Opdrachten en taken De Adviseur Patrimoniumdocumentatie heeft, onder andere, de volgende opdrachten en taken : o bepalen van de doelstellingen van het team en van elk
van zijn leden; o acties bepalen die door de teamleden moeten uitgevoerd worden, afhankelijk van de beschikbare middelen; o het plan van het afdelingshoofd operationeel maken door de concrete acties te hernemen die moeten uitgevoerd worden door de teamleden; o motiveren, evalueren en aansturen van de verschillende teamleden; o verzekeren van het dagelijks beheer van het team, namelijk door de planning en de
...[+++]coördinatie van de te nemen acties voor het beheer van het privé-patrimonium van de Staat; o verzekeren van het beheer van de boekhouding van de verschillende ondernomen acties; o leggen van contacten met aannemers en de partners; o contactpersoon zijn door de interne en externe vragen te centraliseren; o geven van regelmatige en gerichte feedback van de activiteiten en de resultaten van het project bij het Afdelingshoofd PD - A4 en de Administrateur Patrimoniumdiensten teneinde hem de gelegenheid te bieden om deze te evalueren en te integreren in het managementbeleid.Missions et tâches Le Conseiller Documentation patrimoniale a, entre autres, les missions et tâches suivantes : o déterminer les objectifs de l'équipe et de chacun de ses membres
; o déterminer les actions à mettre en oeuvre par les membres de son équipe en fonction des moyens disponibles; o opérationnaliser le plan du chef de division reprenant les actions concrètes à mettre en oeuvre par les membres de l'équipe; o motiver, évaluer, diriger les différents membres de l'équipe; o assurer la gestion journalière de l'équipe, notamment en planifiant et coordonnant les actions à prendre en vue d'assurer la gestion du patrimoine immobilier
...[+++]privé de l'Etat; o assurer la gestion comptable des différentes actions entreprises; o établir les contacts avec les donneurs d'ordre et les partenaires; o être la personne de contact centralisant les demandes internes et externes; o assurer le feed-back régulier et ponctuel des activités et des résultats du projet auprès du Chef de division SP - A4 et de l'Administrateur « Services patrimoniaux » afin de lui permettre de les évaluer et de les intégrer dans sa politique de gestion.