5. Om de kwaliteit van de dienstverlening te monitoren e
n te verbeteren, de prestaties van de onderneming op te volgen en de premie voor verkopen aan boord van de treinen te bepalen, laat het management van de dienst Treinbegeleiding maandelijks rapporten opmaken die algemene statistieken en individuele gegevens bevatten (voor elke treinbegeleider) op basis waarvan een evaluatie kan worden gemaakt met betrekking tot: - de rapportering (aantal treinsamenstellingen, aantal keer dat er assistentie verleend werd aan personen met beperkte mobiliteit (PBM), aantal treinvertragingen, aantal metingen van de treinvertraging, aantal groepen met re
...[+++]servering); - de synchronisatie tussen het ITRIS-toestel en de backoffice om de veiligheid van de spoor-wegexploitatie te waarborgen; - de controle van de electronische vervoersbewijzen; - de verkoop (aantal verkochte vervoersbewijzen per categorie, treinnummer, lijn, vertrek- en aankomststation, bedrag van de inkomsten); - de vaststellingen van onregelmatigheid (C170) (aantal C170 per treinnummer, lijn, vertrek en aankomst); - de cash deposit (bedrag van het cashgeld dat het personeelslid aan het begin van zijn prestatie bij zich heeft en bedrag dat hij op het einde van zijn prestatie stort, alsook kasoverschrijdingen); - het aantal gevonden voorwerpen; - het gebruik van de SRI-kaarten (volume ontvangen, gebruikte, niet-teruggebrachte, geannuleerde of defecte wegwerpchipkaarten); - de vastgestelde defecten aan de ITRIS-toestellen; - de coachingverslagen; - het ter beschikking stellen van gsm's en de verwerking van de facturatie.5. Aux fins de monitorer et d'améliorer la qualité du service, de monitorer les performances de l'entreprise, de définir la
prime pour la vente dans les trains, le Service Accompagnement des Trains fait établir mensuellement des rapports comprenant des statistiques générales et des données individuelles (propres à chaque accompagnateur de train), permettant d'évaluer respectivement: - l'activité de rapportage (nombre de compositions de trains, d'assistances aux personnes à mobilité réduite (PMR), de retards de trains, de mesures de la fréquentation des trains, ainsi que de présence de groupes avec réservations); - l'activité de synchron
...[+++]isation entre l'appareil Itris et le back office, afin de garantir la sécurité de l'exploitation ferroviaire; - l'activité de contrôle des titres de transport électroniques; - l'activité de vente (nombre de titres de transport vendus par catégorie, numéro de train, ligne, origine et destination, montant des recettes); - l'activité relative aux constats d'irrégularité (C170) (nombre de C170 par numéro de train, ligne, origine et destination); - le cash deposit (valeur du cash à disposition de l'agent en début de prestation et valeur déposée en fin de prestation, ainsi que dépassements de caisse); - le nombre d'objets perdus; - l'utilisation des cartes SRI (volume de cartes à puce jetables reçues, consommées, non retournées, annulées ou défectueuses); - les défectuosités observées sur les appareils ITRIS; - les rapports de coaching; - la mise à disposition de GSM et le traitement de la facturation des communications.