verzoekt de Commissie en de lidstaten het initiatief e-Learning te concentreren op de volgende prioriteiten: terbeschikkingstelling van voldoende technologische infrastructuurvoorzieningen op alle scholen en opleiding van leraren (de eerste verantwoordelijken voor het onderwijs) via benchmarkingprojecten en de uitwisseling van beste praktijken opdat zij de nodige kennis en vaardigheden verwerven om de nieuwe technologieën voor pedagogische doeleinden te gebruiken, zowel op het niveau van de inhoud als door middel van software, die flexibel en multicultureel moeten zijn en rekening moeten houden met de specifieke aard van leerlingen en andere specifieke eisen, teneinde het leervermogen van leerlingen en volwassenen te verbeteren door de ontw
...[+++]ikkeling van onderwijs op afstand en een meer gedifferentieerde en op het individu afgestemde pedagogische benadering,demande à la Commission et aux États membres que l'initiative e-Learning soit axée sur les objectifs prioritaires suivants: la dotation suffisante en infrastructures technologiques de chaque école et la formation des enseignants (responsables au premier titre de l'éducation), par le biais d'actions d'évaluation des performances et d'échange des meilleures pratiques, afin qu'ils acquièrent connaissances et aptitudes dans l'utilisation des nouvelles technologies à des fins pédagogiques, tant au niveau des contenus que par le biais d'un logiciel qui soit souple et multiculturel et tienne compte des spécificités des élèves et d'autres diversités, afin d'améliorer les capacités d'apprentissage des élèves et des adultes en développant l'enseignement à di
stance ain ...[+++]si qu'une pédagogie différenciée et individualisée;