Hoeveel klachten ontving het meldpunt in 2010 (sinds haar oprichting), 2011, 2012, 2013 en het eerste semester van 2014, en kan voor elk van de respectievelijke periodes het totaal aantal klachten worden onderverdeeld naar: 1. type klacht: constructiefouten, faillissementen, het niet (correct) uitvoeren van de bestelde werken, enzovoort; 2. ho
eveel verschillende bedrijven/aannemers verantwoordelijk waren voor de klachten en hoeveel proce
ssen-verbaal er ten aanzien van hen werden opgesteld voor fouten met of gebrek aan registratie; 3
...[+++]. het gevolg dat aan de klachten werd gegeven: behandeling door de FOD Economie zelf, verzending naar de Verzoeningscommissie Bouw (indien de aannemer of het bouwbedrijf wil meewerken), de rechtbank, enzovoort?Combien de plaintes ont été recensées par ce point de contact en 2010 (année de sa création), 2011, 2012, 2013 et au cours du premier semestre 2014, réparties pour chacune des années précitées en fonction des critères suivants : 1. type de plainte: vices de construction, faillites, non-exécution des travaux ou exécution des travaux non conforme aux plans, etc.; 2. nombre d'entreprises/entrepreneurs visés par les plaintes et nombre de procès-verbaux dressés pour absence d'enregistrement ou enregistrement incomplet ; 3. suite réservée aux plaintes: traitement par le SPF Économie lui-même, renvoi à la Commission de conciliation construction (pour autant que l'entrepreneur ou l'entreprise ac
cepte de coopérer), ...[+++]devant les tribunaux, etc?