Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aanleren van basisvaardigheden
Bedrijfsprincipes aanleren
Beroepen
Businessprincipes aanleren
Dienst Beroepen
Nationale raad van de paramedische beroepen
Onderneming voor het aanleren van een beroep
Onderneming voor het aanleren van een beroep
Principes van architectonisch ontwerp aanleren
Principes van architecturaal design aanleren
Principes van architecturaal ontwerp aanleren
Principes van bouwkundig ontwerp aanleren
Principes van ordehandhaving aanleren
Principes van rechtshandhaving aanleren
Principes van wetshandhaving aanleren
Zakelijke beginselen aanleren
Zakelijke principes aanleren

Traduction de «aanleren van beroepen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
principes van architecturaal design aanleren | principes van bouwkundig ontwerp aanleren | principes van architectonisch ontwerp aanleren | principes van architecturaal ontwerp aanleren

enseigner les principes de la conception architecturale


zakelijke beginselen aanleren | zakelijke principes aanleren | bedrijfsprincipes aanleren | businessprincipes aanleren

enseigner les principes commerciaux


principes van ordehandhaving aanleren | principes van rechtshandhaving aanleren | principes van wetshandhaving aanleren

enseigner les principes d'application de la loi


Onderneming voor het aanleren van een beroep (élément)

entreprise d'apprentissage professionnel | E.A.P.






Nationale raad van de paramedische beroepen

Conseil national des professions paramédicales


aanleren van moderne talen in de lager klassen van de basisscholen

enseignement précoce des langues vivantes


aanleren van basisvaardigheden

apprentissage de base | apprentissage fondamental


onderneming voor het aanleren van een beroep

entreprise d'apprentissage professionnel | EAP [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
19. is bezorgd over de discrepantie tussen gevraagde en aangeboden vaardigheden die jongeren hun toekomst afneemt, terwijl er tegelijkertijd duizenden vacatures in heel Europa open blijven als gevolg van deze chronische vaardighedenkloof; is van mening dat er een nieuwe aanpak moet komen die meer gericht is op het aanleren van beroepen en vaardigheden die de economie van elke lidstaat vereist;

19. se dit préoccupé par l'inadéquation des qualifications qui oblitère l'avenir des jeunes alors que des milliers d'emplois sont vacants en Europe en raison d'un manque chronique de qualifications; estime qu'il faut envisager une autre façon d'agir davantage axée sur l'enseignement des professions et des compétences dont l'économie de chaque État membre a besoin;


Het industrieel leerlingwezen is gericht op het aanleren van beroepen uitgeoefend door loontrekkenden, met uitzondering van huisbedienden.

On appelle apprentissage industriel, l'apprentissage de professions exercées par des travailleurs salariés à l'exception des travailleurs domestiques.


Het industrieel leerlingwezen is gericht op het aanleren van beroepen uitgeoefend door loontrekkenden, met uitzondering van huisbedienden.

On appelle apprentissage industriel, l'apprentissage de professions exercées par des travailleurs salariés à l'exception des travailleurs domestiques.


De loopbaan van de militair zal beperkter zijn en hij zal derhalve verschillende beroepen binnen de structuur moeten aanleren.

La carrière du militaire sera plus limitée et dès lors il devra apprendre plusieurs professions à l'intérieur de la structure.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De loopbaan van de militair zal beperkter zijn en hij zal derhalve verschillende beroepen binnen de structuur moeten aanleren.

La carrière du militaire sera plus limitée et dès lors il devra apprendre plusieurs professions à l'intérieur de la structure.


een grotere participatie van meisjes in de diverse initiële beroepsopleidingsstelsels buiten het schoolonderwijssysteem bevorderen, in het bijzonder ICT-stages, en soorten opleidingen voor vrouwen aanpassen of, waar geëigend afschaffen, die geen echte beroepsvaardigheden aanleren of meisjes in de richting sturen van traditionele vrouwelijke beroepen of beroepen die geen perspectief bieden;

à encourager une participation accrue des filles aux différents programmes de formation professionnelle initiale en dehors du système de l'enseignement scolaire, en particulier les apprentissages TIC, et à adapter - ou, au besoin, à les supprimer - les types de formation des femmes qui ne procurent pas de véritables qualifications professionnelles et qui dirigent les filles vers des activités traditionnellement féminines ou des secteurs où la main-d'œuvre est déjà pléthorique;


