Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administratieve akte
Administratieve details voor evenementen aansturen
Administratieve formaliteit
Administratieve kosten
Administratieve lasten
Administratieve organisatie
Administratieve rechtbank
Administratieve rechtspraak
Administratieve taken voor evenementen begeleiden
Algemene Rekenkamer
Bureaucratie
CAFA
Centrale Raad van Beroep
Onderzoek en contact voor administratieve doeleinden
Onderzoek voor administratieve doeleinden
Rekenhof
Toegang tot administratieve stukken
Toegankelijkheid van administratieve stukken
Vereenvoudiging van administratieve formaliteiten

Vertaling van "administratieve post " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
administratieve formaliteit [ administratieve kosten | administratieve lasten | bureaucratie | vereenvoudiging van administratieve formaliteiten ]

formalité administrative [ bureaucratie | charge administrative | coût administratif | coût de l'administration | coût des formalités administratives | simplification administrative | simplification des formalités administratives ]


administratieve organisatie

organisation administrative


comité voor administratieve en financiële aangelegenheden | commissie Administratieve en Financiële Aangelegenheden | commissie voor administratieve en financiële aangelegenheden | CAFA [Abbr.]

Comité des affaires administratives et financières | commission des affaires financières et administratives | CAFA [Abbr.]


overige gespecificeerde onderzoeken voor administratieve doeleinden

Autres examens à des fins administratives


onderzoek en contact voor administratieve doeleinden

Examen médical et prise de contact à des fins administratives


onderzoek voor administratieve doeleinden

Examen à des fins administratives


administratieve akte | administratieve akte/daad

acte administratif


toegang tot administratieve stukken | toegankelijkheid van administratieve stukken

accès aux documents administratifs


administratieve rechtspraak [ administratieve rechtbank | Algemene Rekenkamer | Centrale Raad van Beroep | Rekenhof ]

juridiction administrative [ Conseil d'État | Cour administrative d'appel | Cour des comptes | tribunal administratif ]


administratieve details voor evenementen aansturen | administratieve taken voor evenementen begeleiden

régler les détails administratifs d'une manifestation
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
...dzakelijk Organiseert de administratieve post-mortemdocumenten en controleert de voorwaarden voor de uitvaart (Id 16374-c, Id 17285-c, Id 18167-c) - Gebruikt specifieke kantoorsoftware - Vraagt vergunningen aan - Gaat de aanwezigheid van documenten of gegevens na - Regelt en plant de administratieve verplichtingen die samenhangen met de uitvaart, binnen een vooraf bepaald tijdsbestek - Haalt de post-mortemdocumenten op - Brengt de administratieve documenten voor de toelating tot begrafenis of crematie in orde - Volgt de nationale en internationale wettelijke bepaling op en past deze toe Behandelt en presenteert het lichaam (kist, aank ...[+++]

...âches logistiques, si nécessaire Organise les documents post-mortem administratifs et vérifie les conditions des obsèques (Id 16374-c, Id 17285-c, Id 18167-c) - Utilise des logiciels bureautiques spécifiques - Demandes des autorisations - Vérifie la présence de documents ou de données - Règle et planifie les obligations administratives des obsèques selon un calendrier préalablement fixé - Enlève les documents post-mortem - Règle les documents administratifs pour l'autorisation de l'enterrement ou de la crémation - Se tient au coura ...[+++]


...- Het organiseren van de administratieve post-mortem documenten - Het controleren van de voorwaarden om de uitvaart te kunnen uitvoeren - Het behandelen en presenteren van het lichaam - Het uitvoeren van de begrafenisceremonie - Het begeleiden van de familie - Het leiden van het personeel wat betreft de technieken, protocollen, handelswijzen - Het adviseren van de klant bij leven over de opmaak van zijn/haar uitvaart - Het innen van de betalingen - Het superviseren van een opgraving - Het bepalen van promoties en communicaties voor de begrafenisdiensten - Het coördineren van de activiteiten van het team en het leiden van de organisati ...[+++]

