Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aftersalesmanager motorvoertuigen
Bedrijfswagen
De afmaling van de bron bedraagt ... m
De hoeveelheid opgepompt water bedraagt
De klink bedraagt .... m
Manager aftersales bedrijfswagens
Manager aftersales motorvoertuigen
Projectleider after sales bedrijfswagens
Verhuurmedewerker bedrijfswagens
Verhuurmedewerker motorvoertuigen
Verhuurmedewerker motorvoertuigen en lichte vracht
Verhuurmedewerkster bedrijfswagens

Traduction de «bedrijfswagen bedraagt » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
manager aftersales motorvoertuigen | projectleider after sales bedrijfswagens | aftersalesmanager motorvoertuigen | manager aftersales bedrijfswagens

responsable SAV véhicules à moteur | responsable service après-vente véhicules à moteur


verhuurmedewerker bedrijfswagens | verhuurmedewerkster bedrijfswagens | verhuurmedewerker motorvoertuigen | verhuurmedewerker motorvoertuigen en lichte vracht

agente de comptoir en location de voitures et de véhicules automobiles légers | agent de comptoir en location de voitures et de véhicules automobiles légers | responsable de comptoir en location de voitures et de véhicules automobiles légers




de afmaling van de bron bedraagt ... m

le puit filtrant fait baisser le niveau de.m


de hoeveelheid opgepompt water bedraagt

la quantité d'eau pompée est de


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
"De reële aankoopprijs voor een bedrijfswagen bedraagt maximaal 25.000 euro, in voorkomend geval verhoogd met de overname waarde van een vorige bedrijfswagen die minimaal vijf jaar in gebruik genomen is.

« Le prix d'achat réel d'un véhicule d'entreprise s'élève à 25.000 euros maximum, le cas échéant majoré de la valeur de reprise d'un ancien véhicule d'entreprise qui a été mis en service pendant au minimum cinq ans.


"In afwijking van het tweede lid bedraagt de reële aankoopprijs maximaal 30.000 euro en bedraagt de maximale kostprijs voor de financiële huur maximaal 660 euro per maand voor een bedrijfswagen die uitsluitend aangedreven wordt door een elektrische motor of waterstof, of waarvan de motor, ook al is het maar gedeeltelijk of tijdelijk, aangedreven wordt met aardgas of die een plug-in hybridevoertuig is.

« Par dérogation à l'alinéa 2, le prix d'achat réel s'élève à 30.000 euros au maximum et la location financière présente un coût maximal de 660 euros par mois pour un véhicule d'entreprise fonctionnant uniquement avec moteur électrique ou à l'hydrogène, ou dont le moteur est alimenté, même partiellement ou temporairement, au gaz naturel, ou qui est un véhicule hybride rechargeable.


De reële aankoopprijs voor de bedrijfswagen bedraagt maximaal 30.000 euro inclusief btw en inclusief het gedeelte dat door de overname van een vorige wagen wordt gefinancierd.

Le prix d'achat réel du véhicule de société s'élève à 30 000 euros maximum, T.V. A. incluse, y compris la partie qui est financée par la reprise d'un ancien véhicule.


De totale vergoeding voor het jaar afgesloten op 31 december 2015 die aan Koen Van Gerven in zijn hoedanigheid van CEO werd uitbetaald vanaf de datum van zijn benoeming, bedraagt 549.429 euro. Deze vergoeding kan als volgt worden opgesplitst: - basissalaris: 467.520 euro (bruto); - variabele vergoeding: nog te bepalen in 2016 na de evaluatie van zijn prestaties - dekking pensioen en overlijden tijdens het mandaat en invaliditeit: 59.418 euro; - andere vergoedingscomponenten (vergoedingen voor representatiekosten): 3.300 euro; - leasingkosten voor bedrijfswagen: 19.191 eu ...[+++]

Pour l'exercice clôturé au 31 décembre 2015, la rémunération totale payée à Koen Van Gerven en sa qualité de CEO à compter de la date de sa nomination s'élève à 549.429 euros et se décompose comme suit: - salaire de base: 467.520 euros (bruts); - rémunération variable: à déterminer en 2016 après évaluation de sa performance; - couverture pension, décès et invalidité: 59.418 euros; - autres éléments de rémunération (indemnités pour frais de représentation): 3.300 euros; - frais de leasing pour la voiture de société: 19.191 euros.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. De jaarlijkse totale kostprijs bij NMBS bedraagt: - dienstwagens: exploitatiekosten 2.218.456,88 euro en afschrijvingen 1.109.228,43 euro; - bedrijfswagens: exploitatiekosten 108.925,87 euro en afschrijvingen 54.462,94 euro.

3. Le coût annuel total à la SNCB s'élève à: - véhicules de service: charges d'exploitation: 2.218.456,88 euros; charges d'amortissement: 1.109.228,43 euros; - voitures de société: charges d'exploitation: 108.925,87 euros; charges d'amortissement: 54.462,94 euros.


De jaarlijkse totale kostprijs bij HR Rail bedraagt: - dienstwagens: exploitatiekosten 65.355,52 euro en afschrijvingen 32.677,76 euro; - bedrijfswagens: exploitatiekosten 7.261,73 euro en afschrijvingen 3.630,87 euro.