34. verwelkomt het inzicht van de Commissie dat het ontbreken van voldoende mankracht in bepaalde beroepen en kwalificaties een uitdaging is voor de toeristische sector; betreurt dat er geen duidelijke voorstellen zijn voor de aanpak hiervan; verzoekt de Commissie onderzoek te doen naar de behoefte aan personeel per sector en per regio, met inachtneming van de bestaande en toekomstige uitdagingen en het algemeen toeristisch beleidskader op nationaal en regionaal niveau; vraagt de lidstaten om alle mogelijkheden van het Europees Sociaal Fonds te benutten voor dergelijke beroepsvorming en het aanleren ...[+++]

34. se félicite que la Commission reconnaisse que le manque de ressources humaines dont souffrent certains professions et qualifications constitue un défi pour le secteur du tourisme, regrette l'absence de propositions précises pour faire face à ce phénomène; invite la Commission à élaborer une étude sur les besoins en ressources humaines par secteur et par région, en prenant en considération les défis existants et à venir et le cadre d'une politique générale du tourisme au niveau national et régional; invite les États membres à bénéficier de toutes les possibilités du Fonds social européen pour une formation professionnelle appropriée ainsi que pour l'apprentissage des langues ...[+++]


4. verwelkomt het inzicht van de Commissie dat het ontbreken van voldoende personeel in bepaalde beroepen en met bepaalde kwalificaties een uitdaging is voor de toeristische sector; betreurt dat er geen duidelijke voorstellen zijn voor de aanpak hiervan; verzoekt de Commissie onderzoek te doen naar de behoefte aan personeel per sector en per regio, rekening houdende met de bestaande en toekomstige uitdagingen en het algemeen toeristisch beleidskader op nationaal en regionaal niveau; vraagt de lidstaten om alle mogelijke taken van het Europees Sociaal Fonds te benutten voor dergelijke beroepsvorming en het ...[+++]

se félicite que la Commission reconnaisse que le manque de ressources humaines dont souffrent certains professions et qualifications constitue un défi pour le secteur du tourisme; regrette l'absence de propositions précises pour faire face à ce phénomène; invite la Commission à élaborer une étude sur les besoins en ressources humaines par secteur et par région, en prenant en considération les défis existants et à venir et le cadre d'une politique générale du tourisme au niveau national et régional; invite les États membres à bénéficier de toutes les possibilités du Fonds social européen pour une formation professionnelle appropriée ainsi que l'apprentissage des langues é ...[+++]


33. verwelkomt het inzicht van de Commissie dat het ontbreken van voldoende mankracht in bepaalde beroepen en kwalificaties een uitdaging is voor de toeristische sector; betreurt dat er geen duidelijke voorstellen zijn voor de aanpak hiervan; verzoekt de Commissie onderzoek te doen naar de behoefte aan personeel per sector en per regio, met inachtneming van de bestaande en toekomstige uitdagingen en het algemeen toeristisch beleidskader op nationaal en regionaal niveau; vraagt de lidstaten om alle mogelijkheden van het Europees Sociaal Fonds te benutten voor dergelijke beroepsvorming en het aanleren ...[+++]

33. se félicite que la Commission reconnaisse que le manque de ressources humaines dont souffrent certains professions et qualifications constitue un défi pour le secteur du tourisme, regrette l'absence de propositions précises pour faire face à ce phénomène; invite la Commission à élaborer une étude sur les besoins en ressources humaines par secteur et par région, en prenant en considération les défis existants et à venir et le cadre d'une politique générale du tourisme au niveau national et régional; invite les États membres à bénéficier de toutes les possibilités du Fonds social européen pour une formation professionnelle appropriée ainsi que pour l'apprentissage des langues ...[+++]


De loopbaan van de militair zal beperkter zijn en derhalve zal hij in de legerstructuur verschillende beroepen moeten aanleren.

La carrière du militaire sera plus limitée et dès lors il devra apprendre plusieurs professions à l'intérieur de la structure militaire.


w