderhouden; o impact hebben, onderhandelen om tot een win-win situatie te komen en een publiek overtuigen; o integer handelen in overeenstemming met de verwachtingen van de organisatie, vertrouwelijkheid respecteren, verbintenissen nakomen en elke vorm van partijdigheid vermijden; o de eigen groei actief plannen en beheren in functie van zijn/haar mogelijkheden, interesses en ambities door het eigen functioneren kritisch in vraag te stellen en zich continu nieuwe inzichten, vaardigheden en kennis eigen te maken; o beschikken over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en de verantwoordelijkheid op zich te nemen voor de correctheid van ondernomen acties; - op het vlak van de technische competenties : o een geavanceerde kennis hebben van : - de structuur en de organisatie van de AAFISC, - de structuur en de organisatie van de Administratie Grote Ondernemingen, - de centrale processen, - projectopvolging en de toepassing PM, - de opvolging van operationele plannen, - de vertaling van het operationeel plan naar actieplannen en deze opvol ...Exigences de la fonction Le Conseiller - Soutien au management dispose des compétences génériques et techniques s
uivantes : - sur le plan des compétences génériques : o analyser, intégrer l'information, penser de manière innovante en apportant des idées novatrices et créatives; o prendre des décisions à partir d'informations (in)complètes et initier des actions ciblées afin de mettre en oeuvre les décisions; o accompagner les autres, servir de modèle et les soutenir dans leur fonctionnement quotidien; o créer et améliorer l'esprit d'équipe en partageant ses avis et ses idées et en contribuant à la résolution de conflits entre collègue
...[+++]s; o disposer d'une bonne capacité de communication tant écrite qu'orale; o accompagner des clients internes et externes de manière transparente, intègre et objective, leur fournir un service personnalisé et entretenir des contacts constructifs; o avoir de l'impact, négocier pour arriver à une situation " gagnant-gagnant" et convaincre un public; o agir de manière intègre, conformément aux attentes de l'organisation, respecter la confidentialité et les engagements et éviter toute forme de partialité; o planifier et gérer de manière active son propre développement en fonction de ses possibilités, intérêts et ambition, en remettant en question de façon critique son propre fonctionnement et en s'enrichissant continuellement par de nouvelles idées et approches, compétences et connaissances; o s'impliquer et démontrer de la volonté et de l'ambition afin de générer des résultats et assumer la responsabilité de la qualité des actions entreprises; - sur le plan des compétences techniques : o disposer d'une connaissance avancée : - l'organisation de l'Administration générale de la Fiscalité, - l'organisation de l'Administration Grandes entreprises, - des processus centraux, - du suivi des projets et de l'application PM, - du suivi des plans opérationnels, - de la traduction des objectifs du plan opérationnel en plans d'actio ...