...les documents post-mortem administratifs - Contrôler les conditions d'exécution des obsèques - Prendre soin de la toilette et de la présentation du corps du défunt - Exécuter la cérémonie funèbre - Accompagner la famille - Diriger le personnel dans les techniques, protocoles et procédures - Conseiller le client sur l'élaboration de ses futures obsèques - Encaisser les paiements - Superviser les exhumations - Elaborer les promotions et communications concernant les services funéraires - Coordonner les activités de l'équipe et diriger l'organisation 2.3. Attestations requises 2.3.1. Attestations légales Pas d'attestations légales 2.3.2. ...[+++]


...taken uit Controleert de administratieve post- mortemdocumenten (overlijdensakte, toestemming tot lijkbezorging : begraving, crematie, ...) (Id 18167-c) - Gaat de aanwezigheid van documenten of gegevens na - Haalt de post-mortemdocumenten op - Gebruikt specifieke kantoorsoftware - Regelt en plant de administratieve verplichtingen die samenhangen met de uitvaart, binnen een vooraf bepaald tijdsbestek Behandelt en presenteert het lichaam (kisten, aankleden, ...) (Id 24118-c) - Handelt volgens veiligheidsvoorschriften (hygiëne, dragen van aangepaste kledij bij besmettingen, ...) - Verzorgt de lijktooi en baart op - Neemt alle maatregelen ...[+++]

...ans le funérarium - Transporte le défunt - Met en bière le défunt - Exécute des tâches logistiques Contrôle les documents post-mortem (acte de décès, autorisation de sépulture : inhumation, crémation, ...) (Id 18167-c) - Vérifie la présence de documents ou de données - Enlève les documents post-mortem - Utilise des logiciels bureautiques spécifiques - Règle et planifie les obligations administratives des obsèques selon un calendrier préalablement fixé Prend soin de la toilette et de la présentation du corps du défunt (mise en bière, habillage, ...) (Id 24118-c) - Agit selon les consignes de sécurité (hygiène, vêtements adaptés en cas ...[+++]


...tieke taken uit Haalt de administratieve post mortemdocumenten op en kijkt deze na op volledigheid (medische overlijdensakte, toestemming tot lijkbezorging : begraving, crematie, ...) (Id 18167-c) - Gaat de aanwezigheid van documenten of gegevens na - Haalt de post-mortemdocumenten op Behandelt en presenteert het lichaam (kisten, aankleden, ...) (Id 24118-c) - Handelt volgens veiligheidsvoorschriften (hygiëne, dragen van aangepaste kledij bij besmettingen, ...) - Verzorgt de lijktooi en baart op - Neemt alle maatregelen voor een goede bewaring van de overledene Ondersteunt de uitvoering van de begrafenisceremonie (Id24116-c, Id 24120- ...[+++]

...unt - Met en bière le défunt - Exécute des tâches logistiques Enlève les documents post-mortem et vérifie leur complétude (acte de décès, autorisation de sépulture : inhumation, crémation, ...) (Id 18167-c) - Vérifie la présence de documents ou de données - Enlève les documents post-mortem Prend soin de la toilette et de la présentation du corps du défunt (mise en bière, habillage, ...) (Id 24118-c) - Agit selon les consignes de sécurité (hygiène, vêtements adaptés en cas d'infection, ...) - Effectue la toilette mortuaire et la mise en bière - Prend toutes les mesures nécessaires pour la conservation du corps du défunt Soutient l'exéc ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Art. 5. § 1. Indien de ambtenaar aangewezen door de regering om administratieve geldboeten op te leggen bedoeld in artikel 38 van de Ordonnantie overweegt om een administratieve geldboete op te leggen overeenkomstig artikel 38 van de Ordonnantie, dan moet hij de persoon aan wie de premie BE HOME werd uitbetaald hiervan per aangetekende post op de hoogte brengen.

