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van de dossiers en advies geven hieromtrent, controleren van de vorm en de inhoud; o beroep doen op de expertise van de medewerkers, geven van formeel en informeel advies; o informeren, bijstaan en adviseren van de voorzitter van het directiecomité en organiseren van de nodige coördinatievergaderingen; o detecteren en signaleren van problemen inzake de interne coördinatie en coherentie, en het nemen van initiatieven om deze op te lossen, verzamelen en synthetiseren van informatie die afkomstig is van de algemene fiscale administraties; o voorbereiden, opstellen en opvolgen van de dossiers komende van de algemene fiscale admi
...[+++]nistraties; o superviseren en analyseren van de standpunten en de inhoudelijke dossiers van de algemene fiscale administraties, het opstellen van commentaren, adviezen en suggesties ter attentie van de voorzitter van het directiecomité; o controleren van de stukken die ter ondertekening worden voorgelegd aan de voorzitter; o verzekeren van de samenwerking met andere betrokken diensten; o voorstellen, nemen of ondersteunen van veranderingsinitiatieven (bijvoorbeeld meewerken aan projecten ter ondersteuning van het management van de algemene fiscale administraties); o opstellen van allerlei soorten teksten (bijvoorbeeld verslagen, interne instructies, voorbereidende nota's voor een onderhoud,enz. ...); o leiden van verbeterprogramma's die binnen de dienst van de voorzitter gerealiseerd worden (bijvoorbeeld houden van vergaderingen met het team Program Management Office). ......ler la forme et le contenu; o faire appel à l'expertise des collabo
rateurs, donner des avis formels et informels; o informer, soutenir et conseiller le Président du Comité de direction et organiser les réunions de coordination nécessaires; o détecter et signaler les problèmes se rapportant à la coordination interne et à la cohérence, et prendre les initiatives adéquates afin de les résoudre, rassembler et synthétiser l'information provenant des administrations générales fiscales; o préparer, rédiger et assurer le suivi des dossiers provenant des administrations générales fiscales; o superviser et analyser les points de vue et les
...[+++] dossiers des administrations générales fiscales sur le fond, rédiger des commentaires, des avis et des suggestions à l'attention du Président du Comité de direction; o contrôler les pièces présentées à la signature du Président; o garantir la collaboration avec les autres services concernés; o proposer, prendre ou soutenir les initiatives de changement (par exemple collaborer aux projets en soutien du management des administrations générales fiscales); o rédiger toutes sortes de textes (par exemple des rapports, instructions internes, notes en préparation d'un entretien, etc...); o diriger les programmes d'amélioration réalisés au sein du service du Président (par exemple participer à des réunions avec l'équipe Program Management Office). ...