Aanvraagformulieren zijn te verkrijgen op het secretariaat : tel. 03/240.55.00, e-mail : Greet.Schoenmaekers@provincieantwerpen.be of via : http ://www.provincieantwerpen.be/beleid/onderwijs-en-vorming/onderwijs.html II. De aanvragen moeten volgende gegevens bevatten : 1) voor welke stichting een beurs wordt aangevraagd; 2) de naam, de voornamen en de woonplaats van de beursaanvrager, alsook zijn geboorteplaats en datum; 3) in welke hoedanigheid de kandidaat de beurs aanvraagt; 4) de andere beurzen of openbare toelagen waarvan de aanvrager reeds geniet; 5) het post- of bankrekeningnummer van de beursaanvrager of van zijn ouders.
Le formulaire vous sera envoyé sur demande : tél. 03/240.55.00, e-mail : Greet.Schoenmaekers@provincieantwerpen.be ou à télécharger à http ://www.provincieantwerpen.be/beleid/onderwijs-en-vorming/onderwijs.html II. Ces demandes doivent contenir les indications suivantes : 1) la désignation de la fondation dont on demande une bourse; 2) les noms, prénoms et domicile du postulant, ainsi que le lieu et la date de naissance; 3) la qualité pour laquelle on sollicite la bourse; 4) l
a désignation et le montant des autres bourses ou subsides publics dont jouit le postulant; 5) le numéro du compte chèque postal ou compte bancaire du postulan
...[+++]t ou des ses père et mère.