Hij leidt een groep van 50 tot 200 medewerkers van niveau A, B C en D. Opdrachten en taken De Adviseur-generaal Lo
gistiek - Directeur heeft onder andere de volgende opdrachten en taken : o bepalen van de prioriteiten van de verschillende diensten van de afdeling Wallonië van de stafdienst logistie
k om er de optimale werking van te garanderen (bijvoorbeeld een vooruitlopend beheer voeren, het operationeel actieplan en het ermee samenhangende werkingsbudget opstellen en coördineren); o de dienstchefs en de medewerkers van de afdeling W
...[+++]allonië leiden, opvolgen, ondersteunen, responsabiliseren en evalueren; o het personeel en de middelen van de afdeling Wallonië optimaal beheren (het toegekende budget beheren, de delegatie voor het afsluiten van overeenkomsten en het vereffenen van de uitgaven uitoefenen, instaan voor de administratie van de onderhoudsovereenkomsten ...); o de activiteiten van de afdeling en de goede afwikkeling van de administratieve processen leiden en coördineren (bijvoorbeeld de rollen, taken en doelstellingen van de verschillende antennechefs bepalen, het operationeel beheer van bepaalde door de FOD Financiën gebruikte gebouwen coördineren, de uitvoering coördineren van de verschillende werkzaamheden betreffende de gebouwen volgens de logistieke normen en standaarden...); o de verantwoordelijkheid dragen voor de operationalisering van verbeterprojecten (bijvoorbeeld het implementeren van nieuwe werkprocessen en geautomatiseerde systemen van facility management,...); Functievereisten De Adviseur-generaal logistiek - Directeur heeft de onderstaande generieke en technische competenties : - op het vlak van de generieke competenties : o analyseren, informatie integreren en vernieuwend denken door innovatieve en creatieve ideeën aan te brengen; o proactief stellen van objectieven, nauwgezet uittekenen van actieplannen en daarbij de juiste middelen inschakelen, binnen de beschikbare tijd; o begeleiden van medewerkers in hun groei en gericht feedbac ...Il assure la direction d'un groupe de 50 à 200 collaborateurs de niveau A, B C et D. Missions et tâches Le Conseiller général logistique - Directeur a, entre autres, les missions et tâches suivantes : o déterminer les priorités des différents services de la division Wallonie du Service d'encadreme
nt SL pour en garantir le fonctionnement optimal (par exemple effectuer une gestion prévisionnelle, établir et coordonner le plan d'action opérationnel ainsi que le budget de fonctionnement y afférent); o diriger, suivre, soutenir, responsabiliser et évaluer les chefs de services et les collaborateurs de la division Wallonie; o gérer de manièr
...[+++]e optimale les personnes et les moyens de la division Wallonie (gérer le budget attribué, exercer la délégation attribuée pour conclure des contrats et autoriser la liquidation des dépenses, répondre de l'administration en ce qui concerne les contrats de maintenance...); o diriger et coordonner les activités de la division et le bon déroulement des processus administratifs (par exemple déterminer les rôles, tâches et objectifs des différents chefs d'antennes, coordonner la gestion opérationnelle de certains bâtiments occupés par le SPF Finances, coordonner l'exécution des différents travaux relatifs aux bâtiments selon les normes et standards logistiques...); o assumer l'opérationnalisation de projets d'amélioration (par exemple implémenter de nouveaux processus de travail et des systèmes informatiques de facility management,...). Exigences de la fonction Le Conseiller général logistique - Directeur dispose des compétences génériques et techniques décrites ci-dessous : - sur le plan des compétences génériques : o analyser, intégrer l'information, penser de manière innovante en apportant des idées novatrices et créatives; o définir des objectifs de manière proactive, étayer des plans d'action de manière minutieuse et y impliquer les bonnes ressources, dans les délais disponibles; o accompagner les collaborateurs dans leur développ ...