Le coût annuel total chez HR Rail s'élève à: - véhicules de service: charges d'exploitation: 65.355,52 euros; charges d'amortissement: 32.677,76 euros; - voitures de société: charges d'exploitation: 7.261,73 euros; charges d'amortissement: 3.630,87 euros.


2. a) Wanneer het recht op aftrek met betrekking tot bedrijfswagens is ontstaan na 1 januari 2011 en het privégebruik meer dan 50% bedraagt, waardoor het recht op aftrek wordt beperkt op grond van artikel 45, §1quinquies W.btw, wordt deze bedrijfswagen niet langer beschouwd als een goed waarop artikel 19, §1 W. btw van toepassing is? b) Zo ja, dient het tijdelijk bijkomend privégebruik van de bedrijfswagen op basis van artikel 19, §1 W.btw niet meer te worden beschouwd als een met een dienst onder bezwarende titel gelijkgestelde diens ...[+++]

2. a) Lorsque le droit à déduction pour une voiture de société est né après le 1er janvier 2011 et que l'usage privé représente plus de 50%, le droit à déduction étant dès lors limité en vertu de l'article 45, §1er quinquies du C. TVA, ce véhicule n'est-il plus considéré comme un bien relevant du champ d'application de l'article 19, §1er, du C. TVA? b) Si tel est le cas, l'usage privé supplémentaire temporaire de la voiture de société sur la base de l'article 19, §1er, du C. TVA ne doit-il plus être considéré comme une prestation de services assimilée à une prestation de services effectuée à titre onéreux, et cela tant pendant qu'après l ...[+++]


1. a) Wanneer het recht op aftrek met betrekking tot bedrijfswagens is ontstaan na 1 januari 2011 en het privégebruik minder dan 50% bedraagt, waardoor het recht op aftrek wordt beperkt tot 50% op grond van artikel 45, §2 W.btw, dient deze bedrijfswagen te worden beschouwd als een goed andere dan bedoeld in artikel 45, §1quinquies W.btw? b) Zo ja, dient het tijdelijk bijkomend gebruik van de bedrijfswagen op basis van artikel 19, §1 W.btw nog steeds te worden beschouwd als een met een dienst onder bezwarende titel gelijkgestelde diens ...[+++]

1. a) Lorsque le droit à déduction pour une voiture de société est né après le 1er janvier 2011 et que l'usage privé représente moins de 50%, le droit à déduction étant dès lors limité à 50% en vertu de l'article 45, §2, du C. TVA, ce véhicule doit-il être considéré comme un bien autre qu'un bien visé à l'article 45, §1er quinquies du C. TVA? b) Dans l'affirmative, l'usage supplémentaire temporaire de voitures de société sur la base de l'article 19, §1er, du C.TVA doit-il toujours être considéré comme une prestation de services assimilée à une prestation de services effectuée à titre onéreux, et cela tant pendant qu'après le délai de rév ...[+++]


Het verlies wat betreft de werknemersbijdragen werd geraamd op 200.000.000 frank, aangezien het privé-gebruik van bedrijfsvoertuigen niet altijd wordt aangegeven voor de sociale zekerheid en wanneer dit wel het geval is, het aangegeven aantal kilometers zowat 5.000 per jaar bedraagt (namelijk het minimumaantal km dat fiscaal moet worden aangegeven); de Rijksdienst voor sociale zekerheid beschikt echter niet over precieze gegevens betreffende het innen van sociale-zekerheidsbijdragen op het voordeel in natura opgeleverd door het privé-gebruik van een bedrijfswagen, aangezie ...[+++]

La perte en ce qui concerne les cotisations des travailleurs a été estimée à 200.000.000 de francs, étant donné que l'utilisation à des fins privées de véhicules de société n'est pas toujours déclarée en matière de sécurité sociale et que lorsque déclaration il y a, elle approche 5.000 km par an (soit le nombre minimum de km qui doivent être déclarés en matière fiscale), l'Office national de sécurité sociale ne dispose cependant pas de données précises concernant la perception des cotisations de sécurité sociale sur l'avantage en nature que constituait l'utilisation à des fins privées d'une voiture de société, ledit avantage étant repris ...[+++]


Op een mondelinge vraag van de heer Dedecker van 18 december 2003 (Parlementaire Handelingen, Senaat, 2002-2003, nr. 3-31, blz. 21-22) antwoordde u dat de bepaling van het aantal kilometers met de bedrijfswagens voor ambtenaren (5 000 of 7 500 afhankelijk van het feit of de afstand woonplaats-werkplaats meer bedraagt dan 25 km), wat betreft de berekening van de voordelen alle aard, zou uitgebreid worden naar de privé-sector.

Le 18 décembre 2003, M. Dedecker a posé une question orale (Annales parlementaires, Sénat, 2002-2003, nr. 3-31, pp. 21-22), à laquelle vous avez répondu que le régime de la fixation forfaitaire du nombre de kilomètres privés applicable aux fonctionnaires qui disposent d'une voiture de service (5 000 ou 7 500 selon que la distance qui sépare le domicile du lieu de travail est supérieure à 25 km ou non) serait, en ce qui concerne le calcul des avantages de toute nature, étendu au secteur privé.


w