Art. 5. § 1. Si le fonctionnaire désigné par le gouvernement pour infliger des amendes administratives visées à l'article 38 de l'Ordonnance envisage d'infliger une amende administrative sur la base de l'article 38 de l'Ordonnance, il doit alors en informer, par courrier recommandé, la personne à qui la prime BE HOME a été payée.


De huurder kan binnen een vervaltermijn van zestig dagen vanaf de derde werkdag die volgt op de datum van de afgifte op de post van de aangetekende brief, vermeld in paragraaf 4, met een gemotiveerd verzoekschrift de administratieve geldboete betwisten en om kwijtschelding, vermindering of uitstel van betaling van de administratieve geldboete vragen.

Le locataire peut, dans un délai d'échéance de soixante jours à compter à partir du troisième jour ouvrable qui suit la date de remise à la poste de la lettre recommandée, visée au paragraphe 4, contester l'amende administrative moyennant une demande motivée, et introduire une demande de remise, de diminution ou de sursis de paiement de l'amende administrative.


Naast het beheer van deze taken, moet deze post voorzien in een goede operationele en administratieve coördinatie tussen alle EC3-segmenten.

Outre la gestion de ces tâches, ce poste consistera à assurer une bonne coordination, tant opérationnelle qu'administrative, de toutes les fonctions de l'EC3.


Aangaande de vorderingen die ertoe strekken, ten eerste, dat het Gerecht gelast dat verzoekers post wordt heringedeeld in een rang die overeenkomt met het niveau van zijn verantwoordelijkheden, en, ten tweede, dat het Gerecht de EDEO gelast om, met terugwerkende kracht sinds verzoekers indiensttreding, alle, met name financiële, gevolgen aan die herindeling te verbinden, zij eraan herinnerd dat de rechter in het kader van een beroep uit hoofde van artikel 91 van het Statuut geen beginselverklaringen kan afleggen en een instelling geen bevelen kan geven zonder inbreuk te maken op de bevoegdheden van het ...[+++]

S’agissant des demandes tendant à ce que le Tribunal, d’une part, ordonne le reclassement du poste du requérant à un grade correspondant au niveau de ses responsabilités et, d’autre part, ordonne au SEAE de tirer toutes les conséquences, notamment pécuniaires, de ce reclassement, rétroactivement depuis l’entrée en fonctions du requérant, il y a lieu de rappeler que, dans le cadre d’un recours introduit au titre de l’article 91 du statut, le juge ne saurait, sans empiéter sur les prérogatives de l’autorité administrative, faire des déclarat ...[+++]


(63) Het totale bedrag waarop de "annuleringsovereenkomst" betrekking had, bestond derhalve voor 100216447 ESP uit oninbare vorderingen, die bestonden uit het bedrag van de bedrijfsbelasting dat verkeerd was berekend, en de toeslagen die een administratieve post vormden met betrekking tot de daadwerkelijke belastingschuld waarop de annulering betrekking had, zodat het bedrag van deze post slechts een boekhoudkundig gegeven vormt dat geen enkel praktisch gevolg heeft.

(63) Par conséquent, sur le montant total couvert par l'accord sur "la remise partielle" des dettes, 100216447 ESP représentaient des créances irrécouvrables, à savoir le montant de la taxe sur les activités économiques du fait que la taxe elle-même n'avait pas de raison d'être, et les surtaxes qui constituaient un élément de comptabilité se rapportant à la dette fiscale réelle visée par la remise, de sorte que le montant de ce poste comptable doit être interprété comme un simple élément d'information comptable absolument dépourvu d'effet pratique.


De evaluatie ex post heeft de goede administratieve afwikkeling van het programma bevestigd, aangezien het beheer van de Commissie het mogelijk heeft gemaakt om de exploitatiekosten van het programma ten opzichte van MEDIA I met de helft te verminderen.

L'évaluation a posteriori a confirmé le bon fonctionnent administratif du programme, la gestion de la Commission ayant permis de réduire de moitié les frais de fonctionnement du programme par rapport à MEDIA I.


w